2020-02-22, 14:51
Medlem
Lunatics avatar
Fixade BB kvar Lisa för hon bölade igår kväll och va knäckt över hänga löst igår?
2020-02-22, 14:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hoppas alla hör vad Amilia säger just nu när hon hjärntvättar Lisa!?!!
Hon förklarar hur dom i hennes pakt är i majoritet.
Hur kommer det då inte att bli om Jasmine åker!?

Tycker det är vidrigt trist att de får hålla på och pakta på det här sättet så här tidigt! Gagball i käften på Amilia vore en välsignelse! Pakterna måste luckras upp! Framför allt team Amilia! Det är väl för fasen inte Robinson det här?

Jasmine MÅSTE bli kvar! Lisa kan lämna - fast hon är immun nu. Då måste det bli Patzy.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han är en närdetpassar-muslim. Undrar när han ska komma på att det sannolikt inte är halal-slaktad kalkon. Iofs är väl inte europeiska muslimer lika strikta när det gäller vad som är haram och inte. De är som sagt närdetpassar-muslimer de allra flesta.

Och det är just det här med "när det passar-muslim" som ger alla fördelar i vårt svenska, mesiga och sjuka samhälle. Det har de lärt sig det snabbt.
Renläriga muslimer däremot, de kan jag köpa på ett annat sätt, även om de är religiösa = inbillningssjuka/otidsenliga. Alex är mer renlärig t.ex. Dricker inte en droppe och äter sin specialkost och är snäll, ärlig, god osv.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Sovrum 1 just nu. Patzy gräver sin grav ännu djupare. VARFÖR Patzy?? Skärp dig!
Vad sa han??
2020-02-22, 14:54
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tycker det är vidrigt trist att de får hålla på och pakta på det här sättet så här tidigt! Gagball i käften på Amilia vore en välsignelse! Pakterna måste luckras upp! Framför allt team Amilia! Det är väl för fasen inte Robinson det här?

Jasmine MÅSTE bli kvar! Lisa kan lämna - fast hon är immun nu. Då måste det bli Patzy.
Lisa borde varit den som fått lämna... nu måste de bli Patzy.
Sen får man hoppas på att de kommer in någon ny som inte hamnar i Amilia-pakten för att det ska jämnas ut.
2020-02-22, 14:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Och det är just det här med "när det passar-muslim" som ger alla fördelar i vårt svenska, mesiga och sjuka samhälle. Det har de lärt sig det snabbt.
Renläriga muslimer däremot, de kan jag köpa på ett annat sätt, även om de är religiösa = inbillningssjuka/otidsenliga. Alex är mer renlärig t.ex. Dricker inte en droppe och äter sin specialkost och är snäll, ärlig, god osv.

Jag gillar Alex skarpt! Han har jättevettiga åsikter och är ödmjuk. Det är positivt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Förmodligen. hehe
Jag tycker att slicka mus är äckligt men hennes mus hade jag gärna gått ner på och fått henne att stöna högt samtidigt som hon trycker mig ansikte mot hennes grotta som stänker rinnandes mus-saft mot mina kinder. Hoppas hon har en extra åtråvärd parfym på sig också som kryddar det erotiska ögonblicket.

Edit: Det är viktigt att det är bra musik, gärna klassisk musik i bakgrunden när jag smeker hennes vackra kropp och slickar hennes lilla våta mus.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Lisa borde varit den som fått lämna... nu måste de bli Patzy.
Sen får man hoppas på att de kommer in någon ny som inte hamnar i Amilia-pakten för att det ska jämnas ut.

Faktiskt annars är det inte kul att titta på längre! Inte det minsta.
2020-02-22, 14:56
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vad sa han??

Svårt att återge vad han sa exakt. Ligger och gaggar skit med Julia. Allmänt negativt snack om hur folk i huset beter sig, paktar och ljuger. Hur fint och bra det är att istället bara vara sig själv.

Han är otroligt naiv, Patzy. Tyvärr. Lite för korkad för detta också, tyvärr. Han tyr sig nu till alla och ingen. Han är desperat. Han kommer nog att ryka på måndag.

Nu hoppas jag bara på en sista kanonfylla av Patzy ikväll där han spelar ut hela sitt register!
2020-02-22, 14:58
Medlem
Tycker nästan lite synd om Patzy som tror att han ska hänga runt med alla på utsidan. Kan sätta pengar på att ingen kommer umgås med honom när de kommer ut, förutom om de kör typ bargig ā la PH-style.
2020-02-22, 15:00
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Svårt att återge vad han sa exakt. Ligger och gaggar skit med Julia. Allmänt negativt snack om hur folk i huset beter sig, paktar och ljuger. Hur fint och bra det är att istället bara vara sig själv.

Han är otroligt naiv, Patzy. Tyvärr. Lite för korkad för detta också, tyvärr. Han tyr sig nu till alla och ingen. Han är desperat. Han kommer nog att ryka på måndag.

Nu hoppas jag bara på en sista kanonfylla av Patzy ikväll där han spelar ut hela sitt register!
Det kommer att bli bra reklam för bb om de skickar in ordentligt med sprit ikväll efter fastkedjningen. Gör de inte det tappar folk intresset för bb. Det behöver komma lite sanningar o galenskap nu. Var görtråkigt igår.
2020-02-22, 15:00
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Håller med ut med han idioten, gillar lisa dock,gillar alla utom mergim egentligen

Vad är det med Lisa som du gillar? Tycker mest synd om henne. Hon är jordnära och snäll, men är helt klart den mest labila där inne. Förstår faktiskt inte hur hon blev godkänd av psykologerna innan hon klev in. Hennes ångest lyser igenom varje kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in