2020-02-23, 00:23
Bannlyst
Lördag kväll, klockan är strax efter tolv och dom sover.
Dom flesta har ju sett BB tidigare, fattar dom inte själva hur tråkiga dom är?
Dom som jobbar med BB måste va helt körda, dom tycker väl det är skönt när dom somnar tidigt, så dom får mindre att göra.

Vem fan vill betala för att se dessa idioter?
Hoppas TV4 förlorar massa pengar på BB, ring inte in och rösta.

Sätt på musik och skicka in alkohol för helvete.
2020-02-23, 00:23
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Nej vidrigast är de som är hennes "vänner" som snackar skit om henne. Sovrum 2 gör bara det de alltid gjort. Jasmine borde röstas ut på stört för att hon inte stödjer henne samma sak m Sami och Glasman. Jävla falska vider. Prins mespropp kan få vara kvar, han har trots allt aldrig varit direkt trevlig mot henne.
Nja de var inte ens i närheten av samma personliga påhopp som rum 2, de skrattade mest åt att hon blev rasande och var naken. Vilket givetvis inte är ok eftersom det blev ett kollektivt hån där i badrummet. Men ja alla borde be om ursäkt imorgon.
2020-02-23, 00:24
Medlem
Blir fan inte klok på människorna i det här programmet hahah.
Och blir heller inte klok på mig själv som bryr mig så mycket.

Måste skaffa mig en hobby eller något.
2020-02-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nja de var inte ens i närheten av samma personliga påhopp som rum 2, de skrattade mest åt att hon blev rasande och var naken. Vilket givetvis inte är ok eftersom det blev ett kollektivt hån där i badrummet. Men ja alla borde be om ursäkt imorgon.

Jaa! #backajulia
2020-02-23, 00:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Martin rakade patzys ben i sovrum 1, sen när martin skulle dammsuga upp håret så låg Julia och sov. Hon blev jättearg och var otrevlig mot Martin. Sen skämtade hela gruppen om Julia att hon hade stridspattar och självklart blev kärringarna på flashback upprörda.

Vilken vinkling! Hon var ju utmattad efter dagen, höll sig uppe längre än tänkt och så kommer han och ska vara rolig. Sen har han mage att käfta emot också. Julia skulle kastat dammsugaren på hans tår!

Och skitsnacket i soffan sen var inte ok, oavsett om de var fulla eller inte. Det här kommer inte kunna repareras.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Blir fan inte klok på människorna i det här programmet hahah.
Och blir heller inte klok på mig själv som bryr mig så mycket.

Måste skaffa mig en hobby eller något.
Ja. Det är som att kolla på ett tåg som kraschar.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Castingen måste ju ha märkt att Mergrin är bög, men Flennie lär dom ha missat...har egentligen inget emot homosexuella men det är lite väl stor procent killar som är det i huset
Jag blev trött på snacket att alla killar är bögar i årets BB. Men jag måste erkänna att Mergim är smygbög och Lenny antar jag är bisexuell då han verkade få en avsugning av Amilia. Jag tycker Lenny är astråkig men jag vill nästan ha kvar honom för att se hur allt utvecklar sig.

Kommer vi få en natt av Brokeback Mountain?
Medlem
Absolut fel av dem att kommentera på Julias kropp men helt sjukt att de kommer upp i en tråd där människor konstant sitter och kommenterar framförallt på en persons utseende. Hur kan ni kräva mer av dem när ni inte är bättre?
Medlem
Lunatics avatar
Tror inte det är många i huset som orkar med Jullan.
Hon tar över när folk pratar.
2020-02-23, 00:27
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det va Julia som vände ryggen mot Sami.m.m först och gick till Andra teamet. så det är Julia som är falsk om någon.

Julia rapporterar till Glasman vad Anty & Co säger om dom. Hon dubbelspelar för fan fattar du väl
2020-02-23, 00:27
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missan96
Absolut fel av dem att kommentera på Julias kropp men helt sjukt att de kommer upp i en tråd där människor konstant sitter och kommenterar framförallt på en persons utseende. Hur kan ni kräva mer av dem när ni inte är bättre?

Välkommen till tråden, och flashback.
2020-02-23, 00:28
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Jag blev trött på snacket att alla killar är bögar i årets BB. Men jag måste erkänna att Mergim är smygbög och Lenny antar jag är bisexuell då han verkade få en avsugning av Amilia. Jag tycker Lenny är astråkig men jag vill nästan ha kvar honom för att se hur allt utvecklar sig.

Kommer vi få en natt av Brokeback Mountain?
Jasmine och Lennie är intressanta för det blir kärleksdramatik. Enbart därför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in