Fan vad sjukt! Om det du skriver är sant så är det ju sensationellt. Hur kunde Patzy då bli uttagen till BB? De får ju genomgå alla möjliga kontroller, hos psykolog, polisregister m.m. Är du säker??
Kan bekräfta det, är själv från GBG. Om jag har rätt så bodde/bor han i Härlanda, om det är samma Patrik. Någon som vet om det kan stämma?
Jag är så j-a trött på Amilia nu. Hennes malande och babblande är fanimej nästan värre än att låta Mergim vara kvar med sitt psyksjuka gnäll. Ut med Amilia och Mergim snarast.
Fan vad sjukt! Om det du skriver är sant så är det ju sensationellt. Hur kunde Patzy då bli uttagen till BB? De får ju genomgå alla möjliga kontroller, hos psykolog, polisregister m.m. Är du säker??
Ja. Vad jag vet så vågade ingen som bor/ bodde på gatan polisanmäla honom. Pga rädda att bilar o annan egendom skulle förstöras när ”festerna” pågick. Så var det i alla fall innan jag sålde min bostadsrätt och flyttade. För man kunde inte göra en anonym polisanmälan.
Jag tycker först och främst att Amilia ska ut, hon bidrar inte med ett ända jävla skit förutom huvudvärk. Därefter Anty, så att Mergim enbart har kvar Lenni. DÅ kan det hända grejer. Därefter Lenni. Så får vi se hur Mergim tappar det.