2020-02-23, 00:15
Medlem
Ska Mergi och Lennie sova?
2020-02-23, 00:16
Medlem
__Alez__s avatar
Så ofta de måste byta batterier. Kommer gå åt en del under säsongen .
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
När Amilia sa att hon tänkte sova i sin säng inatt glimrande det säkerligen till hos både Lennie och Mergim som äntligen får skeda själva inatt
Förra gången de sov ensamma tillsammans låg de och tittade in i varandras ögon tills de somnade. Det var så romantiskt att man nästan blev avundsjuk.
Medlem
Citat:
När Amilia sa att hon tänkte sova i sin säng inatt glimrande det säkerligen till hos både Lennie och Mergim som äntligen får skeda själva inatt
Hon sitter där som tredje hjulet och märktes att båda bara vill hon ska flytta sig från deras säng så de kan mysa under täcken

Såg inte Julia-situationen och när sovrum 1 mobbade henne men hörde när sovrum 2 höll på. Amilia i ledningen som vanligt.
Medlem
Mergi njuter nu när han få va nära Lennie
2020-02-23, 00:17
Bannlyst
Antingen skiter Martin i Jasse för hon säger hon aldrig tänker ligga i huset, lr så får han henne för lätt lr så är han bög lr idiot, nåt fel är det på han som inte sover med Jasmine.
2020-02-23, 00:17
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Förra gången de sov ensamma tillsammans låg de och tittade in i varandras ögon tills de somnade. Det var så romantiskt att man nästan blev avundsjuk.
Hahaha garvar ihjäl mig
2020-02-23, 00:18
Medlem
Citat:
Nej jag tycker faktiskt att de beter sig svinigt för att det är alla mot en. Håna henne för hennes "attackbröst" är mest patetiskt faktiskt. Men i vanlig ordning är det rum 2 som är värst.

Nej vidrigast är de som är hennes "vänner" som snackar skit om henne. Sovrum 2 gör bara det de alltid gjort. Jasmine borde röstas ut på stört för att hon inte stödjer henne samma sak m Sami och Glasman. Jävla falska vider. Prins mespropp kan få vara kvar, han har trots allt aldrig varit direkt trevlig mot henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Antingen skiter Martin i Jasse för hon säger hon aldrig tänker ligga i huset, lr så får han henne för lätt lr så är han bög lr idiot, nåt fel är det på han som inte sover med Jasmine.

Eller så förstår han att hon bara är ute till att vilja vara kvar

Precis som Sami som såg igenom henne
Medlem
dickdickersons avatar
Citat:

Han sover hellre med Amilia, tror detta är mest för att det är störst chans att få fitta där, Bullfitta... Hon är den ända bruden som har haft action under lakanen ännu
2020-02-23, 00:19
Medlem
Citat:
Han vill både ha kakan och äta den. Eller snarare, han vill inte ha kakan men ändå ha den kvar. Dvs, han vill ha henne men bara till viss del. Märks rätt tydligt att han leker med henne, tyvärr.
2020-02-23, 00:19
Medlem
MrsVanity1s avatar
Varför lägger Martin sig i säng med Amilia ??

Tänker han på att hålla sig på god fot med båda gängena.
Annars blir jag besviken.

Nu är jag less på skitsnack.Någon jävla måtta får det vara.
Får se om jag kommer kolla så länge till...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in