Citat:
Ursprungligen postat av
aktapirenelskling
Vad är er mest ihågkomna stund i big brother? Min är när Julia och Jasmine klittade Patzy på axeln mm. Det smågalna men angenäma beteendet sitter man o väntar på. Fast Julia har börjat hänga med Martin o Jasmine hörde jag resonera med sig själv att hon inte ska dricka så mycket. Julias golden shower var bra med. Jag önskar de var som den kvällen jämt Mergin hoppade o studsade i sängarna o dessa tjejerna fnittrade o moonade varhelst de kunde.
Patzy utklädd till kvinna var också väldigt kul eller hans discodans uppe på bordet.
Saknar också det, med den kemin hade de kunnat gå till finalveckorna men bråket förändrade allt plus att Glasman nu seriöst är ute på hal is med sina sexförsök mot Jasmine.
Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Julia är ju helt cp skadad, vad går hon på
Citat:
Ursprungligen postat av
xebbish
Kan dom stänga av dampungens fucking mick eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
Malmens1
Spelar ingen roll, hon ska in på psyket med det beteendet
Citat:
Ursprungligen postat av
supermuppen1
När hon pissa i duchen tappa hon allt som heter attraktivt.
Det var då helvete vad ni ska klanka ner på henne

Hon bryter konventionerna, har en härlig personlighet och är visst attraktiv. Jasmine pissade först i grupp i duschen men det säger ni knappt nåt om.
Men på det har Julia ADHD som påverkar hennes beteende. Tycker psykologen borde gått in och sagt åt henne men även de andra att se till att hon tar medicinen.