2020-02-22, 16:52
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag är så j-a trött på Amilia nu. Hennes malande och babblande är fanimej nästan värre än att låta Mergim vara kvar med sitt psyksjuka gnäll. Ut med Amilia och Mergim snarast.

Fy fan. Har försökt ge Amilia en chans efter mordet på Marek igår men det går inte. Gång på gång får hon mig att spy.
2020-02-22, 16:53
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Ja. Vad jag vet så vågade ingen som bor/ bodde på gatan polisanmäla honom. Pga rädda att bilar o annan egendom skulle förstöras när ”festerna” pågick. Så var det i alla fall innan jag sålde min bostadsrätt och flyttade. För man kunde inte göra en anonym polisanmälan.

Om det du påstår är sant så måste han givetvis ut. Men först en skön, glittrig galenskapsfylla med många handklapp och galna utfall mot folk!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hade varit kul om typ någon som är gay vann i år! Känns som om det skulle förändra lite hur samhället ser på homosexuella.
Vad skulle det förändra?
Medlem
herpesvårtas avatar
Lennie har ordförande posten i Amilias fanclub, han sitter som ett barn på julafton med tindrande ögon under hennes kacklande, han verkar tycka det är väldans intressant. Tror inte han läser nyheterna och lär sig därför ständigt något nytt av Amilia.

Inte ens hennes närmaste Mergim eller Anty är vidare underhållna vilket är väldigt roligt.
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kan bekräfta det, är själv från GBG. Om jag har rätt så bodde/bor han i Härlanda, om det är samma Patrik. Någon som vet om det kan stämma?
Det är samma Patrik Svensson. Jag bodde granne. Tvärs över den smala gatan där han bor. Så han störde mig något enormt. Var tortyr att höra hans röst, schlagermusik och klappande med händerrna. Både natt o dag.
Senast redigerad av Lillamig72 2020-02-22 kl. 17:00.
2020-02-22, 16:54
Medlem
Martin är mellan Jasse och Amilia
2020-02-22, 16:54
Medlem
dickdickersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det är samma Patrik Svensson. Jag bodde granne. Tvärs över den smala gatan där han bor.

Han lär inte bli anställd på någon skola igen efter hans öppna utbrott i tv. Men däremot är han inte längt från pension
2020-02-22, 16:55
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Lennie har ordförande posten i Amilias fanclub, han sitter som ett barn på julafton med tindrande ögon under hennes kacklande, han verkar tycka det är väldans intressant. Tror inte han läser nyheterna och lär sig därför ständigt något nytt av Amilia.

Inte ens hennes närmaste Mergim eller Anty är vidare underhållna vilket är väldigt roligt.

Hahahahahahahaha! Fan. Jävla Lennie.
Medlem
Vem tror ni mår sämst och mår värst inombords av att gå fastkedjad på rad? Jag tror Martin eller Alex.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Fy fan. Har försökt ge Amilia en chans efter mordet på Marek igår men det går inte. Gång på gång får hon mig att spy.

Sluta kalla Mergim för Marek är du snäll. Det blir lättare för ALLA här i tråden om vi använder de rätta namnen.
2020-02-22, 16:56
Medlem
__Alez__s avatar
Det positiva med Amalia är ju att hon åtminstone snackar med Sami och Glasman. Hon hade ju ett ganska långt och bra samtal med Glas.

Mergim och Anty måste ut.
2020-02-22, 16:57
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Vem tror ni mår sämst och mår värst inombords av att gå fastkedjad på rad? Jag tror Martin eller Alex.

Antys position i ledet mellan Amilia och Marek är ju helt klart värst. Men tror också Martin tröttnar mer o mer på folk nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in