2020-02-23, 11:35
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, fick en liten tanke såhär på morgonkvisten (det är fortfarande morgon för mig, ok).
Alla har ju klagat på Antonias (och lite Alex och Mergims) följarantal sedan redan innan programmet drog igång, och att det skulle vara orättvist i röstningar osv. Men kommer vi tittare verkligen få rösta om betydande saker då, t ex vilka som ska få vara kvar/åka ut? Det verkar ju inte så hittills - och på så sätt blir ju inte följarantalet relevant? Visst att det varit röstningar i appen osv, men det är ju ingenting som faktiskt påverkat någonting, förutom när Glasman blev immun, men då var ju inte Antonia en av de man kunde rösta på ens.

Är ni med på hur jag menar, eller är jag helt ute och cyklar? (Kan i sådana fall skylla på att jag inte ätit frukost än och att det är därför jag är yr.)

Skrev ett inlägg om det tidigare imorse.

Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Tror hon ryker så fort grupperingarna lösts upp lite. Alla där inne vet vilken uppbackning hon har ifrån sina biljoner följare, ingen kommer rädda henne kvar om det är deltagarna som bestämmer.
2020-02-23, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men kan du ta och återge det till oss som INTE hörde det??
Har man åsikter här bör man nog ha koll i programmet Oxå
Medlem
Blaisens avatar
Åh nej! Flasback till tidigare BB-säsonger där de sitter ute och solar timme efter timme och inget händer..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag förstår vad du menar men jag hoppas att du har fel 😄 att tittarna får vara med och bestämma är en del av BB, varför annars har det live liksom? Vi har redan mindre makt än så länge men jag lever på hoppet om att det är tillfälligt. (BB twitter hintade lite om det)
Haha hoppas jag med!! Nej, jag håller med. Men jag har så himla svårt att förstå hur BB inte kan se problematiken i att ta in en så pass "känd" person, när alla andra inte är lika kända. Hade ju varit annorlunda om alla hade 300k följare liksom. Så försöker bara kommer på någon slags förklaring på beslutet att ha med henne (mer än att dra tittare).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missan96
Ja hon sa ju de rent ut att hon tycker Jassa gått mot girlcode. Lite förvånad Jassa inte känt av de själv, när de prata om Martin i rökrutan för nån dag sen va ju inte Julia pepp direkt! På någotvis fattar jag ändå Julia, Jassa känns ju som hon vill ha allt o alla, hade Martin kommit in några dagar senare hade hon förmodligen varit mer nerkärad i Sami.

Hahaha

ja du bryta mot girlcode för att rädda kvar sig själv kan nog inte va poppis hos tjejer.

Bra att Julia visar tänderna lite
2020-02-23, 11:38
Medlem
Lunatics avatar
Tror röstningar i TV4 appen bara är för BB ska få en hint om vilka som är populära bland tittare. I slutändan bestämmer BB. Och Anty är BB favorit.
2020-02-23, 11:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73

Driver du eller? Det kan ju vara så att man har annat att göra också och inte kollar 24/7. Varför kräka ur dig sånt om du inte kan säga vad det var? Passivt aggressiv much?
2020-02-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Har de klippt ut? För i liven sade hon ''Jag är kapabel att verbalt döda dig framför alla i soffan'' eller något liknande. Han vet nog inte vad verbalt är.
Jaha, så det var de som klippte. Jag som började undra hur Mergim mådde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Ingen har ju åkt ut ännu så vad tittarna får påverka vet vi ju inte ännu.
Men hur ska tex en final avgöras om inte tittarna får rösta?
Det lär ju knappast avgöras genom att dom tävlar eller utser en vinnare själva i huset.

Ser man på de omröstningar om div grejer hittills så ar Antonia överlägset flest positiva röster.
Det kan omöjligt vara rättvist att ha med någon som har 400.000 följare, som kommer att rösta på allt som kan ge henne (och pakten hon är med i) fördelar.
Nej, sant. Men det verkar ju som att deltagarna har mycket makt att rädda kvar varandra, så det kanske blir så att de får största makten när det kommer till det? Spekulationer, men försöker (som jag nämnde i tidigare svar) få någon slags förklaring på hur BB kan tycka det är rimligt och rätt och rättvist att ha med en så pass "känd" person.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Jävlar vilken tönt du är.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Driver du eller? Det kan ju vara så att man har annat att göra också och inte kollar 24/7. Varför kräka ur dig sånt om du inte kan säga vad det var? Passivt aggressiv much?

H*n menar att Glas och Sami pratade positivt om Amilia.
2020-02-23, 11:40
Medlem
Citat:
Åh nej! Flasback till tidigare BB-säsonger där de sitter ute och solar timme efter timme och inget händer..
Haha tänkte just skriva det! Let it snow..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in