Citat:
Ursprungligen postat av
MrEchoz
Nu vet jag inte vem du vill vinna? Men jag vill att
Sami skall vinna. För att sami skall ha chans att vinna så måste ju någon som har skapat negativa rubriker i pressen va kvar för att öka samis chans till miljonen o vinsten. Patte måste ju va kvar då han har skapat negativa rubriker med tanke på att han fuckade ut sist han drack.
Håller med dig om att anty och gänget måste ut, men även glasis då han garanterat är poppis bland tv tittarna. De som är populära bland tv tittarna måste ut om man vill att sami skall vinna.
Men om du vill att Sami ska vinna så ska du ju inte ge Amilias pakt en extrem fördel!?
Dom har ju redan räkmacka genom hela produktionen och kommer bli extremt svåra att få ut.
Sami kommer nog att gå långt han klarar sig aldrig hela vägen om han har pakten emot sig.
Skit i vad tidningarna skriver. Ingen som tittar på programmet bryr sig om rubrikerna om Samis förflutna.
Citat:
Ursprungligen postat av
5596
Absolut, de kommer glida på en räkmacka för de har Lisa, Alex, Lenny och Patzy som kan vinna fördelar åt dem som de kan använda för att köra ut sina fiender. Jag hoppas Patzy åker för annars kommer den sista tredjedelen av huset vara seg om den rosa gruppen blir för stor, för då kommer Amilia, Anty och Mergim köra ut Lisa, Lenny och Patzy en efter en medans de låtsas pakta med dem.
Räkmackan kommer även från "den röda tråden" i produktionen.
Pakten har fördelar hela tiden när dom behöver.
Deras pakt måste spräckas, annars kan dom gå hela vägen vilket är väldigt tidigt avgörande nu.