2020-02-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Nu sitter Julia och Patzy och skvallrar. Julia nämnde att Jassa gillar Sami och var snabbt att säga -Det får du inte säga till någon!

Se om Patzy kan hålla det.

Hehehe

Julia är smart

Säger åt Patzy att jasmine "gillar" Sami så att Patzy ska skvallra till martin som i sin tur inte räddar kvar jasmine om han nu vunnit tävlingen.

Med andra ord är Julia avundsjuk med att jasmine tog Martin från henne igår.
2020-02-23, 11:31
Medlem
Okej, fick en liten tanke såhär på morgonkvisten (det är fortfarande morgon för mig, ok).
Alla har ju klagat på Antonias (och lite Alex och Mergims) följarantal sedan redan innan programmet drog igång, och att det skulle vara orättvist i röstningar osv. Men kommer vi tittare verkligen få rösta om betydande saker då, t ex vilka som ska få vara kvar/åka ut? Det verkar ju inte så hittills - och på så sätt blir ju inte följarantalet relevant? Visst att det varit röstningar i appen osv, men det är ju ingenting som faktiskt påverkat någonting, förutom när Glasman blev immun, men då var ju inte Antonia en av de man kunde rösta på ens.

Är ni med på hur jag menar, eller är jag helt ute och cyklar? (Kan i sådana fall skylla på att jag inte ätit frukost än och att det är därför jag är yr.)
2020-02-23, 11:32
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hoppas alla Amelia hatare nyss lyssnade noga på 24/7

Dom ser ju inte det vi ser.
2020-02-23, 11:33
Medlem
__Alez__s avatar
Amalia får mycket skit men jag kan nämna ganska många som jag vill ha ut ur huset före.

T.o.m Sami och Glasman börjar gilla Amalia.
2020-02-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ycwm
Dom ser ju inte det vi ser.
Sant dom ser så mycket mer
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha Patzys ansiktsuttryck när Julia avslöjade att Jasse bland annat tyckte om Sami. Oslagbar chockreaktion

Ja
! Dom är ju två heeeelt olika personer sa han oxå !
Medlem
Tråkigt om Jassa åker. Den enda där inne som faktiskt är trevlig att kolla på och verkar rätt härlig som person. Sen är det spännande och följa utvecklingen mellan hon och Julia, kan nog bli lite drama där. Patzy är bara småskön efter några glas, annars är han en riktig bittergubbe.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hehehe

Julia är smart

Säger åt Patzy att jasmine "gillar" Sami så att Patzy ska skvallra till martin som i sin tur inte räddar kvar jasmine om han nu vunnit tävlingen.

Med andra ord är Julia avundsjuk med att jasmine tog Martin från henne igår.

Ja hon sa ju de rent ut att hon tycker Jassa gått mot girlcode. Lite förvånad Jassa inte känt av de själv, när de prata om Martin i rökrutan för nån dag sen va ju inte Julia pepp direkt! På någotvis fattar jag ändå Julia, Jassa känns ju som hon vill ha allt o alla, hade Martin kommit in några dagar senare hade hon förmodligen varit mer nerkärad i Sami.
2020-02-23, 11:35
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, fick en liten tanke såhär på morgonkvisten (det är fortfarande morgon för mig, ok).
Alla har ju klagat på Antonias (och lite Alex och Mergims) följarantal sedan redan innan programmet drog igång, och att det skulle vara orättvist i röstningar osv. Men kommer vi tittare verkligen få rösta om betydande saker då, t ex vilka som ska få vara kvar/åka ut? Det verkar ju inte så hittills - och på så sätt blir ju inte följarantalet relevant? Visst att det varit röstningar i appen osv, men det är ju ingenting som faktiskt påverkat någonting, förutom när Glasman blev immun, men då var ju inte Antonia en av de man kunde rösta på ens.

Är ni med på hur jag menar, eller är jag helt ute och cyklar? (Kan i sådana fall skylla på att jag inte ätit frukost än och att det är därför jag är yr.)
Jag förstår vad du menar men jag hoppas att du har fel 😄 att tittarna får vara med och bestämma är en del av BB, varför annars har det live liksom? Vi har redan mindre makt än så länge men jag lever på hoppet om att det är tillfälligt. (BB twitter hintade lite om det)
Medlem
Vilka var det Patzy tycker ”spelar spelet"? (Som han sa till Julia)
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Ingen har ju åkt ut ännu så vad tittarna får påverka vet vi ju inte ännu.
Men hur ska tex en final avgöras om inte tittarna får rösta?
Det lär ju knappast avgöras genom att dom tävlar eller utser en vinnare själva i huset.

Ser man på de omröstningar om div grejer hittills så ar Antonia överlägset flest positiva röster.
Det kan omöjligt vara rättvist att ha med någon som har 400.000 följare, som kommer att rösta på allt som kan ge henne (och pakten hon är med i) fördelar.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hoppas alla Amelia hatare nyss lyssnade noga på 24/7

Men kan du ta och återge det till oss som INTE hörde det??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in