2020-02-17, 17:25
Medlem
__Alez__s avatar
Märkligt att röstningen är synlig. Vill de inte ha någon spänning?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Ser ut som vanligt i fjortisrummet
Anty sminkar sig oigenkännbar. Lisa springer runt och är sig själv - konstig. Blåvalen försöker göra sig fin
Alex står och styrker. Bögrim eller dampungen springer runt och skriker

Hahahaha 100% klockren beskrivning
Medlem
Deus-Culpas avatar
Anty tror att 2 miljoner ser BB.
2020-02-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Det här kommer aldrig aldrig att hålla i 100 dagar. Stentråkigt gäng! Sami och Patzy håller båda måttet i det här tv-formatet, men ingen annan.

In med mer färgstarka karaktärer. Och in med mer sprit per omgående!

Spelar egentligen ingen roll vad dom skickar in när produktionen är som den är. Nu är ju dessa t.o.m. castade för att hålla "lagom" nivå på barnprogrammet och inte komma med massa utsvävningar så produktionen tvingas censurera
Medlem
Lunatics avatar
göra hemkört vin i glasburkar med Äppelskrutt så får dom lite alkohol iallafall. .
Medlem
På röstningen på cmore står det "Om det vore upp till dig, vem hade du räddad kvar i huset?"

Är vi verkligen säkra på att våra röster ens påverkar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Ser ut som vanligt i fjortisrummet
Anty sminkar sig oigenkännbar. Lisa springer runt och är sig själv - konstig. Blåvalen försöker göra sig fin
Alex står och styrker. Bögrim eller dampungen springer runt och skriker
Jag stör mig dock inte så mycket på Alex. Han gör inget mer än att träna och mind his business. Rätt snäll.
Medlem
De tror att över 3 miljoner människor sitter och kollar på de lol och Amelia pratar hur överhypat det är
2020-02-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Cmore.se? Vart någonstans?
Ladda ner C-more appen och logga in. Sök på Big Brother och du hamnar på appsidan. Halvt krångligt, men det är så det verkar fungera
2020-02-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
På röstningen på cmore står det "Om det vore upp till dig, vem hade du räddad kvar i huset?"

Är vi verkligen säkra på att våra röster ens påverkar?

Kanske finns en anledning till att dom inte valt att man röstar ut en av dom, utan man väljer att ha kvar. Kanske blir nån fler nominerad?
2020-02-17, 17:29
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Har troligtvis med Israel att göra, alla arabländer hatar judar, det är inprogrammerat i generna sedan 2000 år.

Sedan tog ju Hitler upp tråden och skyllde i princip allt på judarna under 30-talet.

I mina ögon är de smarta affärsmän vilket inte är något problem för mig.
Jag tänker så här angående Judefrågn. Någonstans finns det en orsak/ sanning mer eller mindre eftersom det tydligen pågått sedan tidernas begynnelse men skit detsamma jag ser mest på personlighet och beteende individuellt. Jag gillar Judeglasman för den han är. Jag gillar gammelnazzesami för den han är. Jag gillar bögpatzy för den han är. Jag gillar svartalex för den han är, utom beteendet mannen, bror fjantet. Jag gillar kissjulia för den hon är. Jag gillar sötjasmine för den hon är. Resterande deltagare har jag inte någon gilladragning till. Irriterar mig mest på dem men det kan ju förändras med tidens gång.
2020-02-17, 17:29
Medlem
Nu ska produktionen bestämma hur de ska sitta i soffan med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in