2020-02-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Det finns ingen video att finna,bara massa snack om att folk sett den men verkar mest bullshit.. Har scannat igenom 5-6 olika snuffsidor utan resultat.

Ok, trist. På norsk media står det att den gått viral på nätet/soc-medier men man aldrig lita på en journalist.
Citera
2020-02-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
http://www.bilddump.se/bilder/20200217195824-188.148.172.19.jpeg

dålig bild, men ungdomarna syns till höger om man zoomar inte lite. de står i området emellan körbanorna alltså
Vilka jävla idioter...
Citera
2020-02-17, 20:40
Medlem
Asystoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Det finns ingen video att finna,bara massa snack om att folk sett den men verkar mest bullshit.. Har scannat igenom 5-6 olika snuffsidor utan resultat.

Sett filmen, den låg på Youtube. Var ngn som filmade en bil liggandes på sidan med varningsblinkers på. Möjligen kunde man ana ngn i bilen. Men inga kroppsdelar utspridda eller på annat sätt blodigt, den platsar garanterat inte på sidor du säger att du letat.
Citera
2020-02-17, 20:45
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Har denne broder "Silence" eller hans förehavanden någon egen tråd här på Flashback? Läste nånstans att han satt inne på livstid.

Vasse go
(FB) Dubbelmordet på krogen vid Vårväderstorget, Göteborg 2015-03-18
Citera
2020-02-17, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asystole
Sett filmen, den låg på Youtube. Var ngn som filmade en bil liggandes på sidan med varningsblinkers på. Möjligen kunde man ana ngn i bilen. Men inga kroppsdelar utspridda eller på annat sätt blodigt, den platsar garanterat inte på sidor du säger att du letat.
Det ska tydligen finnas en till, som är på närmare håll innan blåljuspersonal är på plats och den läcktes ut av somalisk lokaltv tv365
Citera
2020-02-17, 21:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hade de flera barn eller bara dessa systrar/döttrar?
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
En yngre son
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejen66
Och en yngre dotter
Får verkligen hoppas att familjen har flera barn.
Att mista två barn samtidigt är så tragiskt
Citera
2020-02-17, 22:03
Medlem
5-0 har nog realbilder på smällen skulle jag tro, finns förmodligen en del strategiskt placerade kameror från diverse aktörer som de kan plocka in material från...
Citera
2020-02-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
http://www.bilddump.se/bilder/20200217195824-188.148.172.19.jpeg

dålig bild, men ungdomarna syns till höger om man zoomar inte lite. de står i området emellan körbanorna alltså

Edit: Som jag fattar det är det vid den gula pelaren, av däck eller vad det är, som bilen krockat med vägräcket

Vilka idioter som stannar mitt i vägen på det sättet och hindrar trafiken.
Hoppas de får dryga böter och att förarna till fordonen som stannat där blir av med körkorten!
Inte konstigt att det händer olyckor med det usla trafikvettet som de har
Citera
2020-02-17, 22:15
Medlem
Som jag skrev

En känd dj somalier syster dog.
Citera
2020-02-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zal_zal
Vilka idioter som stannar mitt i vägen på det sättet och hindrar trafiken.
Hoppas de får dryga böter och att förarna till fordonen som stannat där blir av med körkorten!
Inte konstigt att det händer olyckor med det usla trafikvettet som de har
O du tror inte att det finns div blåljus på plats?
Citera
2020-02-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Som jag skrev

En känd dj somalier syster dog.

Vad heter han då?
Citera
2020-02-17, 22:22
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hittade en random kommentar på Elmas instagram och klickade en tjej la upp videos på Elma och skrev

." Du såg alltid till att alla kom hem efter utekvällar.. men denna gången var de ingen som såg till att du kom hem oskadd...

Det verkar som de festat mycket ihop.
Jag tror dom alla kom hem från fest och Abshir råka va där och sedan erbjöd dom skjuts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in