2020-02-23, 00:19
Medlem
Tidigt de sover idag
Medlem
Lennie kom på efter kvällen med Amilia att han precis som Patzy inte gillar papper på kolan.
Medlem
10sekunders avatar
Jag tror Jasmine både är kåt på Martin på riktigt och spelar på att det kanske kan bli en liten fling så hon har större chans att stanna då. Folk kommer vilja se om de ligger eller om det kan bli något mer till slut. Hon kollar rätt så utstuderat in i kamerorna så helt spontan är hon nog inte
2020-02-23, 00:20
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon sitter där som tredje hjulet och märktes att båda bara vill hon ska flytta sig från deras säng så de kan mysa under täcken

Såg inte Julia-situationen och när sovrum 1 mobbade henne men hörde när sovrum 2 höll på. Amilia i ledningen som vanligt.
Ja det var så uppenbart haha.
Medlem
Fast är det inte konstigt dock hur Jasmine och hennes vänner Sami och glas mobbar Julia? Ni som är fans av dessa?
Medlem
dickdickersons avatar
Amilia är ju överlycklig över att Martin lagt sig i hennes säng och inte Jasses nu
Medlem
Amilia höll ju fan på att bryta ihop tidigare ikväll när Lisa sa åt henne att hon trodde att Martin skulle sova med Jassa.
”Låt han göra det då hon åker ändå ut på måndag, och jag bryr mig inte om honom”.

Tjena, nu gör hon upp planer för hur hon ska hamna bredvid honom i sängen.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Eller så förstår han att hon bara är ute till att vilja vara kvar

Precis som Sami som såg igenom henne
Ja. Tror han tycker hon är billig faktiskt. Men finns ingen annan att pussa dagtid.
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Julia är väl ledsen över att Martin som hon var så kåt på istället håller på med Jasse. Tror inte ett skit på att hon inte gillade honom helt plötsligt.

Hon var attraherad av honom tills hon backade och gav Jasse chansen. Julia sa att hon är typen som brukar backa från sånt i liknande situationer, att hon avstår egen lycka, vilket Jasse inte ens sa nåt om.

Sånt skapar ett emotionellt bagage, det är inte roligt för henne. Att nu Sami, som i flera dagar sagt att välmående går före allt i huset, försökte reta upp henne ännu mer och att Glasman och Jasse skrattade samt deltog i skitsnacket i soffan sen är helt jävla fucked up

Jag ångrar mig, Jasse ska ut. Team Rainbow är begravet och nu är det each man to their own
2020-02-23, 00:21
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickdickerson
Förvånar mig inte om Martin lägger sig i sängen med Amilia inatt igen. Hon är ju uppenbarligen sugen på killen, och vart deppig ikväll pågrund av att Jasse och Prinsen gosat en massor ikväll. Förvånar mig inte heller om hon särar på benen inatt.

Fy fan vad rätt du hade. Hon körde bort Lisa från sängen hahaha. Tror det är mycket taktik dock. Hon sa i gymmet här om dagen att fittan kunde arbeta in Martin till deras grupp.
2020-02-23, 00:21
Medlem
Castingen måste ju ha märkt att Mergrin är bög, men Flennie lär dom ha missat...har egentligen inget emot homosexuella men det är lite väl stor procent killar som är det i huset
2020-02-23, 00:22
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Nej vidrigast är de som är hennes "vänner" som snackar skit om henne. Sovrum 2 gör bara det de alltid gjort. Jasmine borde röstas ut på stört för att hon inte stödjer henne samma sak m Sami och Glasman. Jävla falska vider. Prins mespropp kan få vara kvar, han har trots allt aldrig varit direkt trevlig mot henne.
Det va Julia som vände ryggen mot Sami.m.m först och gick till Andra teamet. så det är Julia som är falsk om någon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in