2020-02-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Vad är er mest ihågkomna stund i big brother? Min är när Julia och Jasmine klittadePatxzy på axeln mm. Det galna beteendet sitter man o väntar på. Fast Julia har börjat hänga med Martin o Jasmine hörde jag resonera med sig själv att hon inte ska dricka så mycket. Julias golden shower var bra med. Jag önskar de var som den kvällen jämt Mergin hoppade o studsade i sängarna o dessatjejernafnittrade o moonade varhelst de kunde.
Än är BB inte slut så vi får se. Än så länge är min favorit när vi tittare fick rösta om att Sami skulle kedjas fast med Amalia. Hennes gråt och Samis glädje gjorde hela den veckan Fyfan vad gott jag garvade åt det.
2020-02-20, 14:31
Medlem
Ser att de sminkat Glasman nu får han se upp så inte Patzy får feelings. Ja just det när Amilia blev kedjad den var bland de största grejerna med Sami. Fast hon kom igenom det och har blivit bättre människa efter det.
Senast redigerad av aktapirenelskling 2020-02-20 kl. 14:34.
2020-02-20, 14:34
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mster
nu var det ju inte det som var poängen.

Vad är poängen, att dom hamnade i samma program?? För du tror väl inte att casting personalen INTE redan har sett detta och castat utifrån det??
2020-02-20, 14:35
Medlem
Lobbaaans avatar
Det äckligaste som hänt är ju när amilia åt 6 tacos en kväll och sedan plundrande kylen på ett gäng nattmackor 2 timmar senare. Eller när hon sög av lennie, eller runk eller fan de nu gjorde. Tacos och suga kuk, äckliga jävla slynhorfetto.
2020-02-20, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aktapirenelskling
Vad är er mest ihågkomna stund i big brother? Min är när Julia och Jasmine klittade Patzy på axeln mm. Det smågalna men angenäma beteendet sitter man o väntar på. Fast Julia har börjat hänga med Martin o Jasmine hörde jag resonera med sig själv att hon inte ska dricka så mycket. Julias golden shower var bra med. Jag önskar de var som den kvällen jämt Mergin hoppade o studsade i sängarna o dessa tjejerna fnittrade o moonade varhelst de kunde.

Patzy utklädd till kvinna var också väldigt kul eller hans discodans uppe på bordet.

Roligast var fanimej när Patzy hela tiden var på Alex och jävlades. Aldrig skrattat så mycket som när alla satt i soffan och Patzy gick på Alex.
2020-02-20, 14:41
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det äckligaste som hänt är ju när amilia åt 6 tacos en kväll och sedan plundrande kylen på ett gäng nattmackor 2 timmar senare. Eller när hon sög av lennie, eller runk eller fan de nu gjorde. Tacos och suga kuk, äckliga jävla slynhorfetto.

Samma kväll åt hon glass oxå
2020-02-20, 14:45
Medlem
Bulletzs avatar
Martin stör sig på tjackis-julle märker man, haha.
2020-02-20, 14:47
Medlem
Bernt-Bennys avatar
In och rösta i C-more
#freejasse
2020-02-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
In och rösta i C-more
#freejasse

ja rösta så hon slipper peddon
2020-02-20, 14:50
Avslutad
Förstår verkligen inte hur man kan ogilla Alex.

Han bryr sig om alla i huset och känns som han alltid finns där. Genuin kille, proper.

Till alla rasister: Ni om något borde se skillnad på han jämfört med alla som förstör.
2020-02-20, 14:50
Avstängd
Julia är ju helt cp skadad, vad går hon på
2020-02-20, 14:51
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Julia är ju helt cp skadad, vad går hon på

hon är den enda just nu som försöker göra någonting åtminstone

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera