2020-02-21, 15:30
Avslutad
Alla dom idioterna som röstar på Jasmine. Vad är det i henne som är så kul? VART är hon nu ens? Har man ens sett henne?

Hon gör inte ett jävla skit! Hon bölar ju bara, hon är värre än Lisa till och med. Beter sig som en snorunge och har aldrig sett henne göra något prank, något roligt skämt eller något alls. Det är i jacuzzin hon får orgasm på Sami
2020-02-21, 15:30
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowlifegypsie
Jag röstar både i c more och tv4play-appen. Jag har ett gratiskonto på tv4play och betalar för cmore för live
Glömde bort tv4 appen, tack! 😁
2020-02-21, 15:31
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Martin är ju mer i ”Antys gäng” än sovrum 1-gänget. Snart blir det bara Glasman kvar i sitt eget gäng Tror Jasmine kommer va nästa som tröttnar på honom. Jobbigt med en snubbe som klänger på en och tittar på en och vill va nära och kladda på en konstant. Sami chillar bara så han kanske stannar kvar med Glasman.
Inte säker på att Martin är med i ”Antys gäng”, men det kan vara fel.
2020-02-21, 15:31
Medlem
Enda Amilia gör är att prata skit om andra, prata gott om sig själv, suga 37-årig mästerkocks-cock och allt detta gör hon med en dialekt tagen från västkusten mixad med lite blekingemål eller småländska, trots att hon är ifrån det finaste området i Sigtuna norr om Stockholm.

Du är en tjockis från Sigtuna, försök inte vara något annat.
2020-02-21, 15:32
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Alla dom idioterna som röstar på Jasmine. Vad är det i henne som är så kul? VART är hon nu ens? Har man ens sett henne?

Hon gör inte ett jävla skit! Hon bölar ju bara, hon är värre än Lisa till och med. Beter sig som en snorunge och har aldrig sett henne göra något prank, något roligt skämt eller något alls. Det är i jacuzzin hon får orgasm på Sami

du behöver tagga ner lite, ta en holk o lite ostkråkar o andas
Medlem
5596s avatar
Jag röstade på Jasmine men vill nu att Glasman ska vinna för att irritera hela gruppen.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
True. känsligheten är riktigt avgörande!
Om den är på lägsta är nog Samis teknik bäst.
Tror dock ändå man får mer steg ut om man är stående, eftersom stegen multipliceras till alla räknarna.
Sorry om du tog illa upp. Uttryckte mig lite klumpigt också.
Nej då tog inte illa upp. Är inte så känslig.
Testat olika stegräknare. Vi hade en på min arbetsplats som var totalt värdelös. Räknade knappt stegen.En kvinnas steg är kortare än mannens så hon får mer steg på samma sträcka oftast. När mannen tar ett går hon ca ett och ett halvt.
Mobilstegräknare går att ruska fram en massa steg. Var stegräknarna lika känsliga som mobilens vinner Sami.
2020-02-21, 15:34
Medlem
ollepolle90s avatar
Hahah Mergim tittade frågande på Amilias tallrik och undrade säkert hur mycket mer hon ska lasta på
2020-02-21, 15:35
Medlem
Boonks avatar
Alex briljerar.
Medlem
snoamers avatar
Lisa fick min röst
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Ja vem vet kanske blir en våldtäkt eller nått sånt om Patsy får vara kvar. du kanske gillar sånt.

Vi får se vad gubben tar sig till.
2020-02-21, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Nej då tog inte illa upp. Är inte så känslig.
Testat olika stegräknare. Vi hade en på min arbetsplats som var totalt värdelös. Räknade knappt stegen.En kvinnas steg är kortare än mannens så hon får mer steg på samma sträcka oftast. När mannen tar ett går hon ca ett och ett halvt.
Mobilstegräknare går att ruska fram en massa steg. Var stegräknarna lika känsliga som mobilens vinner Sami.

Ah I see.
Men sami låg väl också på golvet mer än halva tiden?
Jag gissar på att han ligger högt upp, men inte högre upp än marikrikrikim, martin & julia.
Sedan ska man inte underskatta Amelia, hennes tyngd väger tungt(pun intended) om stegräknarna är ej känsliga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in