2020-02-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Snart bryter Jullan ihop.

Sånt här gör mig förbannad. Vad är det för jävla klappmongon. Stryk ska de ha. Ut med hela jävla huset. Jag är fan team Julia nu.

Team Julia go!
2020-02-23, 00:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Konstigt hur alla eras favoriter står och mobbar Julia, men det är ni OK med.
Nej jag tycker faktiskt att de beter sig svinigt för att det är alla mot en. Håna henne för hennes "attackbröst" är mest patetiskt faktiskt. Men i vanlig ordning är det rum 2 som är värst.
2020-02-23, 00:06
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Sällan jag sett någon spela spelet så mycket som Anty gör.

Vägrar skratta om någon i det andra gänget säger något roligt. Försöker framstå som Syster Duktig genom att konstant vara med i köksteamet. Klagar ofta på andras städning och liknande. Himlar med ögonen när någon tänjer lite på reglerna. Känns som att hon håller lägsta möjliga profil samtidigt som hon väntar på att andra ska göra misstag. "Fröken Felfri"

Precis , hade positivt intryck tills hon gick med i det här. Hon är inte alls som jag trodde.
2020-02-23, 00:07
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det kom ett ljud från Lennies mun.

Hahahahaahahahaha aldrig.
2020-02-23, 00:07
Medlem
Fan vad äckliga dom är. Fine orimlig reaktion av Julia men de här samtalet sen av de andra. Vidrigt..
2020-02-23, 00:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Tycker lite synd om martin. Slamp-jasse spelar ett riktigt horspel. Vill se hennes reaktion när hon får veta att det inte var han som vann tävlingen.
Intressant, jag tänker precis tvärtom. Jag tror att Jasmine är genuint sugen på Martin, jag tycker det syns att det är hon som tar initiativ till närhet och pussande varje gång, och att Martin är den som bromsar.

Nu sitter Martin i sovrum 2 och bondar med dem i stället..
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eral
Sånt här gör mig förbannad. Vad är det för jävla klappmongon. Stryk ska de ha. Ut med hela jävla huset. Jag är fan team Julia nu.

Team Julia go!
hon är ensam. Hon hoppar mellan teamen. tyvärr.
Medlem
dickdickersons avatar
Helt oroligt. Här om dagen var det glasman de satt och snackade skit om i timmar. Nu är det stackars Julia. Självklart är det Amilia som eldar på som vanligt och saltar och pepprar. Fyfan att sitta och snacka skit om någons kropp, speciellt Amilia som inte direkt är beautypagent material...
Medlem
Jasse "Jag kysste prinsen idag"
Glasman "Jag vet alla såg"
Jasse "VA! Vart då?"

Medlem
1754s avatar
Fan vilka falska jävla människor i sovrum 2. Blir lite besviken på Alex nu.
2020-02-23, 00:09
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Sällan jag sett någon spela spelet så mycket som Anty gör.
Vägrar skratta om någon i det andra gänget säger något roligt. Försöker framstå som Syster Duktig genom att konstant vara med i köksteamet. Klagar ofta på andras städning och liknande. Himlar med ögonen när någon tänjer lite på reglerna. Känns som att hon håller lägsta möjliga profil samtidigt som hon väntar på att andra ska göra misstag. "Fröken Felfri"
Tål inte människan.
2020-02-23, 00:09
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Intressant, jag tänker precis tvärtom. Jag tror att Jasmine är genuint sugen på Martin, jag tycker det syns att det är hon som tar initiativ till närhet och pussande varje gång, och att Martin är den som bromsar.

Nu sitter Martin i sovrum 2 och bondar med dem i stället..

Håller med dig. Martin vill bara se vad han kan få.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in