Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Jag undrar om det inte är så att hon valde att gå vidare, fullständigt, och det tålde han inte. Jag tror dessutom att HD visste om hans otrohet från i princip dag ett. Fast hon brydde sig inte så mycket. Han kan ha varit så jävlig mot henne att hon tyckte det var ganska skönt att han koncentrerade sig på en annan kvinna också. Men naturligtvis enbart en spekulation. Att han var otrogen i flera år, med en granne dessutom, kan inte ha gått HD förbi. Det känns faktiskt som en omöjlighet.
Jag undrar vad HD tänker nu när hon läser NA, att hennes (nu f d) make smög omkring i Lenas trädgård och fotade. Hon måste vara spyfärdig.
Jag är inte så säker på att HD visste om allt.
Jag ser hur slipad SD är och hur han lindar in sanning med små lögner på ett sofistikerat sätt. Med en sådan lätthet.
Han sitter vid polishuset när han kallas in till förhör strax innan anhållandet och samtidigt som han fotar tusentals bilder skriver han till någon person på sms:
"
Ja, jo för mig. Hon är ju ändå min bästis eller det närmaste jag kommit på x antal år"
Så förbaskat kallt! Bara några timmar efter mordet sitter han och gör detta.
Och det är detta han har serverat samtliga.
HD, JG och alla de andra.
Nu när JG och de andra "kompisarna" läser om Stef*ans beteende, måste de väl inse hur grundlurade de alla har blivit?
Och några har t om sprungit hans ärenden.
Fy så hemskt det måste (borde) kännas.
JG?
"Elaka kaninen", som försvarat SD med näbbar och klor. Hur tänker h*n nu?
Grannen som lärt sig geocaching av SD efter mordet?
De måste må dåligt, för nu går det upp ett ljus för en och annan, tror jag.
Mr Nice. Jo,jo.