2020-02-23, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Sover alla? Haha en lördag natt och på vardagar är de vakna till Typ 3 suck
Ja alla sover. Vad ska du göra åt saken grabben
2020-02-23, 06:03
Medlem
Några som legat i huset hittills?
2020-02-23, 06:55
Medlem
justpreciss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
Några som legat i huset hittills?
Inget penetrerande sex har ännu förekommit men lite skoj med hjälp av handen/mun har Amilia och Lennie hunnit med.
2020-02-23, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Verkligen inte han är inte ens snygg
Han är charmig, och han är väl inte direkt ful? Ingen hunk men absolut inte ful.
2020-02-23, 07:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justprecis
Inget penetrerande sex har ännu förekommit men lite skoj med hjälp av handen/mun har Amilia och Lennie hunnit med.
Han fick avsugning men Amalia har ångest över det.
2020-02-23, 07:13
Medlem
Wow, lyxfesten igår den måste varit utanför huset eller?
Jag och en polare såg live från eftermiddag och vi stängde av innan 23 och tog oss en joggingtur istället.
Vad händer med BB? Vi kommer inte förlänga abonnemanget idag. Joggingturen gav mer kvalite då vi såg fulla människor lite här och där.
2020-02-23, 07:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahaha fan va du trollar
Du hatar Amilia precis lika mycket som oss! Skall inte ljuga dock, fick lite stånd igår när hon verbalt mördade Marek.

Edit: Menar alltså att du hatar Amilia lika mycket som du hatar oss
Trollar inte, men ok hennes dubbelhaka som synd när hon ligger i sängen på rygg och talar är inte direkt erotisk men annars tycker jag att hon är söt plus att jag gillar tjejer som inte är helt blåsta och hon verkar rätt vettig, att veta att Sverige hade 25 landskap kom fram att jag någon gång lärt mig när man var liten men tungt att komma ihåg det. Hon har väldigt inbjudande läppar och runda kinder också. Hatar inte er, ska jag hata anonyma??? Ta en en knäcke med kokta ägg nu så du slappnar av min goda vän.
2020-02-23, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bepost123
Jag och en polare såg live från eftermiddag och vi stängde av innan 23 och tog oss en joggingtur istället.
Vad händer med BB? Vi kommer inte förlänga abonnemanget idag. Joggingturen gav mer kvalite då vi såg fulla människor lite här och där.
Fulla människor i joggingspåret på vintern? Hade det varit sommar hade jag kunnat köpa det pga de kanske grillat och druckit bärs men på vintern???? Eller det kanske var i ett varmare land?

Jag har antecknat i mitt rosa block att du inte kommer förlänga ditt abonnemang på Cmore, något mer du vill tillägga innan jag stänger blocket?
2020-02-23, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Fulla människor i joggingspåret på vintern? Hade det varit sommar hade jag kunnat köpa det pga de kanske grillat och druckit bärs men på vintern???? Eller det kanske var i ett varmare land?

Jag bor i city så därför, vi var ej ute i något spår men drog ett snabbt pass på ca 7 kilometer bara. Sprang av oss rastlösheten och tristessen som man såg i bb huset.
2020-02-23, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen

Jag har antecknat i mitt rosa block att du inte kommer förlänga ditt abonnemang på Cmore, något mer du vill tillägga innan jag stänger blocket?

Jag är nöjd där bror Du kan lägga ner blocket i framfickan.
2020-02-23, 07:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag har funderat på huruvida man kommer förlänga sitt abbonemang, men tror jag kör på det, för Sami är kul att lyssna på. Resten är jävligt tråkiga. Man ser att Julia och Jassa är sexuellt frustrerade; ändå blir det inget gung under täcket. Amilia ogillar hycklande människor som inte står för vad de tycker och gör, men själv vågar hon inte berätta att hon snaskat kotte, trots att hon vet att vi sett det (en mer kameramedveten person får man leta efter).

Jag gillar när Sami delar med sig av anekdoter, som den där han berättade om en psyksjuk pyroman-brud som ville dränka honom i ett badkar och tända eld på honom. Han sa även att hon hade en bild på Breivik på sitt kylskåp. Jag dog av skratt. Sändningen bröts. Produktionen måste ha ett helvete med honom. Han kan vara den roligaste deltagaren någonsin. Kollar typ enbart pga honom. 😁 Även om jag också älskar när MERGIM LACKAAAAAAR.

Edit: det roligaste med Samis historia var att de andra bara "men herregud, det är ju mordförsök!" varpå Sami lugnt svarar "nej, men det var inget personligt. Hon var ju bara psyksjuk". 😂
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-02-23 kl. 07:35.
2020-02-23, 07:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bepost123
Det såg ett tag ut som att Jassa skulle köra en omgång med Martin. De hånglade i poolen en del och hon var väldigt ogenerat aggressiv i sin approach, men det måste ha tonats ner. Tråkigt.

Det jag helst vill, dock, är att Jassa hoppar på Sami. Undrar om han har någon sexualdrift. Jassa gillar ju Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in