2020-02-20, 18:52
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Aha jag trodde dom slutat skratta.

Hörde iaf igår någon av de skratta
2020-02-20, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Smakar svart kuk bra?
Ja! Once you go black you never go back
2020-02-20, 18:57
Medlem
DjPuttes avatar
Gänget samlat Mergin + A&A jäkla så det måste vara så mycket det ska surras om i frihet då....
2020-02-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gänget samlat Mergin + A&A jäkla så det måste vara så mycket det ska surras om i frihet då....
Är inte Alex med i det gänget? Antar att A&A är töserna.
2020-02-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nillanilla123
Lågvattenmärke just nu....sjukt slappt...o dessa avbrott.....
Gå gärna in via länken och ge feedback, ni nya med under 50 inlägg: (FB) Kommentera på BB tråden.
2020-02-20, 19:06
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Vad är er mest ihågkomna stund i big brother? Min är när Julia och Jasmine klittade Patzy på axeln mm. Det smågalna men angenäma beteendet sitter man o väntar på. Fast Julia har börjat hänga med Martin o Jasmine hörde jag resonera med sig själv att hon inte ska dricka så mycket. Julias golden shower var bra med. Jag önskar de var som den kvällen jämt Mergin hoppade o studsade i sängarna o dessa tjejerna fnittrade o moonade varhelst de kunde.

Patzy utklädd till kvinna var också väldigt kul eller hans discodans uppe på bordet.

Saknar också det, med den kemin hade de kunnat gå till finalveckorna men bråket förändrade allt plus att Glasman nu seriöst är ute på hal is med sina sexförsök mot Jasmine.

Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia är ju helt cp skadad, vad går hon på
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Kan dom stänga av dampungens fucking mick eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Spelar ingen roll, hon ska in på psyket med det beteendet
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
När hon pissa i duchen tappa hon allt som heter attraktivt.

Det var då helvete vad ni ska klanka ner på henne
Hon bryter konventionerna, har en härlig personlighet och är visst attraktiv. Jasmine pissade först i grupp i duschen men det säger ni knappt nåt om.

Men på det har Julia ADHD som påverkar hennes beteende. Tycker psykologen borde gått in och sagt åt henne men även de andra att se till att hon tar medicinen.
2020-02-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Varför inte avbryta, köra två veckor. Sedan skaffa 2 veckor igen. Inte direkt en omöjlighet om man verkligen inte vill betala.

Om du har flera kreditkort, ja.
Du måste uppge ett, sedan känner de igen det nästa gång. Då går det inte en andra gång.
2020-02-20, 19:11
Medlem
Körven är stekt och nu ska det serveras. Mergim gapar efter bubbel, alkoholfritt ska tilläggas varpå han känner sig befinna på dagis
2020-02-20, 19:12
Medlem
Mikeyjamess avatar
Då Julia kan ryska, är hon verkligen estlänning eller mer från en rysk minoritet i Estland? För hon kan inte estniska om jag fattar rätt?
2020-02-20, 19:14
Avslutad
https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/h%C3%A4r-lurar-alex-manzizila-alla-i-big-brother-sverige-12527601

Hahahaha dör av garv fortfarande.

För er som hatar på Alex och förut missade bästa höjdpunkten med HELA bb!
2020-02-20, 19:14
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Då Julia kan ryska, är hon verkligen estlänning eller mer från en rysk minoritet i Estland? För hon kan inte estniska om jag fattar rätt?

Rysk från Estland ja. Vissa städer där är det 70%+ ryssar!
2020-02-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Om du har flera kreditkort, ja.
Du måste uppge ett, sedan känner de igen det nästa gång. Då går det inte en andra gång.

'Inte direkt en omöjlighet om man verkligen inte vill betala."
Med det menas också olika tillvägagångssätt för att ej använda samma KreditKort.
Till exempel som vissa gör med streamingtjänster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in