2020-02-20, 15:28
Medlem
Jubberos avatar
Hittas en acceptabel lösning kring överföring, kommer också jag att bidra till Puttenot.
Hen är en ren trådhjälte och självklart ni andra också som assisterar hen med dokumenthanteringen.
Citera
2020-02-20, 15:30
Medlem
https://forumbilder.com/i/roy9
Förhör Stefan Davidsson sida 1
Citera
2020-02-20, 15:34
Medlem
https://forumbilder.com/i/royn
Förhör Stefan Davidsson sida 2
Citera
2020-02-20, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Jag är - tyvärr - inte det minsta chockad. Detta är vad jag förväntat mig hela tiden på grund av vad jag hört IRL, i PM och på mail. Och tänk vad skit jag och andra fått från Sekten gällande det.

De har helt klart skyddat detta monster med öppna ögon och gör det ännu. Därför anser jag det meningslöst att svara dem eller diskutera med dem.

Jag tror dessvärre vi har mer att vänta.

Jag är dessvärre enig med dig.
Citera
2020-02-20, 15:36
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Självklart är det så. Hot och trakasserier är en sak. SD skulle väl kunnat anmäla LW för stalking om det var så han upplevde det hela. En vuxen frisk människa förutser konsekvenser av sitt handlande och behärskar sig. Hur starkt hatet än är. Till syvende och sist är det alla barn i dessa två familjekonstellationer som blivit hårdast straffade.

Allt skit som Stefan sysslat med och som han jobbat på att det aldrig någonsin skulle komma fram...varenda liten smutsig detalj kommer nu att finnas väl dokumenterade... och inte bara i ”gärningsmannaskyddande” pappersformat.

Hans sjuka stalkingbeteende, hans hot mot såväl sin fru och sina barn och Lena och hennes barn.
Hans översittarfasoner i såväl relationer som i grannskapet.
Hans 20-år långa kontrollerande beteende mot HD.
Hans googlande på hur man dödar ett spädbarn och får det se ut som plötslig spädbarnsdöd.

”Frun som Stefan har kontrollerat i tjugo år önskade att barnet skulle dö och då sitter Stefan och googlar hur man l-väver ett barn så det ska se ut som plötslig spädbarnsdöd det har han berättat för Lena.”

Detta hustyranneri har pågått i så många år: 20 års kontrollerande av HD och barnet är ju 16.
Så detta sjuka beteende kan inte bara skyllas på LW eller deras relation.
Detta har han i sig. Han borde tvingas tatuera in ordet VARNING i sin panna.

Skullle vilja vara en fluga på väggen när dessa uppgifter diskuteras hemma hos hans vänner, EGT och hos Järngängets medlemmar. Vad de visste eller anade. Hur de tänker nu.
They’ve been had....

Stefan Davidsson har inte agerat i stundens hetta, hans beteende går låååångt tillbaka...
Och om man inte kan ta det till sig detta utan klamrar sig fast vad som utspelat sig enkom de senaste åren så blir det som uttrycket ”man ser inte skogen för alla träden”.
Citera
2020-02-20, 15:36
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
”Responderar”...det är ett helt sjukt stalkingbeteende vi pratar om!

Du är sannerligen en skrämmande okunnig ”psykolog”.
Du förstår uppenbarligen inte ens grundläggande psykologi när det gäller relatationsvåld.
Att du ens får behålla jobbet (nej jag jag inte att du är vad du utger dig för) är otroligt.

Vet inte hur många urusla analyser du presenterat i tråden, och även i andra trådar.

.
Du har en fel bild då det var Lena som "ville mer" och stalkade SD för att han inte ville ha henne. Dom reaktioner du upprätthåller dig vid är en direkt respons på LWs hot om att får inte jag dig förstör jag ditt liv.
Du lever kvar i den faktaresistenta tron att det var hon som inte ville ha honom.
Citera
2020-02-20, 15:37
Medlem
https://forumbilder.com/i/royB
Förför Stefan Davidsson sida 3
Citera
2020-02-20, 15:37
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det blir skevt om man endast uppehåller sig vid tokerierna som SD företog sig utan att med ett enda ord beröra varför.

Förutom läkarintyget så bör man tänka på att det endast är LWs och Åkl bild av händelserna. Det kommer presenteras en verkligare bild var så säker på det.

LWs bild är f,ö,vr, den bild som duperarat någon att ljuga om att LW hotade att berätta för HD av välvilja om henne .

Jag tycker faktiskt att LWs egen bild räcker
för att visa att hon var helt dum i huvudet.

Ringer till polisen och anmäler att någon
lämnat en ljuslykta med en ”jag-älskar-dig
lapp” utanför hennes dörr.
Det var väl inte konstigt om de skrattade
åt henne?

Räknar upp för polisen alla dyra gåvor hon
fått av sin älskare. Varför?

Beklagar sig över att han är ”elak” och
skickar foton på sin familj till henne.

Vad väntar hon sig att polisen ska göra åt
det?

Jag trodde inte att hon kunde sjunka mer i
mina ögon men det kunde hon.

Vilken pastor! Equmeniakyrkan måste vara
så stolt.

Och värre kommer det bli ju mer vi får
läsa, det är jag säker på.
Citera
2020-02-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
https://forumbilder.com/i/roy9
Förhör Stefan Davidsson sida 1
Tack! Ur förhör med SD 28/5-18. Längst ner:

SD delges att utredning så här långt visat att en mängd personer som SD känner och är bekant med i olika grad, beskrivit honom som manipulativ, märklig, farlig och till och med psykopatisk och mycket farlig. Många har också tagit del av vad LW delat med sig om förhållandet mellan henne och SD. LW har till en rad människor kommunicerat att hon är…. Forts följer
Citera
2020-02-20, 15:40
Medlem
https://forumbilder.com/i/royH
Förhör Stefan Davidsson sida 4
Citera
2020-02-20, 15:43
Medlem
https://forumbilder.com/i/royi
Förhör Stefan Davidsson sida 5
Citera
2020-02-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag tycker faktiskt att LWs egen bild räcker
för att visa att hon var helt dum i huvudet.

Ringer till polisen och anmäler att någon
lämnat en ljuslykta med en ”jag-älskar-dig
lapp” utanför hennes dörr.
Det var väl inte konstigt om de skrattade
åt henne?

Räknar upp för polisen alla dyra gåvor hon
fått av sin älskare. Varför?

Beklagar sig över att han är ”elak” och
skickar foton på sin familj till henne.

Vad väntar hon sig att polisen ska göra åt
det?

Jag trodde inte att hon kunde sjunka mer i
mina ögon men det kunde hon.

Vilken pastor! Equmeniakyrkan måste vara
så stolt.

Och värre kommer det bli ju mer vi får
läsa, det är jag säker på.
Inte konstigt att hon ringer polisen. Ju fler anmälningar desto bättre. Framförallt om hon är rädd att han skall döda henne. Då har de åtminstone en hint om vem som kan ligga bakom. Även om hon senare inte medverkar så försvinner inte detta upp i det blå. Jag tycker personligen det var klokt.
Hon räknar antagligen upp detta på fråga från polisen hon pratar med. Detta är utskrivet i anteckningsform - det är inget förhör ens. Bara en anmälan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in