Att dom hade nåt på gång har vi vetat men inte magnituden. Och det tror jag inte heller SD visste. De var separerade så hon gjorde inget fel. Men SD trodde nog att han kunde få henne tillbaka. Han befann sig nog i ett sorts ingenmansland där han var ensan och ingen av hans två kvinnor längre ville ha honom. Båda hade börjat träffa andra. Han hade aldrig varit endam sen han och HD flyttade samman 1997.
Så han kände nog scartsjuka åt två håll.
Om delar av hans motiv är svartsjuka och hämnd så är nog även att hon ska bort för han vill inte att skilsmässan ska gå igenom. Han vill ha tillbaka HD. Och deras tajta umgänge efter mordet och han ofta opassande lyckliga uppsyn tyder i mina ögon på det.
SD skrev väl i sms till HD "det var för dig" när de diskuterade LW:s försvinnande om jag förstått rätt.
Det tror jag med...
Deras förhållande började nog inte den 18/4
Men tror du seriöst att Stefan hade accepterat att Sillen (hans polare) pippade med hans ex-fru.
På riktigt.
Aldrig att Stefan visste detta...
DÅ hade vi haft 3 mord.
Efter mordet fick nog Hanna en hållhake på SD men det gjorde att hon levde farligt kan man ana. Hon förstod helt säkert vem som var skyldig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!