Citat:
Ursprungligen postat av
S.Kandal
"Idag skulle t ex 61,6% av alla män mellan 18-29 år rösta på SD, M eller KD ”rakt av” om det hade varit val idag vilket ”översatt” innebär att en bra bit över 70% av alla vita män mellan 18-29 år just nu stödjer SD, M eller KD (och i första hand SD) och allt tyder tyvärr på att det även ser ut så bland de vita tonårspojkarna (d v s bland 13-17-åringarna) och bland de vita männen i 30-årsåldern (d v s bland 30-39-åringarna)."
https://tobiashubinette.wordpress.com/2020/02/22/man-vithet-ungdomar-hogerpopulism-sverigedemokraterna/amp/?__twitter_impression=true
Det jiddras om den vita mannens kris pga att kvinnor tar över samhället.
Jag kan inte identifiera mig ett skit med det, märkligt.
Jag röstar på SD för att jag vill skydda den svenska modellen med jämställdhet. Jag röstar därmed starkt emot t ex könssegregerade somaliska kaféer, mot burkor, mot balkonghoppning, mot månggifte, mot den manschauvinistiske menaiten.
För mig är invandringen det största hotet mot den fortsatta utvecklingen av det moderna jämställda Sverige som vi känner det.
Den här Hubinette, vad är det för stolle?
Det känns smått magiskt att 70% av de vita mellan 18 och 29 år röstar på sverigeblocket. Det finns hopp.