Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Det vet jag inte. Jag tillade bara att man kan ta skärmdumpar på text också. Kan ju tex ha varit ett tjafs mellan LW och SD och i den diskussionen skickar LW över en skärmdump på något SD har skrivit. Men det är förstås bara ren spekulation.
Ok, då förstår jag.
Det är hemskt att tänka att L*ena verkat ha gått ut redan på en liknande vända, utan att det hände något. Har SD ens varnat henne för de farliga männen?
Hon är s.a.s avväpnad. Jag är övertygad att han har sagt något till henne (som nu inte går att spåra) som har gjort att hon inte bara öppnade, utan bjöd hem honom och följer med honom ut.
Därför varken tar hon skärmdumpar eller varnar andra att hon är ute med honom.
Sa hon något till barnen när hon gick?
Nä, dörren på glänt...
Så fruktansvärt...
Måste ha varit något riktigt hårt det där som är tillhygget.
Tror inte på hammare. Det skulle lämna mycket tydliga spår i en skalle. Men metall tänker jag på. Hårt nog att ge så distinkta spår i en trädstam. Inte vasst som en yxa, som skulle ge skarpa skador (inga flisor).
Jag tänker igen på något redskap för geocaching. Med metalldel. Som man kan svinga eller slå med.
Kanske går den att rengöra så bra att inga spår finns? Kedja? 3-4 cm bredd på den hårda biten.
Är den gömd med mobilen?
Något som en upphittare (städning ute) aldrig skulle kunna koppla ihop med ett mord?