2020-02-20, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Alla? Om du läser PK-media, för din egen skull, snälla sluta läs det.

Sami är högt älskad av många på FB
läser inte tidningar eller följer media värst mycket utan baserar på vad jag läst i tråden. finns så många inlägg och man kan inte läsa alla så kanske jag bara råkat se det negative. vi får inte glömma att tv4 är pk-kanal till att börja med. De borde väl ha vetat detta innan isåfall, han är ju inte okänd sen tidigare. varit med i lyxfällan
2020-02-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du har en poäng.

Så länge du hjälper till o behålla han är jag villig att förhandla.

Jag skulle mer än gärna se Alex i annat sällskap och se om han blommar ut. Är många jag vill ha ut före han

Man märker ju att han är en reko kille med fina värderingar men när han hakar på Amilia mfl så blir det såååå tjatigt

Han skulle gärna få ligga och bli förbannad på Sami för att han fiser, det skulle vara mycket mer underhållande
2020-02-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men folk hatar ju honom för inga direkt anledning. Bara för att han blev lite sur på Martin över borgmästarrollen. Det var ingenting. Han kände inte ens killen.

Man ska kunna ta ett sånt tydligt skämt utan att grina flera timmar över det, men jag har då totalt glömt den grejen och tycker inte Alex är sämre för det
Medlem
ollepolle90s avatar
[quote=Eskimomannen|vi får inte glömma att tv4 är pk-kanal till att börja med. [/QUOTE]

Jo sant hahaha. Är några i tråden som gnäller över att han pruttar, som att det är det enda han gör.

Tror Sami har en stor chans att ta sig till final. Hur han hanterade grejen med att låsas med Amilia var sååå bra
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men folk hatar ju honom för inga direkt anledning. Bara för att han blev lite sur på Martin över borgmästarrollen. Det var ingenting. Han kände inte ens killen.
Han är också trååååååååkig som bara snackar BB, gym, fotboll och drar tråkiga one-liners.

Han har inte svenskan att kunna debattera och uttrycka sin åsikt om olika ämnen.
2020-02-20, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskimomannen
Varför är alla emot Sami? Han är den enda värdiga vinnaren so far, gillar Federer också. Folk som är sig själva. Mergim avskyr jag.

Federer är nog en bra kompis, men dåligt underhållningsmaterial tyvärr
2020-02-20, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Varför tror du nån säger "din dumma jude"?

Ungefär som att säga "din dumma bög" fastän man säger det till en heterokille

Om bögen är dum, ska man inte säga det då?
Sedan så sa han ej det. Antingen så hörde du fel, eller hörde inte och tar första kommentar du ser negativt om en deltagare som 100% sanning.
Medlem
Jag gillar Alex, skön snubbe. Den saken jag stör mig på dock är han jävla klickljud han gör med munnen hela tiden... blir skogstokig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Han är också trååååååååkig som bara snackar BB, gym, fotboll och drar tråkiga one-liners.

Han har inte svenskan att kunna debattera och uttrycka sin åsikt om olika ämnen.
Är du den personen som blev arg över att han praisa en fotbollsspelare som inte var svensk? lol. Du är väldigt snabb att uttrycka hur svensk Alex och mergim inte är och hur de inte passar med svenskar.
2020-02-20, 17:47
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag är nog 10:a på bollen nu men: Nu har ni alla fått bevis för hur "clever" Jasmin är. Svarar man USA på den frågan så är man helt lost. Totalt borta.
2020-02-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Om bögen är dum, ska man inte säga det då?
Sedan så sa han ej det. Antingen så hörde du fel, eller hörde inte och tar första kommentar du ser negativt om en deltagare som 100% sanning.

Jag skrev att om man sa det till en heterokille, lär dig läsa. Bög eller jude används som skällsord

Jag hörde det inte alls, men det hade inte med diskussionen att göra
2020-02-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag är nog 10:a på bollen nu men: Nu har ni alla fått bevis för hur "clever" Jasmin är. Svarar man USA på den frågan så är man helt lost. Totalt borta.

Sååå, hon svarade inte fel bara för att jävlas?
Såg man liven var det rätt självklart att hon gjorde det.
Hon kikar ju för fan in i en kamera flera gånger och asgarvar när dom diskuterar det.
Kom igeeeeeeeen, tänk till lite och ta inte varenda grej som 100% sant och inte att dom fejkar..

Shit alltså vad många är blåögda. GOSH!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in