Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Håller med om att irl är något annat. De flesta är trevligare men det finns ju också en hel del som man inte vill ha att göra med irl.
En bisarr sekt med ett bisarrt prästerskap. Ett exempel på det är den där skånska tjejen som gillar poliser och klär sig i polisuniform, kommer inte ihåg namnet. Men hon hade iaf ställt ut en del av sina teckningar på Inkonst i Malmö och fick sin utställning nedtagen för att hon skrivit positivt om SD i sin dagbok på Ds, och för att medlemmar på Ds då kontaktat Inkonst och meddelat Inkonst om att hon "röstar på SD".
(Hon hade nämnt utställningen på Inkonst i sin dagbok på Ds så det var så de som anmälde henne visste att hon ställde ut på Inkonst.)
Jag vet vem du menar men vill inte skriva nick. Jag hörde nåt på radion om nån utställning det hade blivit nåt liknande problem med. Kanske inte den iofs.
Jag vänder mig starkt emot att man saboterar för ”fellow kinksters” på sådana sätt. Oavsett vad det gäller. Det är väldigt obehagligt.
Känns väldigt tråkigt för henne att få sin konst nedplockad pga vad hon röstar på... Får man ens göra så? Någon som sett hennes konst? Finns den i hennes galleri eller någon annan sida?
Det sker ju liknande saker som är helt sjuka. Folk skickar tex skärmdumpar till både myndigheter och andra av olika orsaker. Snacka om att förstöra för folk personligt. Det är så himla dåligt. Minst sagt.