Citat:
Ursprungligen postat av
UnEasy
https://www.futbin.com/20/squad/13531514
Såhär blev det igår! Har ett mittbacksproblem som ni ser!
Tagliafico är untradeable så honom vill jag helst inte tappa men. Capa är skitskön så honom vill jag inte sälja. Varför är inte Martinez bättre än han är? Statsen är ju kanon! Måste ha honom som länk för att få Ziyech på 10 chem!
Vad hade ni ändrat i truppen?
Det är väl bara byta plats på mittbackarna för full kemi? Om du sen vill ha Diego Carlos på LCB pga bättre WF, byt ingame eller sätt upp custom tactics så de byter plats?
I övrigt vetefan. Spelar inte samma formation som du och har inte testat så många av dina spelare, tippar vi har väldigt olika spelstil och då har jag inget att tillföra.
---------------------
Osimhen blev klar igår efter lite nötande. Antalet öppna mål jag hade som räddades på mållinjen av en försvarare var skrämmande. Har lärt mig att det inte är någon vits att tappa humöret, spelet är som det är. Men ändå irriterande. Blocka skott är alldeles för lätt i denna upplaga. Likaså att vinna bollen av en framförvarande spelare med ryggen mot dig, som försöker springa i full karriär mot målet. Retar mig också på att den vägvinnande strategin i de... 3? senaste upplagorna är att hitta en forward/CAM utanför boxen, vänta på löpningen in i boxen, passa och skjut i mål. Gynnar de som är duktiga på att dribbla smånätt med dragbacks, rollbacks, stepovers och allt vad det heter. Om de nu ska nerfa snett inåt bakåt till gränsen att det är parodiskt, varför uppmuntrar de den sortens mål?
--------------------
Lite pack luck igår! Först packar jag Winter refresh Van Aanholt i ett MM-paket. Sen kör jag Winter refresh SBC och får.... van Aanholt untradable. Men helt ok, då sålde jag den första och så får den untradable gå in i PL-elvan. Sen packade jag Winter refresh Eriksen och Ake. Sålde nu, även fast priserna är låga - tror ni de går upp till nästa vecka, som future stars? Kändes svårförutsägbart.
Sen fick jag en walkout, svensk flagga... hinner tänka "winter refresh IBRA, KACHINGGGG!" innan IF Nordfeldt dyker upp. Ha alltid koll på TOTW, så slipper man antiklimax en sån gång...