2020-02-20, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lyxkatt
Haha! Er sanning. Vad är sanning. En uppfattning enligt en själv. Eller en grupp. Tror nog lilla gumman förstår. Och tror nog ni hade kallat mej något helt annat irl. Tex knullbar, het, relativt intelligent och långt erfaren inom bdsm. Ser ni varför det är bättre irl?

Jag pratar om DS-sekten i stort och inte om dig som individ. Men nej, din "intellektualism" imponerar inte. Sorry.
Citera
2020-02-21, 11:46
Medlem
lyxkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Jag pratar om DS-sekten i stort och inte om dig som individ. Men nej, din "intellektualism" imponerar inte. Sorry.

Det var inte min avsikt att imponera med något. Mer ett exempel på att om vi hade träffats irl kanske vi inte hade gått på varandra så här otrevligt som det lätt blir på internet.

Förstår dock faktiskt att du kallar ds för ds-sekten
Citera
2020-02-21, 12:12
Avslutad
Citat:
Det var inte min avsikt att imponera med något. Mer ett exempel på att om vi hade träffats irl kanske vi inte hade gått på varandra så här otrevligt som det lätt blir på internet.

Förstår dock faktiskt att du kallar ds för ds-sekten

Håller med om att irl är något annat. De flesta är trevligare men det finns ju också en hel del som man inte vill ha att göra med irl.

En bisarr sekt med ett bisarrt prästerskap. Ett exempel på det är den där skånska tjejen som gillar poliser och klär sig i polisuniform, kommer inte ihåg namnet. Men hon hade iaf ställt ut en del av sina teckningar på Inkonst i Malmö och fick sin utställning nedtagen för att hon skrivit positivt om SD i sin dagbok på Ds, och för att medlemmar på Ds då kontaktat Inkonst och meddelat Inkonst om att hon "röstar på SD".

(Hon hade nämnt utställningen på Inkonst i sin dagbok på Ds så det var så de som anmälde henne visste att hon ställde ut på Inkonst.)
Citera
2020-02-21, 12:27
Medlem
lyxkatts avatar
Citat:
Håller med om att irl är något annat. De flesta är trevligare men det finns ju också en hel del som man inte vill ha att göra med irl.

En bisarr sekt med ett bisarrt prästerskap. Ett exempel på det är den där skånska tjejen som gillar poliser och klär sig i polisuniform, kommer inte ihåg namnet. Men hon hade iaf ställt ut en del av sina teckningar på Inkonst i Malmö och fick sin utställning nedtagen för att hon skrivit positivt om SD i sin dagbok på Ds, och för att medlemmar på Ds då kontaktat Inkonst och meddelat Inkonst om att hon "röstar på SD".

(Hon hade nämnt utställningen på Inkonst i sin dagbok på Ds så det var så de som anmälde henne visste att hon ställde ut på Inkonst.)

Jag vet vem du menar men vill inte skriva nick. Jag hörde nåt på radion om nån utställning det hade blivit nåt liknande problem med. Kanske inte den iofs.

Jag vänder mig starkt emot att man saboterar för ”fellow kinksters” på sådana sätt. Oavsett vad det gäller. Det är väldigt obehagligt.

Känns väldigt tråkigt för henne att få sin konst nedplockad pga vad hon röstar på... Får man ens göra så? Någon som sett hennes konst? Finns den i hennes galleri eller någon annan sida?

Det sker ju liknande saker som är helt sjuka. Folk skickar tex skärmdumpar till både myndigheter och andra av olika orsaker. Snacka om att förstöra för folk personligt. Det är så himla dåligt. Minst sagt.
Citera
2020-02-21, 13:52
Medlem
Citat:
Haha! Er sanning. Vad är sanning. En uppfattning enligt en själv. Eller en grupp. Tror nog lilla gumman förstår. Och tror nog ni hade kallat mej något helt annat irl. Tex knullbar, het, relativt intelligent och långt erfaren inom bdsm. Ser ni varför det är bättre irl?

