2020-03-08, 19:07
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
Adam är bara en tråkig men snäll vänsterfjolla. Bidrar inte till mycket underhållning.

Precis. Tycker han är riktigt pinsam med sina outfits och märkliga wiggah-uttryck. Vet killen om att han är en vit svensk medelklassunge?
Citera
2020-03-09, 15:34
Medlem
Ganonitos avatar
Har Tv3 olika avtal med olika deltagare när det gäller nakenhet? I dagens avsnitt blurrade de Ivas bröst, men de gjorde inte det med Lisas bröst i andra eller tredje avsnittet.
Citera
2020-03-09, 16:33
Medlem
Har inte följt någon säsong av PH men kollar man lite klipp så får jag spontant intrycket att det är högre utseendekrav för dom manliga deltagarna generellt. Många av tjejerna är ju lite småplufsiga och medelmåttiga i ansiktet.
Citera
2020-03-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Har Tv3 olika avtal med olika deltagare när det gäller nakenhet? I dagens avsnitt blurrade de Ivas bröst, men de gjorde inte det med Lisas bröst i andra eller tredje avsnittet.

Kan det inte vara så att dom väljer att censurera iom att Iva sover? Då gör dom ju inte ett "val" att visa tuttarna, som om dom är vakna och gå topless.
Citera
2020-03-09, 20:30
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Alice, sikken puma, kanske är tråkig i tv men jävlar vad hon verkar smart.
Citera
2020-03-09, 20:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Kan det inte vara så att dom väljer att censurera iom att Iva sover? Då gör dom ju inte ett "val" att visa tuttarna, som om dom är vakna och gå topless.

Iofs, fast det är ju ett val att sova utan täcke.
Citera
2020-03-10, 00:02
Medlem
Läste på Twitter att Sara inte längre är inskriven på PHS i Växjö. Undra om det var på eget bevåg eller om hon bedömdes olämplig...
Citera
2020-03-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heggis
Läste på Twitter att Sara inte längre är inskriven på PHS i Växjö. Undra om det var på eget bevåg eller om hon bedömdes olämplig...

Studieuppehåll eller avslutat helt? Verkar ju orimligt att kunna komma tillbaks efter ph iofs...
Citera
2020-03-10, 10:12
Medlem
Alltså gårdagens avsnitt...

Alltså att dom sätter lipsill, glappkäft, puckelpist, parlament, landstingsval, fähund, Magnus uggla..

Visst, är man inte intresserad av djur vet man kanske inte så mycket, vet inte hur mycket man lärde sig om det i skolan, etc. Men någon gång har man ju sett ett djurprogram, varit på en djurpark, sett någon bild på facebook eller liknande. Eller?

Förväntar mig inte att dom ska ha alla rätt men man kan ju solla bort dom det absolut inte är.
En skalbagge som heter glappkäft?
Uggla som heter Magnus uggla för det var enda ordet med uggla i.
Dromedar till puckelpist för den har en puckel? Jag skäms..

Sen Mcuze "Jag är smartare än Toby, jag är liksom 5 år äldre". Varför måste han alltid vara bäst och snyggast? Han lyckas alltid hitta anledningar till för att lyfta sig själv.
Ålder gör en inte smartare när det gäller PH, en 8åring hade nog satt fler rätt än dom flesta.
Citera
2020-03-10, 11:51
Medlem
Skolveckan brukar nog kännas mer ”riggad” än övriga veckor, typ när de inte kan saker som nästan är omöjliga att aldrig ha hört talas om. Inte för att jag är något geni, men vafan. Haha. Glappkäft...

Toby och Viktoria efter att ha satt ”landstingsval” på kaskeloten: Det är ju en skitstor val.
Rebecca Stella: Och landstinget är ju stort?
Toby och Viktoria: Aa.
Rebecca: Precis.

Att hon klarar att hålla masken ändå
Citera
2020-03-10, 15:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Alice, sikken puma, kanske är tråkig i tv men jävlar vad hon verkar smart.
Ja hon verkar smart, så hon lär bli farlig framöver.
Citera
2020-03-10, 18:25
Medlem
fjolla666s avatar
Vad är det Josh har tatuerat på bröstet?
Går fan inte att se vad det är!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in