2020-02-19, 18:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Det är lönlöst. Folk släpper inte det med pyjamasen.
Jag tror dessa tjejer hade kunnat dra ut i pyjamas dagtid utan problem också. Alla som tycker det är så jävla konstigt, har ni aldrig varit i stan eller nåt köpcenter och sett hur folk ser ut. Det morsan menar är (troligtvis) vanliga mjukiskläder som tidigare nämnts ändå. Och dessa kan vara dyrare än alla plagg dessa tvivlande svennar äger totalt.

Citerar ODZ: "Säg till vakten att softa, mjukisen kostar mer än din klocka. Sluta ba krångla och lossa på repet och hämta in fem hundra shottar"

Men varför? Måste varit en riktigt god vän. Vad var anledningen? Dra ut med pyjamas kl 4 på natten. Ja om någon nära vän var på väg att bli våldtagen kanske.
Citera
2020-02-19, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
En väldigt säker källa har delat med sig om vem som satt var i bilen då olyckan skedde.
Det jag kan säga är att föraren var El*a.

Resten får ni fortsätta spekulera om.
Tack för info. Detta skrev jag i måndags efter att enbart ha sett det 7 sekunder långa klippet av Mogadishu-kvalitet. Den som la upp en bild av BETYDLIGT bättre kvalitet igår kväll lär ju även sitta på orginalklippet, eller ett gäng skärmdumpar av bra kvalitet.
Citera
2020-02-19, 18:30
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Efterbliven? Mina föräldrars hus och då får man ge och ta på deras villkor. Svårare än så är det inte.

Nej har inga planer på att flytta hemifrån.

Fortfarande, man låter inte sina döttrar gå ut mitt i natten i pyjamas för att "hjälpa en vän". Typiskt att det är just naiva föräldrar som får sina barn försvunna.

Jag reagerade också på exakt samma: Döttrar i "pyjamas" får jättebråttom mitt i natten för att hjälpa vän samt köra ihjäl sig i samma veva. Dock var döttrarna myndiga, så som förälder har man inte mycket att "sätta emot", annat än kanske genom sin auktoritet som förälder.

Det ligger "gravade hundar i detta" som Refat El-Sayed sa på sin tid när han blev årets svensk..

Oavsett, tragiskt i alla fall.
Citera
2020-02-19, 18:31
Medlem
Citat:
En väldigt säker källa har delat med sig om vem som satt var i bilen då olyckan skedde.
Det jag kan säga är att föraren var El*a.

Resten får ni fortsätta spekulera om.

Hur vet du vem som körde? Var det folk på platsen när räddningstjänsten kom?
Citera
2020-02-19, 18:31
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Tack för info. Detta skrev jag i måndags efter att enbart ha sett det 7 sekunder långa klippet av Mogadishu-kvalitet. Den som la upp en bild av BETYDLIGT bättre kvalitet igår kväll lär ju även sitta på orginalklippet, eller ett gäng skärmdumpar av bra kvalitet.
Var det bilderna som låg under en spoil?
Citera
2020-02-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men varför? Måste varit en riktigt god vän. Vad var anledningen? Dra ut med pyjamas kl 4 på natten. Ja om någon nära vän var på väg att bli våldtagen kanske.
Vi kommer förmodligen få svar på allt detta. En förundersökningsledare sa till GP att dom skulle starta en utredning idag. Men är man tjej och 20 år behöver det inte vara någon speciell anledning. Det kan vara att man vill äta cheesburgare på donken mitt i natten. Men med tanke på apan som satt i baksätet och utgången på alltihopa så lär det ju varit något lite mer seriöst just denna gången.
Citera
2020-02-19, 18:32
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Hur vet du vem som körde? Var det folk på platsen när räddningstjänsten kom?
Har en nära vän i räddningstjänsten inom storgöteborg. Mer än så behöver ni inte få reda på.
Citera
2020-02-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

De skulle inte på fest? De skulle skjutsa en kompis? Har själv gått till Ica i pyjamas utan att jag orkat byta om!! Som en annan citerat de hade kunnat gå ut i ”pyjamas” dagtid med, och pyjamasen var säkert av det dyrare märket. De var inte sån nallepuh putti pyjamas som många dårar i denna gruppen fått för sig
Citera
Medlem
Loooms avatar
Citat:
De svamlas om pyjamas att det är skumt att gå ut så osv mitt i natten kl 4, vilket det inte är jag har ”modern” pyjamas set som man både kan sova i och gå ut i utan problem!

Med lögner så menar jag att majoriteten av användarna i tråden är väldigt "säkra" på att killen körde bilen och baserar det som fakta, det är felaktig information.

Killen satt i baksätet, brunhåriga tjejen körde bilen och systern satt i framsätet. Det regnade kraftigt och körbanan var våt, kombinerat med hög fart ledde till att tjejen tappade kontrollen över bilen.
Senast redigerad av Looom 2020-02-19 kl. 18:37.
Citera
Medlem
Citat:
Var det bilderna som låg under en spoil?
Ja, det vill jag minnas. Och typ "titta inte på denna". Reagerade direkt över att kvaliten var hundra gånger bättre än klippet som fortfarande finns kvar.
Citera
2020-02-19, 18:35
Medlem
Citat:
Det är en i tråden som sett den verkliga olycka från övervakningskameran! Han har dock inte skrivit mer?

Jag vet att den finns.
Liksom att Trafikverkets kameror har fångat allting.
Citera
2020-02-19, 18:36
Medlem
Citat:
Har en nära vän i räddningstjänsten inom storgöteborg. Mer än så behöver ni inte få reda på.

Även om kropparna var skadade så hoppas jag att de var i (behåll) så familjen får begrava de!
Hur går det till med identifiering? Förstår att man gör det med (tandkort)? Är kanske ute och cyklar, men tänker på att familjen måste väl inte se deras döda barn för att bekräfta identitet?!😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in