Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Okej, fick en liten tanke såhär på morgonkvisten (det är fortfarande morgon för mig, ok).
Alla har ju klagat på Antonias (och lite Alex och Mergims) följarantal sedan redan innan programmet drog igång, och att det skulle vara orättvist i röstningar osv. Men kommer vi tittare verkligen få rösta om betydande saker då, t ex vilka som ska få vara kvar/åka ut? Det verkar ju inte så hittills - och på så sätt blir ju inte följarantalet relevant? Visst att det varit röstningar i appen osv, men det är ju ingenting som faktiskt påverkat någonting, förutom när Glasman blev immun, men då var ju inte Antonia en av de man kunde rösta på ens.
Är ni med på hur jag menar, eller är jag helt ute och cyklar? (Kan i sådana fall skylla på att jag inte ätit frukost än och att det är därför jag är yr.)
Ingen har ju åkt ut ännu så vad tittarna får påverka vet vi ju inte ännu.
Men hur ska tex en final avgöras om inte tittarna får rösta?
Det lär ju knappast avgöras genom att dom tävlar eller utser en vinnare själva i huset.
Ser man på de omröstningar om div grejer hittills så ar Antonia överlägset flest positiva röster.
Det kan omöjligt vara rättvist att ha med någon som har 400.000 följare, som kommer att rösta på allt som kan ge henne (och pakten hon är med i) fördelar.