2020-02-17, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
En yngre son

Och en yngre dotter
Citera
2020-02-17, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Nej men den jag citerade anklagade en speciell person om du hade läst det jag citerade.
Frågan kvarstår: Varför är det intressant?
Citera
2020-02-17, 20:08
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flodur
Frågan kvarstår: Varför är det intressant?
Jag har inte sagt att det är intressant alls men att hitta på saker som personen gjorde är inte rätt. Om du inte fattar nu kan jag inte hjälpa dig tyvärr.
Citera
2020-02-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag har inte sagt att det är intressant alls men att hitta på saker som personen gjorde är inte rätt. Om du inte fattar nu kan jag inte hjälpa dig tyvärr.
Jag vet - jag har jävligt svårt för att fatta. Och förstår inte att du engagerar dig om du anser att det inte är intressant!
Citera
2020-02-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tydligen har filmaren blivit anmäld :

Under etterforskningen av ulykka har det også kommet fram at en ukjent person skal ha filmet ulykkesplassen før nødetatene kom fram til stedet. Filmen skal ha blitt spredd på sosiale medier, noe som har ført til anmeldelse.

https://www.dagbladet.no/nyheter/anmeldt-for-a-filme-ulykkessted/72147234

Var finns filmen? Lång tråd...
Citera
2020-02-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mannheimer83
Kanon ju, då kan de skaffa två nya barn.

De har två yngre barn med.
Senast redigerad av Tjejen66 2020-02-17 kl. 20:20.
Citera
2020-02-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Har denne broder "Silence" eller hans förehavanden någon egen tråd här på Flashback? Läste nånstans att han satt inne på livstid.

Sitter på livstid för morden på ”vår krog och bar” i Göteborg 2015
Citera
2020-02-17, 20:19
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Var finns filmen? Lång tråd...

Det finns ingen video att finna,bara massa snack om att folk sett den men verkar mest bullshit.. Har scannat igenom 5-6 olika snuffsidor utan resultat.
Citera
2020-02-17, 20:19
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apartheid
Seriöst? Går deras anhöriga ut mitt på E6 för att lägga rosor och sörja? När det är mörkt... Blir ju inte förvånad om dödssiffran stiger. Tur att polisen har lite vett iaf. Det duger inte att stå bredvid eller precis ovanför på bron och sörja? De måste stå mitt i vägen?

http://www.bilddump.se/bilder/20200217195824-188.148.172.19.jpeg

dålig bild, men ungdomarna syns till höger om man zoomar inte lite. de står i området emellan körbanorna alltså

Edit: Som jag fattar det är det vid den gula pelaren, av däck eller vad det är, som bilen krockat med vägräcket
Senast redigerad av Verkisto2 2020-02-17 kl. 20:32.
Citera
2020-02-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Låt oss klargöra en sak - de dog inte för att de frontade med en betongpelare. Bropelarna är helt - på alla sidor - omgärdade av armcoräcke. Ett rejält korrugerat räcke som med jämna mellanrum är fastsatt med förankringar i marken. I riktning från där bilen kom gick dessa räcken ihop i en konstruktion speciellt avsedd att absorbera stora mängder energi från fordon som krockar med det. Det är alltså OMÖJLIGT att köra rakt in i bropelarna av betong.

Min teori....
Ponera på att man kört jälvligt fort, fått vattenplaning, börjat rotera kommit med sidan/delvis sidan mot krockbarriären. Kraften har varit så stor att bilen kantrat över barriären, vridit sig 90 grader och lagt sig på högkant, och i hög fart kanat på krockbarriären för att med taket före smälla in i bropelaren och sedan glida av ut mot körbanan igen där den trycker till den delen av armcoräcket som är i höjd med pelaren (syns på några bilder att det tagit stryk)

Men herregud vad har det för betydelse med att spekulera i på vilket sätt bilen har sladdat/kanat/flugit in med taket först i bropelaren? Du behöver inte ens köra jävligt fort, det räcker med att du får vattenplaning och tappar kontrollen sen kan både det ena och det andra inträffa. Sen var det ju inte riktigt vad mitt inlägg som du citerade egentligen handlade om.
Citera
2020-02-17, 20:24
Medlem
Vila i frid flickor ...

https://twitter.com/gbgsadhdbarn/status/1229292843304390656/photo/1
Citera
2020-02-17, 20:24
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Sitter på livstid för morden på ”vår krog och bar” i Göteborg 2015

Är det bekräftat att de är bröder? Då är väl troligen även den andre, han som fanns i bilen, inblandat i några kriminella grejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in