2020-02-19, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Och Markus fortsätter bete sig som en riktig tönt med sina "zååjaaa" 40 gånger/avsnitt.

Han är väldigt barnslig ja, märker också av det. En sak jag också märkt med Marcus ”Mcuze” är att han har väldigt bra ordförråd, eller väldigt och väldigt men större vokabulär än dom flesta andra deltagarna. Dom enda ord som Paradise-deltagare brukar kunna utan att behöva slå upp är: ligga, fest, brev, brudar, killar och party.
Citera
2020-02-19, 09:48
Medlem
Hur kommer det sig att intresset sjunkit så väsentligt för typ PH, Big Brother och Ex on the Beach? Känns som tittarsiffrorna är rätt låga generellt
Citera
2020-02-19, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Hur kommer det sig att intresset sjunkit så väsentligt för typ PH, Big Brother och Ex on the Beach? Känns som tittarsiffrorna är rätt låga generellt

Dom har helt gått bort sig i castingen, speciellt PH där fanns en bra grund för flera år sedan.
Citera
2020-02-19, 11:19
Medlem
flashbackkalles avatar
Asså jag har sett sedan 2013 med Samir, Paow Aina, Jeppe mm. och har under dem senaste säsongerna suttit o cringat något enormt, kanske för att jag blivit äldre idk. Men alltså årets upplaga, två avsnitt och det är bland det värsta jag har sett. Vad i helvete vad det de gjorde för uppträdanden? Bland det värsta jag har sett, och då har man ändå sett Jesper B. bråka med Alfa-Ludde. Nä för fan, nästa vecka hoppas jag det blir mer spel och mindre pinsamheter.
Citera
2020-02-19, 11:40
Medlem
Ace Venturas avatar
Tråkigaste Startfältet någonsin? Enbart snorungar och stolpskott. Blir smått makabert när en 25-årig tjej beskriver sig som "mamman" i gänget och festerna är lika fartfyllda som en ordinär mattelektion på gymnasiet.

Brukar kunna hänga med till och från i minst en halv säsong i vanliga fall men den här gången tog det nog stopp direkt faktiskt.
Senast redigerad av Ace Ventura 2020-02-19 kl. 11:54.
Citera
2020-02-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Asså jag har sett sedan 2013 med Samir, Paow Aina, Jeppe mm. och har under dem senaste säsongerna suttit o cringat något enormt, kanske för att jag blivit äldre idk. Men alltså årets upplaga, två avsnitt och det är bland det värsta jag har sett. Vad i helvete vad det de gjorde för uppträdanden? Bland det värsta jag har sett, och då har man ändå sett Jesper B. bråka med Alfa-Ludde. Nä för fan, nästa vecka hoppas jag det blir mer spel och mindre pinsamheter.

Ja, jag skrattade förvisso en del åt "eiffeltornet", men vad i helvete liksom... det finns hjärndödhet och så finns det deltagarna i den här säsongen. Snacka om bottenskrap rent intellektuellt, många ser för fan lobotomerade ut.
Citera
2020-02-19, 16:59
Medlem
Någon som kan fixa skarpa screenshots från avsnitt 2 runt 1:40 sek?
Citera
2020-02-19, 17:37
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Jag har följt PH under flera års tid. Exakt varje år som går, så blir killarna mer och mer mesiga av sig, och kvinnorna mer och mer psyk i skallen. Reflekterar detta ungdomen i det svenska samhället i stort?
Vet inte om du är seriös, men om du mot förmodan är det så är det inte direkt ungdomar med stora framtidsprospekt som söker sig till Paradise Hotel
Citera
2020-02-19, 19:15
Medlem
paras0nics avatar
Engelsmannen är väldigt provocerande..
Citera
2020-02-19, 22:11
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Satan vad tråkiga deltagare som är med i år.

Otroliga spoilers nedanför läs på egen risk!!
Citera
2020-02-19, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Tråkig säsong Ph hösten 2020 kommer bli liven då kommer Arvid Emma och några till bråkstakar tillbaka!

oj spännande! :P hörde att Lukas holm ska vara med då, stämmer det? :P
vilka andra bråkstakar kommer tillbaka?
Citera
2020-02-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av safeuphigh23
oj spännande! :P hörde att Lukas holm ska vara med då, stämmer det? :P
vilka andra bråkstakar kommer tillbaka?

Höst PH 2020:
Arvid (spelvid) Erica, Emma, Hanna, Paow Josie Helen, Erica, Fimpen Alexandra Nord
De andra färskingarna kommer vara MalteGrkovic Sebemanson TrubbelTanja Patrikekblom Mikailem Benjaminstedfeldt

Ni som älskar Ph skippa vårens Ph kolla istället på ex on the beach premiär i Mars 2020: deltagare Arvid ElinWoodie Haidar Nina Denniskvist Alexdrosso SaraBolay Bella MonaLiza Adrian Marc BettinaBuchan Adinatoor Anna-Lisa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in