2020-02-22, 13:25
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Amilia, Antonia och Mergim är de som måste röstas ut när tillfälle finns, men får de ännu mer makt kommer det inte att gå.
Absolut, de kommer glida på en räkmacka för de har Lisa, Alex, Lenny och Patzy som kan vinna fördelar åt dem som de kan använda för att köra ut sina fiender. Jag hoppas Patzy åker för annars kommer den sista tredjedelen av huset vara seg om den rosa gruppen blir för stor, för då kommer Amilia, Anty och Mergim köra ut Lisa, Lenny och Patzy en efter en medans de låtsas pakta med dem.
2020-02-22, 13:26
Medlem
Sami och Glasman ska testa om det finns smaklökar i pungen, hahaha.
Medlem
StarCitizens avatar
Top 5 deltagare som ska ut:

Mergim - Egen kär beta kille som blir chockerad varje gång han går förbi en spegel och ser sig själv. Pratar och gestikulerar som en orten tjej. Gråter mer än kvinnorna i huset.

Amilia - Extremt jobbig tjej med översittar attityd och är en besserwisser. Hon vill alltid stå i centrum och är allmänt jobbig att lyssna på. Pratar monotomt.

Lisa - Bidrar inte till BB underhållning. Produktionen drog nog endast in henne för att ha med en flata i programmet då årets upplaga verkar vara PK.

Glasman - Leker Dr Phil och är en besserwisser. Gillar inte när han försöker klara upp alla draman och pep-talkar folk till att dricka mindre alkohol vilket resulterar i mindre underhållning.

Antonia - Bidrar inte häller till något och har en bitch attityd. Hennes ända tanke med att vara med i BB var för att växa sin Youtube kanal och vinna miljonen som ett plus i kanten. I och med att hon redan har följare så kommer hon inte våga göra TV för att riskera tappa följare.

Den enda anledning till att hon kom med var för att produktionen vill ha hennes följare som extra tittare. De kommer förmodligen plocka henne när hon kommit tillräckligt långt i programmet för att inte det ska se ut som att hon vann pga hennes 300k följare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.

Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna. De som är populära bland tv tittarna måste ut om man vill att sami skall vinna.

Glasis måste inte ut nu, finns inte en chans att han skulle vinna mot Sami på slutet.

Enda som kan vinna mot Sami är nog Anty
Avslutad
Jävla äckel han är. "Vi kommer tvätta glasen sen"

Vem fan vill dricka ur ett glas där två snubbar som säkerligen luktar purjo haft sin pung i?

Alltså fyfan.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Är blåvalen och mergim vänner igen?

Nej absolut inte, de håller bara färgen nu. Tillfällig vapenvila till nästa fest.
2020-02-22, 13:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Alex borde vinna hela Big Brother 2020. Sån jäkla härlig kille.

+10. Genuin jämfört med alla.
2020-02-22, 13:28
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag vill bara se Patzy dansa på bordet, få fyllespel och random raseriutbrott på folk till höger och vänster där han klappar händerna och skriker "nu börjar spelet" och "jag är vass". En sista gång för tyvärr tror jag att han ryker på måndag.
Håller med, det är det enda man längtar efter just nu.
Tv4, vi vet att ni läser detta, uppfyll våra önskemål och ge Pattan en sista glansfest!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.

Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna. De som är populära bland tv tittarna måste ut om man vill att sami skall vinna.
Men om du vill att Sami ska vinna så ska du ju inte ge Amilias pakt en extrem fördel!?
Dom har ju redan räkmacka genom hela produktionen och kommer bli extremt svåra att få ut.
Sami kommer nog att gå långt han klarar sig aldrig hela vägen om han har pakten emot sig.
Skit i vad tidningarna skriver. Ingen som tittar på programmet bryr sig om rubrikerna om Samis förflutna.

Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Absolut, de kommer glida på en räkmacka för de har Lisa, Alex, Lenny och Patzy som kan vinna fördelar åt dem som de kan använda för att köra ut sina fiender. Jag hoppas Patzy åker för annars kommer den sista tredjedelen av huset vara seg om den rosa gruppen blir för stor, för då kommer Amilia, Anty och Mergim köra ut Lisa, Lenny och Patzy en efter en medans de låtsas pakta med dem.
Räkmackan kommer även från "den röda tråden" i produktionen.
Pakten har fördelar hela tiden när dom behöver.
Deras pakt måste spräckas, annars kan dom gå hela vägen vilket är väldigt tidigt avgörande nu.
Senast redigerad av aina08 2020-02-22 kl. 13:31.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Glasis måste inte ut nu, finns inte en chans att han skulle vinna mot Sami på slutet.

Enda som kan vinna mot Sami är nog Anty

Du har helt rätt, men Alex är också farlig. Men jag hoppas Sami vinner hela skiten.
2020-02-22, 13:29
Medlem
Haha, Bögrim förstår inte alls deras humor
2020-02-22, 13:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deagle66
Glöm inte att tv4'a sitter med en hand på censurnappen
Har nog aldrig varit med om å många "avbrott" som denna säsong
Ja det är under all kritik faktiskt, jag önskar att de själva insåg det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in