Knullbar? Inte som medlem på DS. Tyvärr.
Citera
2020-02-21, 14:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Knullbar? Inte som medlem på DS. Tyvärr.

Medlem på Ds och medlem i Ds-sekten är inte samma sak. Du var ju själv medlem i 8 år.
Citera
2020-02-21, 14:32
Medlem
Citat:
Medlem på Ds och medlem i Ds-sekten är inte samma sak. Du var ju själv medlem i 8 år.

Ja, men jag hade som regel att inte dejta folk från DS. DS är en inavlad ankdamm. Jag var med för att lära mig mer om BDSM, inte för att träffa folk. Jag har en del vänner från DS men jag gick inte längre än så.

Dessutom så lockas jag inte av någon som beskriver sig som knullbar och har lång erfarenhet av BDSM. Det visar att vi inte delar samma syn på sex samt att hon redan är fast i sina rutiner om vad BDSM är för henne vilket innebär att snubbarna hon träffar måste anpassa sig efter vad hennes tidigare partners har gjort.
Senast redigerad av Kratatch 2020-02-21 kl. 15:20.
Citera
2020-02-21, 14:52
Medlem
Citat:
Ja, men jag hade som regel att inte dejta folk från DS. DS är en inavlad ankdamm. Jag var med för att lära mig mer om BDSM, inte för att träffa folk. Jag har en del vänner från DS men jag gick inte längre än så.

Vänner i form reala eller bakom skärmen?
Citera
2020-02-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Vänner i form reala eller bakom skärmen?

IRL.
Citera
2020-02-21, 15:53
Avslutad
Citat:

Dessutom så lockas jag inte av någon som beskriver sig som knullbar och har lång erfarenhet av BDSM. Det visar att vi inte delar samma syn på sex samt att hon redan är fast i sina rutiner om vad BDSM är för henne vilket innebär att snubbarna hon träffar måste anpassa sig efter vad hennes tidigare partners har gjort.

Jag delar inte din syn på detta. En självsäker och dominant man formar sin kvinna/or, inte tvärtom Jag delar däremot din syn på Ds som en vänsterextrem feminist- och rasistisk manshatarsekt.

#vigillarolika
Citera
2020-02-21, 15:58
Medlem
Citat:
Jag delar inte din syn på detta. En självsäker och dominant man formar sin kvinna/or, inte tvärtom Jag delar däremot din syn på Ds som en vänsterextrem feminist- och rasistisk manshatarsekt.

#vigillarolika

Nej, de flesta delar inte min syn på detta. Det är därför DS är så inavlat och fullt med polymänniskor. Dominanta män delar inte med sig av sina kvinnor till andra. Men på DS så är det mer standard att de gör så eftersom kvinnorna vill det. Inte mycket till dominans där inte.

Sedan så önskar jag dig lycka till att forma en kvinna som är fast i sina mönster utan att du ska hamna på deras lista på män som begår övergrepp (dvs de som inte är tankeläsare). Att snacka om vad som är vad och hur någon ska vara är en sak. Att få till det i praktiken är en helt annan sak, speciellt på DS. Men som sagt, lycka till.
Senast redigerad av Kratatch 2020-02-21 kl. 16:03.
Citera
2020-02-21, 16:11
Avslutad
Citat:
Nej, de flesta delar inte min syn på detta. Det är därför DS är så inavlat och fullt med polymänniskor. Dominanta män delar inte med sig av sina kvinnor till andra. Men på DS så är det mer standard att de gör så eftersom kvinnorna vill det. Inte mycket till dominans där inte.

Du har fullt med kvinnor som du dejtar utanför Ds då och som du inte delar med dig av, eftersom du är dominant på riktigt?

Nej det är inte liberalismen som är problemet, utan problemet är att Ds alltid varit en samlingspunkt för radikalfeminister och vänsterextremister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in