2020-02-22, 23:45
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Nej precis, och hon har säkert skitfula tuttar det fettot. Tyckte hon hakade upp sig lite väl mycket på Julias tuttar.
Nejdå, har sett nästan hela hennes Amilia bröst när hon bytt om, de verkar vara perfekta. Julias plasttuttar ser hemska ut.
2020-02-22, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Tycker att en vit bb-gubbe ska gå in o prata med henne nu. Och titta till henne.
Håller med. Eller kalla in någon i bikten och säga till denne att kolla till henne. Det kanske är lite konstigt i och för sig, om det inte sker spontant, så hade kanske varit bättre men en vit BB-gubbe. Bara NÅGON.

"Because nothing sucks more than feeling all alone, no matter how many people are around."
2020-02-22, 23:46
Avslutad
Haha, det var då själva fan. Avbrott IGEN. Tredje gången jag sett nu ikväll.

Sista jag hörde från Anty var att t.o.m. denna heliga ko trodde fler nog tittade sent på en lördagskväll än klockan nio på morgonen därpå. Hint hint BB. :P
Medlem
Bröts igen
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aussiesvensk
Vad har hänt ikväll?
Martin rakade patzys ben i sovrum 1, sen när martin skulle dammsuga upp håret så låg Julia och sov. Hon blev jättearg och var otrevlig mot Martin. Sen skämtade hela gruppen om Julia att hon hade stridspattar och självklart blev kärringarna på flashback upprörda.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aussiesvensk
Vad har hänt ikväll?
Julia sprang mellan båda teamen. så hon är mellan hjul nu.
2020-02-22, 23:47
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Det är så människor fungerar tyvärr, man attackerar folk som delars ens egna brister t.ex. Mergim som blev mobbad för sina tänder attackerade Glasmans tänder. Jag själv funkade så men jag växte upp. Det är ändå vuxna människor där inne.
This! Finns klockrena exempel på detta i huset.
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nejdå, har sett nästan hela hennes Amilia bröst när hon bytt om, de verkar vara perfekta. Julias plasttuttar ser hemska ut.
Kanske, men de hänger ju ner till naveln. Ge det 5 år till när hon är lika gammal som Julia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu är det censur i sovrum 2, vafan....
Nej köket funka ej heller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jahapp det var väl det mina vänner kl närmar sig 23.40 och folk är klara för sängen.

Iakttagelser efter denna spritfest,
Jag vill plötsligt inte ha ut Mergim eller Lennie innan de förlovar sig i bikten - Romeo och Julia stunden de delade i poolen var otroligt kul, de glömde tid och rum för en stund.

Jasmine blev sorta dissad av Martin, han ger ett sken av fuckboy men tar i princip inga initiativ trots att Jasse uppenbarligen försökt hela kvällen. Vet inte om det beror på kamerorna eller att han inte är intresserad, av någon i huset.

Tycker generellt att killarna är extremt osexuella gentemot tjejerna i år. De pratar knappt om dom sinsemellan. Tjejerna har varit betydligt mer på utan vidare respons.

Julia är labil som fan, och hela huset bondar nu pga hur skumt hon beter sig.
Ikväll grundar sig troligtvis ilskan på att Martin och Jasse var fysiska.

Farmor Anty passar inte in i huset och borde aldrig kommit in.

Huset behöver nya människor och 6 liter sprit.

Produktionen är som vanligt sämst och borde örfilas för deras hantering av programmet i år.

Håller med om allt.
Och reagerar på att killarna (de som är straight) inte alls pratar om tjejerna? Brukar vara vanligt. Börjar fan snart misstänka den enda som är straight är Alex som är på Anty och Glasman som var på Jasse innan hon dissade honom.
Medlem
Tror sändningen avbröts eftersom Alex och Anty viskade
2020-02-22, 23:48
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Martin rakade patzys ben i sovrum 1, sen när martin skulle dammsuga upp håret så låg Julia och sov. Hon blev jättearg och var otrevlig mot Martin. Sen skämtade hela gruppen om Julia att hon hade stridspattar och självklart blev kärringarna på flashback upprörda.
Inte upprörd. Mer orolig över Julias mentala hälsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in