2020-02-20, 14:20
Medlem
Mr.Swedens avatar
För att en västerlänning ska bete sig som en muslim måste han vara psykiskt sjuk. Har man koll på diagnosmanualen (vilket jag har) ser man att det rör sig om paranoid schizofreni.

De tyska och svenska folken har skuldkänslor från andra världskriget. Utan dessa hade våra ledare inte kunnat sälja ut våra länder utan att möta protester. Vi vill ju inte skämma ut oss igen.

Men när proppen går ut väntar gruvliga tider.

Varken Löfven eller Merkel har barn. De tittar inte framåt som vi andra, ingår inte i det folkliga sammanhanget. De har andra, viktigare saker för sig.
Citera
2020-02-20, 14:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Högerextrem eller inte så tycks denna tomte onekligen lidit av paranoida vanföreställningar. En sak som lär debatteras friskt nu i efterhand är väl hur en person av det här slaget kunde ha vapenlicens, för det hade han väl?
Citera
2020-02-20, 14:59
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Högerextrem eller inte så tycks denna tomte onekligen lidit av paranoida vanföreställningar. En sak som lär debatteras friskt nu i efterhand är väl hur en person av det här slaget kunde ha vapenlicens, för det hade han väl?

Tydligen har han aldrig haft en flickvän för han fick inte av en underrättelsetjänst. Han är 42 år om jag minns rätt. Så han lär ha haft dessa tankar i 20-25 år? Förmodligen har han aldrig sökt hjälp.
Citera
2020-02-20, 14:59
Medlem
Vill veta exakt vilka som dog
Citera
2020-02-20, 15:11
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Varför attackerar han vattenpipsbarer och torg full med invandrare då? För att han bara är irrationell och störd i huvudet? Bara för att liksom? Kom igen nu. Men det är väl det här ni kommer köra med nu. Han var ensam galning och psykiskt sjuk. Så klart. Märkligt blir det då allt ändå när media från början rapporterade om två skyttar.
Om någon med autism står i centrum och skriker att alla negrer borde skjutas, så är min första tanke inte att han är rasist. Min första tanke är att han har autism.

Sjukdomen är det som får de här personerna att begå sina brott. Inget annat.

Det är ni på vänsterkanten som vill att han ska vara högerextrem.

Det brukar springa runt en kärring i Stockholm som gastar om helvetet, Gud och om att alla kommer dö. Hon delar ibland ut lappar om Kristendomen. Ingen tänker "oj, hon måste verkligen vara jättekristen". Nej, alla fattar att hon är psykiskt sjuk och inte fattar vad som händer.

Men så fort det finns en minsta lilla indikation på att en gärningsman inte tycker som er, då blir ni helt i extas och ska skylla allt på oppositionen. Sen spelar det ingen roll om personen i fråga är inne i en psykos, är helt nerknarkad eller lider av autism.

Ni är extremt osympatiska - och det här är ett av alla bevis på det.
Citera
2020-02-20, 15:18
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Härligt. Han verkade ju inte alls vara helt jävla sjuk i huvudet och vimsig som en senil gammal gubbe om man såg hans youtube video. Tydligen dräpte han sin morsa också. Underbart att dom ”slår tillbaka”. Ollonskallar allihopa

Säger inte att han är en hjälte eller att dådet är positivt. Bara att aktioner får reaktioner. Konstigt att det inte händer oftare.
Citera
2020-02-20, 15:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kissdroppe
Om någon med autism står i centrum och skriker att alla negrer borde skjutas, så är min första tanke inte att han är rasist. Min första tanke är att han har autism.

Sjukdomen är det som får de här personerna att begå sina brott. Inget annat.

Det är ni på vänsterkanten som vill att han ska vara högerextrem.

Det brukar springa runt en kärring i Stockholm som gastar om helvetet, Gud och om att alla kommer dö. Hon delar ibland ut lappar om Kristendomen. Ingen tänker "oj, hon måste verkligen vara jättekristen". Nej, alla fattar att hon är psykiskt sjuk och inte fattar vad som händer.

Men så fort det finns en minsta lilla indikation på att en gärningsman inte tycker som er, då blir ni helt i extas och ska skylla allt på oppositionen. Sen spelar det ingen roll om personen i fråga är inne i en psykos, är helt nerknarkad eller lider av autism.

Ni är extremt osympatiska - och det här är ett av alla bevis på det.

Jag är inte ens vänster så redan där ramlar ju ditt icke-argument ihop som ett korthus.

Sen hade nog inte den här dåren autism. Paranoid Schizofren snarare. Men det kanske är semantik?

Fattar du inte vilken lekstuga vänstertrollen kommer att ha med ditt inlägg ovan? Ovanstående är rena smörgåsbordet för dem.
Citera
2020-02-20, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApNegern
https://anonfile.com/B78700bfo0/Video_11_MP4

https://anonfile.com/deGc05b0o5/Video_12-1_m4v

WAAACKO!
Antar att media spinner på som fan på högerextrem-spåret, men det här är inget annat än en mentalpatient.
Citera
2020-02-20, 15:20
Medlem
Kissdroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Jag är inte ens vänster så redan där ramlar ju ditt icke-argument ihop som ett korthus.

Sen hade nog inte den här dåren autism. Paranoid Schizofren snarare. Men det kanske är semantik?

Fattar du inte vilken lekstuga vänstertrollen kommer att ha med ditt inlägg ovan? Ovanstående är rena smörgåsbordet för dem.
Fattar du inte att det är exempel? Jag har inte sagt att han har autism.

Jösses...

Det är som att prata med ett barn.
Citera
2020-02-20, 15:26
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Tydligen har han aldrig haft en flickvän för han fick inte av en underrättelsetjänst. Han är 42 år om jag minns rätt. Så han lär ha haft dessa tankar i 20-25 år? Förmodligen har han aldrig sökt hjälp.

Ja jo, det låter rimligt. Mossad, CIA, GRU, etc. brukar logga ut mig med från Tinder ibland.

Hur som helst riktigt illa att folk av det här slaget lyckas flyga under radarn trots uppenbara fel i skallen, men frågan är hur man ska komma till rätta med den saken och samtidigt skilja på fredliga foliehattar och de med potential att meja ner folk.
Citera
2020-02-20, 15:30
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ja jo, det låter rimligt. Mossad, CIA, GRU, etc. brukar logga ut mig med från Tinder ibland.

Hur som helst riktigt illa att folk av det här slaget lyckas flyga under radarn trots uppenbara fel i skallen, men frågan är hur man ska komma till rätta med den saken och samtidigt skilja på fredliga foliehattar och de med potential att meja ner folk.

Det går tyvärr inte att sålla med 100% framgång.
Citera
2020-02-20, 15:32
Avslutad
Citat:

Eller så lät de idioten göra det. Skulle inte förvåna mig ett dugg. Merkel och resten av globalist-maffian behövde det här nu. De behövde nya martyrer igen. Och det här äcklet levererade.

Intressant att dessa nötter nästan jämt verkar vara kopplade till underrättelsetjänster på både det ena och andra sättet. Han skolskjutaren i Florida för två år sedan hade ju hembesök av FBI över 30 gånger eller nåt sånt. Ändå lyckades han tydligen gå ut och härja loss. Får inte ihop det. Får fan inte ihop det. Hur lyckas de flyga under radarn hela tiden?
Senast redigerad av torstenferdinand 2020-02-20 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in