2020-02-22, 01:27
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Det jag menade var bara att den ur-gulliga tjejen Hanna som alla tycker så synd om har en stark relation med Stefans polare Sillen.
Deras relation som "vänner" var visst lite mer än bara vänner.
Hanna och Sillen pippade.
Hade Stefan vetat det så hade vi nog haft 3 mord.
Deras relation visade jag genom alla 1000 tals meddelanden dom skickade månaden innan Lena dog.
Samt Puttinot inlägg där Sillen ville sova hos Hanna.
Det var bara det jag ville visa.... Herregud.

Ja, och tack för det, dina inlägg från FUP!!

Tror att vi är många som försöker förstå, efter två år av ovisshet och spekulationer. Inget personligt mot dig, eller någon annan, tror bara folk härinne är måna om att rätt info kommer fram, så att det inte blir ett virrvarr av feltolkningar/trådsanningar nu när "sanningen" eller något ditåt äntligen kan uppenbara sig. Bland annat genom FUP.
Citera
2020-02-22, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plorpis
Tycker detta låter sannolikt. SD blev säkert frustrerad i situationen där han velat mellan de båda i så många år och plötsligt inte fick någon av dem.

Exfrun var tillsammans med Sillen och Lena skulle till Norge m sällskap. Men HD åker m SD till USA som tidigare planerat. Möjligen tror han mordet på LW skall få HDs gillande?
Citera
2020-02-22, 01:31
Medlem
Netherworlds avatar
"Så länge LW finns, så blir det inget mellan dig och mig igen". Kan det vara något som HD uttryckt till SD (eller någon annan?), och vara det som fick Hiding att intressera sig mer för HD..?
Citera
2020-02-22, 01:35
Bannlyst
Lite kuriosa...

Det gick vilt till...

https://forumbilder.com/i/roUR
Citera
2020-02-22, 01:35
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Jag sitter med delar av FUP här och nu.
Hanna och Sillen hade ett förhållande och när jag tittar på deras sms logg månaden innan Lena dör så är det 1000 tals och åter 1000 tals.

Jag tror inte Stefan visste det.
Sillen pippade med Hanna bakom ryggen på. Stefan. (även om dom var skilda)

Japp, har sett det du lagt upp. Bra jobbat. Bra med tillgång till stort golv ibland, eller hur?

Men jag undrar om inte deras relation börjat tidigare än så. Det kan nog framgå i deras förhör. Vi lär nog så småningom få svar på det.
Senast redigerad av Netherworld 2020-02-22 kl. 01:42.
Citera
2020-02-22, 01:37
Medlem
Bravegirls avatar
Citat:
Lite kuriosa...

Det gick vilt till...

https://forumbilder.com/i/roUR

Hade de inte fått tillgång till en nyckel?? Märkligt
Citera
2020-02-22, 01:38
Medlem
Om någon har loggat in på LW’s Mail 05:30, borde man inte kunna se vilket ip nummer som loggat in då?
Eller har SD/MGM använt VPN?
Citera
2020-02-22, 01:39
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Exfrun var tillsammans med Sillen och Lena skulle till Norge m sällskap. Men HD åker m SD till USA som tidigare planerat. Möjligen tror han mordet på LW skall få HDs gillande?

Därav min fundering nyss om att HD tidigare kan ha uttryckt att utan LW finns det en chans. Frågan är då; hur pass mycket hat kände HD för LW?

Edit: Vi har ju redan läst hur HD uttryckte sig till Sillen den 15 maj, rörande nyheten om en försvunnen Lena.. Tänk vad hon kan ha uttryckt till SD under det senaste året (17-18).
Senast redigerad av Netherworld 2020-02-22 kl. 01:41.
Citera
2020-02-22, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Japo, har sett det du lagt upp. Bra jobbat. Bra med tillgång till stort golv ibland, eller hur?

Men jag undrar om inte deras relation börjat tidigare än så. Det kan nog framgå i deras förhör. Vi lär nog så småningom få svar på det.

Det tror jag med...
Deras förhållande började nog inte den 18/4

Men tror du seriöst att Stefan hade accepterat att Sillen (hans polare) pippade med hans ex-fru.
På riktigt.
Aldrig att Stefan visste detta...
DÅ hade vi haft 3 mord.
Citera
2020-02-22, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bravegirl

Insatsstyrkan.
När dom grep honom.
100 års sen.
Citera
2020-02-22, 01:43
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravegirl

När avspärrningarna hävdes första/andra gången och SD flyttade in i huset igen så hade nog inte polisen nyckel till hans hem, nej.

Nu är huset sedan länge avspärrat igen (gjordes väl när SD togs in senast) i väntan på rättegång.
Citera
2020-02-22, 01:47
Bannlyst
Lite mer i FUP.
Vi plöjer aktbilaga 167 just nu.
Meningslöst drävel.
Lenas förra man hjälper polisen.
Mailadresser i logg mm
Lite ströläsnimg....

https://forumbilder.com/i/roUc
https://forumbilder.com/i/roU3
https://forumbilder.com/i/roUw