2020-02-21, 15:13
Medlem
6rovers avatar
Den milda domen beror sannolikt på att polismannen inte hade minsta skråma eller öm ens. Därför de fick hitta på han blev såå rädd och ångestfylld. Hämnas på boven för spanaren klanta till det totalt o krocka under uppdrag
Citera
2020-02-21, 15:28
Medlem
Skjut????????? Jävla MES han representerar det svenska våldskapitalet....
Citera
2020-02-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Skjut????????? Jävla MES han representerar det svenska våldskapitalet....

Finns ingen respekt för polisen längre, för mycket folk som är poliser som inte borde vara det.
Citera
2020-02-21, 15:53
Medlem
jack.danielss avatar
Snacka om att den brusschan blir en förebild för småblattarna i orten! Spöa en polis och komma undan med det

Fattar inte myndigheterna att de bit för bit lämnar ifrån sig makten till kaozmänniskor? Det krävs oortodoxa metoder för att ta tillbaka makten.
Citera
2020-02-21, 16:50
Medlem
Dödsångest? Kom igen!

Varför sköt polisen varningsskott? Var förövarna beväpnade? Hade de inte redan avbrutit sin attack?
Citera
2020-02-21, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Finns ingen respekt för polisen längre, för mycket folk som är poliser som inte borde vara det.

Man måste ju vara hbtq feminist soja-pojke eller mesig tjej för att få jobbet. Nästan så att man blir konspiratorisk..
Citera
2020-02-21, 18:30
Medlem
Mongoglads avatar
det känns otänkbart att jag hade fått villkorligt om jag ens gett en polis en simpel välförtjänt örfil.
lika inför lagen, jojo...
Citera
2020-02-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pogbasshoes
Snarare för många som är politiker, i beslutande ställning, som inte borde vara det.
Men, vi har den politik vi förtjänar dvs efter valresultat!
Citera
2020-02-21, 19:25
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Skönt att grisen fick sig ett par smällar. Sånt får han förvänta sig om han jobbar som polis, särskilt om han skjutit mot en person, vad tror han ska hända? Lika bra att mesen slutar, passar inte som polis märker man, dödsångest av ett par smällar, herregud, inte så konstigt att de kriminella kör med snuten.

Förövrigt märks det att det är skillnad på folk och folk, jag hade aldrig kommit undan med villkorlig dom om jag slog en polis.

Som jag tolkar det så blev polisen först misshandlad,
tog sig sedan ur bilen och sköt varningsskott.
Citera
2020-02-21, 19:41
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Männen visste väl inte att det handlade om en polis.

Okej, så om du krockar med en annan bil och blir fastklämd så tycker du det är helt normalt att den du krockar med springer fram och börjar misshandla dig?

Shit, Sverige har verkligen ändrat sig.

Dom gånger jag har varit med i trafikolyckor har man sett till skadade eller chockade människor.

I fortsättningen skall man tydligen springa ut och slå några hemtrevliga slag med mutterdragaren eller kniva nån som sitter fastklämd.???
Citera
2020-02-21, 19:44
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Skönt att grisen fick sig ett par smällar. Sånt får han förvänta sig om han jobbar som polis, särskilt om han skjutit mot en person, vad tror han ska hända? Lika bra att mesen slutar, passar inte som polis märker man, dödsångest av ett par smällar, herregud, inte så konstigt att de kriminella kör med snuten.

Förövrigt märks det att det är skillnad på folk och folk, jag hade aldrig kommit undan med villkorlig dom om jag slog en polis.

Det är sådana som dig som en vacker dag behöver polisens hjälp , chansen är stor i dagens nya sverige , som man önskar att det tar en 30 -40 kanske förhoppningsvis 50 minuter på sig att anlända till platsen när du väl behöver dom!
Då kommer det kännas skönt , när allt väl är över och du är död!
Citera
2020-02-21, 19:53
Medlem
Det är vårt rättsväsende som är problemet, dom matar ut frikort till brottsligheten som en kulspruta.

Dom måste bli drabbade i stor utsträckning för att ändra sig eller bytas ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in