Citat:
Ursprungligen postat av
Flammarion
nerdnerd har lämnat frivilligt. Bara Skilly kvar. (Tio små negerpojkar … )
OT: det finns ingen självdistans i filmen, vilket "någon" här, nämner inga namn eftersom han lämnat tråden, påstod.
Den som påstår det projicerar sin egen narcissistiska självpåtagna självdistanskopia som är ämnad att ge sken av naturlig självdistans. Detta för att dygdsignalera och höja sig över den "korkade pöbeln".
Det är så lätt att genomskåda föraktet.
Mest förvånad över hur du uppenbarligen ser detta som någon sorts herre på täppan-lek. Tycker du att du vinner om dina meningsmotståndare struntar i den här tråden pga alla osakliga angrepp?
Annars är Flashback faktiskt till för att diskutera och att olika åsikter ska få komma fram. De som gör allt för att bara misskreditera sina meningsmotståndare, utan argument i sak, är på detta sätt mot själva Flashbacks idé. Det gäller naturligtvis åt båda håll, men att "de andra" gör det är ingen ursäkt för någon av oss.
Jag tycker verkligen det jag har framfört här i mina inlägg. Det är ärligt menat. Jag är inte vänster på något sätt öht, snarare isf "nyliberal" som för inte så länge sen i svensk politik var ett skällsord som likställdes med avgrundshögern.
Detta inlägg är egentligen också fett OT och inte särskilt fokuserat på Topic. Men med detta enda inlägg vill jag iaf säga emot lite av floden av osakligheter.
Men NU: Över och Ut!