2020-02-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Driver du eller? Det kan ju vara så att man har annat att göra också och inte kollar 24/7. Varför kräka ur dig sånt om du inte kan säga vad det var? Passivt aggressiv much?
Har lurarna i o lyssnar all vaken tid på live så har nog rätt bra koll
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men kan du ta och återge det till oss som INTE hörde det??

Glasman, Sami och Martin pratade under en kort stund lite positivt om Amilia, att hon var lätt att prata med och hela tiden hade nära till skratt mm. Men blir ju svårare för dom att se hennes "äckliga" sida där hon slingrar sig emellan och snackar skit om allt och alla.
Medlem
xrlpyts avatar
Jag har inga större problem med Amilia, hon tror lite för mycket om sig själv och hennes roll i BB (hon verkar ju på riktigt tro att hon har chans att vinna t ex) och hon snackar väldigt mycket bakom ryggen på folk och ska hela tiden förhärliga och försköna sig själv när hon för åttonde gången ska sammanfatta en diskussion eller konflikt hon haft med någon i huset. Egocentrisk, skulle man kunna säga utan att överdriva..

Men hon har ju också flera goda sidor, hon är kvick, verbal, reflekterande och har humor, och hon har faktiskt ett väldigt sött ansikte.
2020-02-23, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Skrev ett inlägg om det tidigare imorse.
Ah, missade det! Men det kan du nog ha rätt i, ja. Men hon verkar ju rätt populär där inne också, så frågan är om de andra faktiskt tänker på vilken fördel hennes följare ger henne. Kanske är för tidigt för att de ska börja tänka på det, men hade ju kanske varit smart att inte göra henne alldeles för stark såhär i början för att sedan kunna plocka ut henne.

Åh herregud vad jag låtsas som att jag förstår spelet, hade fan sprungit runt som en yr höna där inne hahah. Amilias hybris börjar smitta av sig :/
2020-02-23, 11:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Glasman, Sami och Martin pratade under en kort stund lite positivt om Amilia, att hon var lätt att prata med och hela tiden hade nära till skratt mm. Men blir ju svårare för dom att se hennes "äckliga" sida där hon slingrar sig emellan och snackar skit om allt och alla.

Tack! Uppskattar infon. Ja, hon har en hel del social kompetens och kommer bli en lysande politiker med sin retorik och lättkränkthet. Bara hon lämnar huset blir jag sååå nööjd.
Medlem
Lunatics avatar
Tål inte Amilias babbel hela tiden. Och allt Jag Jag Jag hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag har inga större problem med Amilia, hon tror lite för mycket om sig själv och hennes roll i BB (hon verkar ju på riktigt tro att hon har chans att vinna t ex) och hon snackar väldigt mycket bakom ryggen på folk och ska hela tiden förhärliga och försköna sig själv när hon för åttonde gången ska sammanfatta en diskussion eller konflikt hon haft med någon i huset. Egocentrisk, skulle man kunna säga utan att överdriva..

Men hon har ju också flera goda sidor, hon är kvick, verbal, reflekterande och har humor, och hon har faktiskt ett väldigt sött ansikte.

Ja och hon är väldigt smart i relation till de andra 🤣
2020-02-23, 11:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Har lurarna i o lyssnar all vaken tid på live så har nog rätt bra koll

Ja, bra för dig och tråden om du istället delar med dig det du faktiskt ser istället för att bara kräka ur dig såna kommentarer. För liksom inte diskussionerna framåt.
2020-02-23, 11:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Har man åsikter här bör man nog ha koll i programmet Oxå
Herregud.

Jag följer liven väldigt duktigt, men gör det via telefonen. Så fort jag ska läsa här stängs liven av. Det vill säga: även om man som jag kollar jävligt frekvent så kan man enkelt missa någonting. Sitter du från morgon till kväll vid en dator och lyssnar på allt?
2020-02-23, 11:48
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, sant. Men det verkar ju som att deltagarna har mycket makt att rädda kvar varandra, så det kanske blir så att de får största makten när det kommer till det? Spekulationer, men försöker (som jag nämnde i tidigare svar) få någon slags förklaring på hur BB kan tycka det är rimligt och rätt och rättvist att ha med en så pass "känd" person.
De som räddats kvar hade nog fått vara kvar oavsett. Deltagarna har fått "påverka" enbart för att skapa diskussioner bland deltagarna.
Att ingen åkt ut beror ju på att folk sparkats ut eller lämnat och att dom nu är för få.

Tittar man sen på vilka dom (i Sovrum 2) är så har de gemensamma nämnare och har garanterat vänner i produktionen. Så de finns en anledning att vissa är med överhuvudtaget.
Har skrivits massor av detta tidigare.
Tittarna kommer garanterat att få vara med och rösta framöver, även om mer vikta saker.

Sen de som håller ihop i Sovrum 2 gör de ju av en anledning. De är ju inte supervänner längre men ändå har dom sin pakt. De kommer att skydda varandra även i fortsättningen.
Dom behöver vara vän med Antonia för rösterna, och för att få hjälp att synas efter BB.
Mergim har dom ju lovat hjälpa bli influencer tex. De kan ju på sikt ge mer än vinstpengarna.
Därför är det viktigt att få ut deltagarna från pakten så fort det finns möjlighet till de, tex om man kommer att få rösta mellan Patzy och Jasmine.
De gäller att tänka framåt och inte bara för stunden för att försvåra för de "populära" i pakten.

Edit. Ber om ursäkt om de blev ett rörigt inlägg. Har lite får många bollar i luften samtidigt som ja skriver
2020-02-23, 11:48
Medlem
Lunatics avatar
Tror Sami kan klara sig utan Glasman. Sami är skön med dom flesta i huset.
Glasman försöker hänga med i Sami och vara rolig. Och Glasman är den som håller hårt i den gruppen.
2020-02-23, 11:49
Medlem
xrlpyts avatar
Många missade kanske en liten guldklimp från Amelia den 14 februari, jag minns inte vad de övriga deltagarna gjorde men Amilia var ensam på kökskameran och pratade lite med den. Hon sa ungefär "jaha det här var ju ett typiskt Alla hjärtans dag-firande, här står man själv med ett glas vin.."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in