2020-02-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Sååå, hon svarade inte fel bara för att jävlas?
Såg man liven var det rätt självklart att hon gjorde det.
Hon kikar ju för fan in i en kamera flera gånger och asgarvar när dom diskuterar det.
Kom igeeeeeeeen, tänk till lite och ta inte varenda grej som 100% sant och inte att dom fejkar..

Shit alltså vad många är blåögda. GOSH!

Jag tror hon spelar många ggr men där såg det verkligen inte ut som det inte i soffan sen heller
Medlem
sami jävla legend stod naken i duschen när badgänget kommer dit han välkommnar dem med en jättebrakare som luktar sopor
Medlem
vicecheneys avatar
Är det värt att skaffa cmore? Tv4 visar ju inte det roligaste på tv verkar det som. Att mergim lackade på Martin visade de ju knappt på tv. Förövrigt är sami mest chill hittills
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag skrev att om man sa det till en heterokille, lär dig läsa. Bög eller jude används som skällsord

Jag hörde det inte alls, men det hade inte med diskussionen att göra

Jag såg att du skrev det... Nice punch! Why though?
Inne i huset skulle det funka att säga det, EFTERSOM DET INTE ÄR "på riktigt".
Dom psykar ju varandra, förstår du inte det?
2020-02-20, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Han är också trååååååååkig som bara snackar BB, gym, fotboll och drar tråkiga one-liners.

Han har inte svenskan att kunna debattera och uttrycka sin åsikt om olika ämnen.

Det är väl det som gör han rolig? Att han är dum i diskussionerna.

Sen snackar han givetvis om sina intressen. Jag ÄLSKAR fotboll så jag ÄLSKAR hans fotbollsreferenser hela tiden, speciellt med Lisa när han säger "Ibra"

Du måste tänka lite längre. Vissa gillar olika saker. Du föredrar att Jasmine sitter och spottar mat på matbordet kanske, jag gillar när han snackar fotboll. Alltid kul att höra andra diskutera fotboll.
2020-02-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag tror hon spelar många ggr men där såg det verkligen inte ut som det inte i soffan sen heller

haha okej: P
Antingen spelade hon jävligt bra & jag inbillade hennes "pikningar/blickar" till kameran(orna).
Who knows, det var bra tv dock
2020-02-20, 17:52
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Tycker att det är oerhört intressant att se hur media, BB redaktionen tagit på sig rollen att bestämma vad vuxna människor skall få se och höra och inte se och höra. Nedvärderar och förminskar folket med det här klarar inte ni av att se och höra era små svansviftande hundvalpar. Sitt fint. Gör lite konster men på våra villkor. Tyck om, tyck inte om.
Det här borde väl väcka en hel del ur den mentala sömnen och få det sovande folket att vakna och inse att media axlat rollen som censurens väktare som bestämmer över dem.

Instämmer 100%. TV4 i ett nötskal. PK-maniacs.

Tyvärr ser hela det offentliga samhället i Sverige ut på det här sättet nuförtiden. Åsiktskorridoren har blivit enormt smal, men många börjar få nog av det nu och säger precis vad fan som helst öppet och ocensurerat. Det är bra för yttrandefriheten och för framtiden! Att folk börjar våga alltså.
2020-02-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicecheney
Är det värt att skaffa cmore? Tv4 visar ju inte det roligaste på tv verkar det som. Att mergim lackade på Martin visade de ju knappt på tv. Förövrigt är sami mest chill hittills

Det är ej värt det. (om man inte vill kunna välja kamera)
Du kan kika liven(dc) här i stället ---> https://www.bigbrotherlive.se/

Funkar inte längre, tidigare var liveDC där.
Senast redigerad av TheAnointedOne 2020-02-20 kl. 17:57.
2020-02-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vicecheney
Det är värt om du har tiden att titta, tycker jag. Personligen kollar jag endast live, ej på tv4's ihopklippta program förutom måndagsfinalen då.
2020-02-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Jag såg att du skrev det... Nice punch! Why though?
Inne i huset skulle det funka att säga det, EFTERSOM DET INTE ÄR "på riktigt".
Dom psykar ju varandra, förstår du inte det?

Blev ju livat i Sverige när Lennie ska ha sagt negerboll

Det är att jämföra med att nån säger "din dumma jude"

Är det jag menar
Avstängd
och där såg man jasses fitta orakad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är väl det som gör han rolig? Att han är dum i diskussionerna.

Sen snackar han givetvis om sina intressen. Jag ÄLSKAR fotboll så jag ÄLSKAR hans fotbollsreferenser hela tiden, speciellt med Lisa när han säger "Ibra"

Du måste tänka lite längre. Vissa gillar olika saker. Du föredrar att Jasmine sitter och spottar mat på matbordet kanske, jag gillar när han snackar fotboll. Alltid kul att höra andra diskutera fotboll.
Han är en normal och social person likt Martin. Inte som Julia och Sami som är bara äckliga som vissa finner intressant och underhållande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in