2020-02-19, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Alla detaljer är viktiga när man utreder något. Tror du att polisen som utreder den här olyckan säger "orka prata om vad offren hade på sig"? Som en fjortis.

Nej men varför måste vi diskutera offrens klädsel? Vi är inte poliser..
Citera
2020-02-19, 18:06
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammets50
Nej men varför måste vi diskutera offrens klädsel? Vi är inte poliser..

Vad tror du själv? Om någon rusar ut 04:00 på morgonen i pyjamas, för att (rädda eller) hjälpa en vän, då kan det vara intressant för utredningen. Samt måste man vara en polis för att få diskutera sådana detaljer i den här tråden?
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-02-19 kl. 18:12.
Citera
2020-02-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katbalou
Eftersom det finns både trafikkamera som är riktad rakt emot platsen (som sparas i minst 2 månader) och en webkamera på ett högt bygge som har allt i sitt synfält. Så är jag säker på att det finns bilder på händelsen.
Även om det inte sker i realtid.
Om något efterföljande fordon finns med på filmerna så syns ju det.
Håller du med?
Får bli slut alla konstiga teorier!

Det är en i tråden som sett den verkliga olycka från övervakningskameran! Han har dock inte skrivit mer?
Citera
2020-02-19, 18:10
Medlem
Citat:
Vad tror du själv? Om någon rusar ut 04:00 på morgonen i pyjamas, för att (rädda eller) hjälpa en vän, då kan det vara intressant för utredningen. Samt måste man bara en polis för att få diskutera sådana detaljer i den här tråden?

De hade säkert mysplagg som idag är modernt, en tröja samt byxor mjukisar med ett par sneakers.. behöver inte varit ”gullig” pyjamas direkt..
Citera
2020-02-19, 18:13
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
De hade säkert mysplagg som idag är modernt, en tröja samt byxor mjukisar med ett par sneakers.. behöver inte varit ”gullig” pyjamas direkt..

Det vet du inte. Enligt mamman rusade dessa tjejer ut i pyjamas.
Citera
2020-02-19, 18:14
Medlem
Citat:
Det vet du inte. Enligt mamman rusade dessa tjejer ut i pyjamas.

Kolla länken så förstår du vad jag menar. Det är inte snoppy pyjamas direkt..
Citera
2020-02-19, 18:15
Medlem
Loooms avatar
Mycket lögner och svammel i tråden.

Somaliska killen körde inte bilen, han satt i baksätet tillsammans med somaliska tjejen.
Citera
2020-02-19, 18:16
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Kolla länken så förstår du vad jag menar. Det är inte snoppy pyjamas direkt..

Du missar poängen, tjejena rusade ut ca 04:00 på morgonen. Utan att ens hinna byta om.
Citera
2020-02-19, 18:18
Medlem
Citat:
Du missar poängen, tjejena rusade ut ca 04:00 på morgonen. Utan att ens hinna byta om.

Men varför skulle de byta om? Herregud det var NATT, de skulle ändå bara sitta i en bil och säkert bara skjutsa hem kompisen? Hade själv inte bytt om, hade inte orkat. Hade tagit på mig jackan starta bilen och åkt!
Citera
2020-02-19, 18:24
Medlem
Citat:
Men varför skulle de byta om? Herregud det var NATT, de skulle ändå bara sitta i en bil och säkert bara skjutsa hem kompisen? Hade själv inte bytt om, hade inte orkat. Hade tagit på mig jackan starta bilen och åkt!
Det är lönlöst. Folk släpper inte det med pyjamasen.
Jag tror dessa tjejer hade kunnat dra ut i pyjamas dagtid utan problem också. Alla som tycker det är så jävla konstigt, har ni aldrig varit i stan eller nåt köpcenter och sett hur folk ser ut. Det morsan menar är (troligtvis) vanliga mjukiskläder som tidigare nämnts ändå. Och dessa kan vara dyrare än alla plagg dessa tvivlande svennar äger totalt.

Citerar ODZ: "Säg till vakten att softa, mjukisen kostar mer än din klocka. Sluta ba krångla och lossa på repet och hämta in fem hundra shottar"
Citera
2020-02-19, 18:26
Medlem
mrTretton37s avatar
En väldigt säker källa har delat med sig om vem som satt var i bilen då olyckan skedde.
Det jag kan säga är att föraren var El*a.

Resten får ni fortsätta spekulera om.
Citera
2020-02-19, 18:27
Medlem
Det syns på bilderna att Taket Inte är intryckt. Troligen har bilen åkt med underredet före in i stolpen. Då har passagerarna i bilen vid rekylen slungats ”bakåt”/mot taket och slagit i huvudena / brutit nackarna med stor kraft. Och det räcker med att hastigheten varit typ 70-80 km/h för att det skulle bli en dödlig olycka.
Senast redigerad av taster987 2020-02-19 kl. 18:54. Anledning: Teknisk justering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in