2020-02-23, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imananas
Missade hela Julia-grejen. Exakt vad var det som sades om henne och vilka pratade? Satt hela gruppen tillsammans och snackade skit?

Som jag uppfattade det så låg hon i sängen medan Martin höll på och raka Patzys ben i hans säng. Sen gick han och hämtade dammsugaren för att dammsuga upp håren, medan Julia låg där och försökte sova. Hon lackade, tog och slängde ut dammsugaren och hade bara morgonrock och tuttarna var ute. Detta tyckte hennes gäng (Sami och co) såg jätteroligt ut så de satt och skrattade åt hennes psykutbrott, medan hon låg ensam i sängen och grät.

Sedan snackade sovrum 2 också om att hon hade sprungit ut naken och lackat och även de tyckte det var lite roligt.

Edit: Jag såg inte själv när hon lackade och när hennes eget gäng skrattade åt henne utan läste det i tråden, däremot såg jag när sovrum 2 skrattade åt det.
Senast redigerad av Allasmeknamn 2020-02-23 kl. 07:36.
2020-02-23, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det såg ett tag ut som att Jassa skulle köra en omgång med Martin. De hånglade i poolen en del och hon var väldigt ogenerat aggressiv i sin approach, men det måste ha tonats ner. Tråkigt.

Det jag helst vill, dock, är att Jassa hoppar på Sami. Undrar om han har någon sexualdrift. Jassa gillar ju Sami.

Men Martin och Jassa blev det inget med eller? Han verkar hal Martin, svår att få grepp om
2020-02-23, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bepost123
Men Martin och Jassa blev det inget med eller? Han verkar hal Martin, svår att få grepp om
Det är nog en tidsfråga.....undrar om Gasman kommer bli svartsjuk då.
2020-02-23, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
Inget penetrerande sex har ännu förekommit men lite skoj med hjälp av handen/mun har Amilia och Lennie hunnit med.
Skrämmande att det gått två veckor och knappt någon alkohol eller riktigt sex ännu.
2020-02-23, 07:56
Bannlyst
Vafan hörde jag precis?? Mergim sa att Amilia ska vara tyst och äta? Han påstår sig varit mobbad men han är ju fan en mobbare själv. Vilken tönt han är Mergim alltså.
2020-02-23, 08:03
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bepost123
Vad jag vet blev det ingenting. Men nu vet Martin att vill han knulla kan han göra det, för den mest sexuellt frustrerade tjejen i huset (med, mig veterligen, de schysstaste tuttarna) vill ha honom.
2020-02-23, 08:04
Bannlyst
BögMergim anser alltså att hon mordhotat honom? Alltså vad är hans problem?
2020-02-23, 08:04
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Vafan hörde jag precis?? Mergim sa att Amilia ska vara tyst och äta? Han påstår sig varit mobbad men han är ju fan en mobbare själv. Vilken tönt han är Mergim alltså.

Bästa är när Amilia säger "kände du detta som ett påhopp undrar jag hur du känner dig om du skulle bli påhoppad på riktigt" och Mergim springer iväg till Anty och säger att "Amilia hotade mig och sa att hon skulle dödat mig om vi var utanför huset"
2020-02-23, 08:09
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
BögMergim anser alltså att hon mordhotat honom? Alltså vad är hans problem?
Jag har aldrig skrattat så mycket som när Mergim sprang runt i huset och berättade till alla att Amilia mordhotade honom.

Jag vill absolut inte att Mergim ska åka för då försvinner halva programmets underhållningsvärde.
2020-02-23, 08:10
Medlem
Mergim lär väl ryka så fort han blir nominerad. Eller kommer han TikTok fans och brudar som gillar araber rädda honom?
2020-02-23, 08:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Det är nog en tidsfråga.....undrar om Gasman kommer bli svartsjuk då.
Det kommer han garanterat att bli. Han raggar subtilt som fan med Jassa. Han förolämpar henne med en komplimanger. Jag ska ta ett exempel:
Jassa sa att hon trodde att det var rom (uttalade det som staden "Rom") i drickan, varpå Coinmaster* sa "vad gulligt att du säger Rom" och sedan rättade han henne. Han säger det med en väldigt snäll röst också. Han vill penetrera henne. Garanti, bruur.

* = han sa själv igår att han hade två jobb där han tjänade bra på båda, ett var konsult, så en hyra på 16000 var inga problem. Då är man faktiskt en coinmaster.
2020-02-23, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag har aldrig skrattat så mycket som när Mergim sprang runt i huset och berättade till alla att Amilia mordhotade honom.

Jag vill absolut inte att Mergim ska åka för då försvinner halva programmets underhållningsvärde.
Javisst, man vill ju se knäppa människor inte normala, därför vill man ju ha kvar honom men jag tror han ryker så fort chansen dyker upp.

En Mergim med en charkbricka och en full Patzy, då blev det livat värre 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in