2020-02-22, 13:45
Medlem
gabrielle2s avatar
Hoppas att det kommer in ett riktigt orginal som struntar fullkomligt i pakter och dyligt och som kör sitt egna race rakt igenom. Liknande den galne Norrläningen som var med 2011 tror jag det var. En vän till mig visade honom på youtub. Han får gärna bli vän med Sami också.
Medlem
herpesvårtas avatar
Hög komik när Patzy är säker på en sak alltså, "Nej det kommer inte komma in någon mer person i huset, så är det bara! Nej! Det gör det inte! Jag är helt säker! Så! Nej!"
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
om alex... eller är det twist på g

Nån form av twist är nog på g. Vi tittare ska ju få rösta om något viktigt idag kl 14. Vi får snart se vad...
2020-02-22, 13:46
Medlem
ollepolle90s avatar
Hoppas kl 14.00 röstningen handlar om att vi får rädda Alex eller Lisa. Hade varit så underbart att se rosa lagets miner
2020-02-22, 13:47
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Glasis måste inte ut nu, finns inte en chans att han skulle vinna mot Sami på slutet.

Enda som kan vinna mot Sami är nog Anty

Nej han behöver inte skickas ut nu det håller jag med om.
Jag vet inte hur mycket tv tittarna får se till skillnad för oss som kollar live. Skulle det va tex sami och anty i finalen så kommer ju säkert hon vinna pga alla hennes fans + dom flesta tv tittarna då de kommer bara se en nasse vs en helt vanlig tjej som är vacker och snäll typ.
Samma sak gäller ju glasis, nasse vs en jude som är en härlig och väldigt schysst kille (enligt tv tittarna mm)
Hade det varit sami vs Patty i finalen dvs nasse vs en bög som vill våldta män och kallar tjejer horor så kommer det bli en jämnare match.

Sami har ju oss här inne på flashan + hans vänner och de tittare som har förstått att han lever ett annat liv och inte alls är nasse,
som vill att han skall vinna. Men sen så vet jag inte hur mycket tv tittarna får se av honom, som gör att de bortser från hans förflutna.

Hoppas att det Kommer in nya deltagare snart som gör något dumt!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hoppas kl 14.00 röstningen handlar om att vi får rädda Alex eller Lisa. Hade varit så underbart att se rosa lagets miner
Dom är redan säkrade, einstein.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Lisa är ju redan räddad. De lär dom ju inte ändra på.
Medlem
Citat:
Vad snackar du om nu lol
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hög komik när Patzy är säker på en sak alltså, "Nej det kommer inte komma in någon mer person i huset, så är det bara! Nej! Det gör det inte! Jag är helt säker! Så! Nej!"

Hahaha. "Jag är sylvass" o pekar mot sitt huvud.
2020-02-22, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nån form av twist är nog på g. Vi tittare ska ju få rösta om något viktigt idag kl 14. Vi får snart se vad...
Hoppas det. annars blir jag besviken
2020-02-22, 13:49
Medlem
yournotlikemes avatar
VARFÖR sitter man som nästan 30-åring varje kväll och kollar på detta psykologiska sjuka experiment där vuxna människor står och kissar på varann i duschen?

Skäms över att erkänna att det är fan samma sak med Paradise Hotel när det visas. Börjar man så är man ju fast. Fyfan vad jag skäms. Jag är fast. IGEN. HJÄÄÄLP!!!
2020-02-22, 13:49
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Han är topp 3 om pakten får fortsätta.
Amilia, Antonia, Mergim = Topp 3!
Jamen det beror inte på att han har stort stöd utanför huset, utan pga pakterna i så fall. Men det ska vi förhindra.
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ni som hoppas på bögsex mellan Mergrin och Flennie kommer att bli besvikna
Ingen av dom är man nog att kunna ge, båda skulle ligga med röven i vädret och vänta
Det har du förvisso väldigt rätt i 😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in