2020-02-22, 01:51
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Exfrun var tillsammans med Sillen och Lena skulle till Norge m sällskap. Men HD åker m SD till USA som tidigare planerat. Möjligen tror han mordet på LW skall få HDs gillande?

Tror du att SD erkänt för HD att det är han som mördat? Och HD lyckats hålla masken för polisen? Det tror inte jag!!
Tror SD ljugit Hanna och hela sin omgivning, JG, svärföräldrarna, alla, fulla med lögner och bedyran om sin oskuld.

Till slut har det väl gått upp för HD och JG m fl som har suttit i förhör med polisen att SD inte är att lita på.. därför ska de nu vittna mot honom.

Vad tror ni andra?
Citera
2020-02-22, 01:52
Medlem
Bravegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Insatsstyrkan.
När dom grep honom.
100 års sen.

På så vis, trodde det var när de gjorde husrannsakan igen efter de hade gripit honom. Har inte datumen i minnet. Tack för infot
Citera
2020-02-22, 01:53
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Det tror jag med...
Deras förhållande började nog inte den 18/4

Men tror du seriöst att Stefan hade accepterat att Sillen (hans polare) pippade med hans ex-fru.
På riktigt.
Aldrig att Stefan visste detta...
DÅ hade vi haft 3 mord.

Jag tror numer att Sillen och HD:s relation hade inverkan på hur SD såg på HD och sin relation; att detta fick SD att inse att han på riktigt riskerade att förlora HD. För i SD:s hjärna tror jag att han inte såg det som så slutgiltigt innan det.

SD har dock inte gett upp helt ändå. HD är den han vill ha tillbaks. De har barn ihop, och han vill få tillbaks allt det som han förlorat (huset, gemenskapen). Därav blir aldrig HD hans måltavla.

Däremot blir LW det. För hon är i vägen, och kanske det även är så att HD gett SD signaler om att "om LW inte fanns, så finns det en möjlighet." Dessutom så har SD tänkt tanken förut; "att bli av med henne för alltid skulle vara så jävla skönt" (påhittat citat från mig).
Citera
2020-02-22, 01:54
Bannlyst
Näste grej i FUP är helt meningslös.
Min kontakt på. Örebro Tingsrätt Fredrik Thorn är en fantastisk kille. Det är tack vare honom som jag sitter här nu med delar av FUP.

När Hanna sökte ledigt för att resa till USA så var hennes chef Maria Thor.

Appropå ingenting....
Samma stad, kan dom vara släkt.
Ha ha ha.

Ja ja, lite kul i natten.

https://forumbilder.com/i/roUA
https://forumbilder.com/i/roUN
Citera
2020-02-22, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Tror du att SD erkänt för HD att det är han som mördat? Och HD lyckats hålla masken för polisen? Det tror inte jag!!
Tror SD ljugit Hanna och hela sin omgivning, JG, svärföräldrarna, alla, fulla med lögner och bedyran om sin oskuld.

Till slut har det väl gått upp för HD och JG m fl som har suttit i förhör med polisen att SD inte är att lita på.. därför ska de nu vittna mot honom.

Vad tror ni andra?

Japp
Citera
2020-02-22, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Därav min fundering nyss om att HD tidigare kan ha uttryckt att utan LW finns det en chans. Frågan är då; hur pass mycket hat kände HD för LW?

Edit: Vi har ju redan läst hur HD uttryckte sig till Sillen den 15 maj, rörande nyheten om en försvunnen Lena.. Tänk vad hon kan ha uttryckt till SD under det senaste året (17-18).

Jag hör dig

HD VET.....

Jag hör dig
Citera
2020-02-22, 02:02
Bannlyst
Kuriosa
Helt meningslöst

https://forumbilder.com/i/roUQ

Hannas ledighetsansökan. S

Men men.. Den är. Med i fup
Citera
2020-02-22, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Därav min fundering nyss om att HD tidigare kan ha uttryckt att utan LW finns det en chans. Frågan är då; hur pass mycket hat kände HD för LW?

Edit: Vi har ju redan läst hur HD uttryckte sig till Sillen den 15 maj, rörande nyheten om en försvunnen Lena.. Tänk vad hon kan ha uttryckt till SD under det senaste året (17-18).

Jodå, det hatet mot Lena var nog betydande men inräknat barnens sorg blev de mer balanserat. Hur som drog hon vinstlotten, har ett eget hem i lagom storlek, skilsmässan gav en del pengar och hon är fri som en fågel.

LW är död och hennes man misstänkt för mordet

Lite oklart är väl hennes inblandning i mordet ..?
Citera
2020-02-22, 02:10
Bannlyst
I aktbilaga 167 så kommer just nu bara saker som Puttinot har lagt upp.
Anmälan till Soc, Stefan mörda sin familj, Direktiven, Stefans foton hos polisen, Ock sen kommer sms mellan Hanna o Sillen (typ 20-30 sidor) sen kommer nåt IT dokument om hur många ljudfiler det finns (489 st varav 217 är raderade) i Stefans mobil,

Kommer mer.........
Citera
2020-02-22, 02:14
Bannlyst
Kan detta vara intressant?

https://forumbilder.com/i/roUh
Citera
2020-02-22, 02:37
Bannlyst
Sen kommer Lenas o Stefans konversation om mycket gojs i underlivet och den har ni.
Efter det kommer chatten mellan JG o Stefan och den har vi också...
Efter.det kommer "röret på brottsplats" bilderna och dom har ni.
Sen kommer faktiskt anmälan om "knogningen"
Den finns med här.....
Vi kommer bli förvånade.
Eftersom hela FUP är på väg till Göteborg under Lördagen, och jag var tvungen att lova att lämna ut den detaljen sist (för att få FUP) så.kan jag inte lämna den nu.
Det har jag lovat, och då blir det så.!
Men, självklart hamnar den i tråden till slut men eftersom det var ett krav så är det så.
Allt annat är på väg... (34 mil)
Fel.
Halva FUP är på väg i en stor kartong. Den andra halvan är inte utlämnad än. Vi får den nästa vecka.

Så jag hoppas kunna scanna Halva FUP imorgon.. (senast söndag) men jag tror imorgon. Tillsammans med knogningen.

Så ser.set.ut just nu. Och det är nära nu.
Nån jäkel. Skall bara lösa dom 64 milen sen är det klart.

Om jag får. Gissa själv så har jag den under Lördagen.

Nu är jag klar.....
Sov gott, och så håller vi tummarna.
Jag tror jag löser FUP imorgon Lördag.
(64 mil är bra jävla långt alltså)

Så ligger det till. Natti natt
Citera
2020-02-22, 02:42
Medlem
Vilken soppa. Överraskningarna slutar inte upphöra.

Har två iaktagelser.

- Hur har SD, HD och LW haft tid med att sköta hus, barn, jobb och allt annat när de uppenbart prioriterat att knulla runt som tonåringar? Ingen är vuxen. Och minst 1 är mördare.

- Komiskt mobilnummer SD har: 0703997666
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in