2020-02-22, 14:44
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Måste säga att det var roligt att vår kära borgmästare fick stryck av lillbögen i styrka. Alex är nog den typen som klarar 115 kg i bänk en gång och är sedan helt slut och måste prata med sina andra polare och inte låta någon annan ta bänken för Alex ska vila och då tycker han att man ska visa respekt.

Gillar sättet du skriver på och du är rolig ibland. Men träning ska du ge fan i att skriva om. Märks att du var den som glömde gympapåsen hemma.
2020-02-22, 14:45
Medlem
aina08s avatar
Hoppas alla hör vad Amilia säger just nu när hon hjärntvättar Lisa!?!!
Hon förklarar hur dom i hennes pakt är i majoritet.
Hur kommer det då inte att bli om Jasmine åker!?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Sovrum 1 just nu. Patzy gräver sin grav ännu djupare. VARFÖR Patzy?? Skärp dig!
Medlem
herpesvårtas avatar
Det som hade räddat kedjesituationen i 2 timmar hade varit om 1) det hade skickats in sprit 2) ordnat en obligatorisk lek likt charader eller liknande som skulle skapa osämja i gruppen.

Detta kommer ju inte hända så vi kan se fram emot Amilia våldföra sig på allas öron i 2 timmar.
2020-02-22, 14:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vilken härlig, fin och intelligent muslim han är, 21-årige Mergim från Hässleholm. Renlärig! Äter inte gris under några omständigheter men drack 5 flaskor Smirnoff alkogrogg igår kväll utan att tveka. Vad säger profeten Muhammed om det här?

Han är en närdetpassar-muslim. Undrar när han ska komma på att det sannolikt inte är halal-slaktad kalkon. Iofs är väl inte europeiska muslimer lika strikta när det gäller vad som är haram och inte. De är som sagt närdetpassar-muslimer de allra flesta.
2020-02-22, 14:47
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Är detta sköna fruntimmer singel????
Förmodligen. hehe
2020-02-22, 14:48
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Hoppas alla hör vad Amilia säger just nu när hon hjärntvättar Lisa!?!!
Hon förklarar hur dom i hennes pakt är i majoritet.
Hur kommer det då inte att bli om Jasmine åker!?

Tyvärr kom detta extrema paktande lite för tidigt i säsongen. Det är trist. Skulle ha varit mer man/kvinna mot man/kvinna nu i början. En mot en. Men BB-produktionen har tyvärr uppmuntrat tidigt paktande. Hoppas vi får ett slut på det snart.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag tror Martin, han höll ett riktigt bra samt jämnt tempo hela tiden ut. Mergim var grym första minuten, men sen dalade det lite, Julia var också en kämpe, Samis idé har jag ingen aning om det fungerade .

Känns som att Julia skulle kunna hugga Glasman i ryggen och nominera honom, för att "kunna tillhöra alla".
Vem skulle Martin nominera? Mergim för hans äckliga mottagande Martins första kväll? Eller ännu roligare "Jag har menat allvar med Borgmästarrollen sen minut 1, hejdå Alex"
Medlem
Citat:
Allvarligt talat, jag skojar inte nu: Det är något allvarligt fel i huvudet på Mergim. Han är liksom inte bara korkad och ung och naiv. Han är inte normal i huvudet. Han är extremt lättkränkt, mycket mer än vanliga bortskämda kaosblattar. Det är nåt fel i huvudet på honom och det är konstigt att han blev uttagen till BB efter psykologintervjuer m.m. Han måste röstas ut, snarast möjligt.
Håller med ut med han idioten, gillar lisa dock,gillar alla utom mergim egentligen
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Gillar sättet du skriver på och du är rolig ibland. Men träning ska du ge fan i att skriva om. Märks att du var den som glömde gympapåsen hemma.
Har precis börjat gymma så där har du rätt i att jag är en nybörjare, det är en vadslagning mellan mig och en nära vän att kolla vem som kan bänka 35 kg 30 gånger innan 1 juli samt vem som orkar springa på löpband i joggingtakt längt med 6 graders lutning, först ville vi sätta 15 min men nu har vi ändrat till den som orkar längst.
2020-02-22, 14:49
Medlem
Ogillar valen (no offence) men hon tillför fan ändå någonting, skicka anty och bögarna (no offence)
2020-02-22, 14:51
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Tyvärr kom detta extrema paktande lite för tidigt i säsongen. Det är trist. Skulle ha varit mer man/kvinna mot man/kvinna nu i början. En mot en. Men BB-produktionen har tyvärr uppmuntrat tidigt paktande. Hoppas vi får ett slut på det snart.
De kommer inte att kunna bryta om Patzy blir kvar.
Produktionen är även med i Amilias pakt så de är svårt oavsett, men enda chansen är om Jasmine är kvar.
Är värdelöst att dom ens tillåts pakta. Kan aldrig bli en värdig vinnare med paktande. Speciellt inte när man har flera hundra tusen följare med i pakten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in