2020-02-17, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Inte speciellt, de måste öppna munnen och visa att de svalt tabletten. Häktesceller gås igenom varje dag, så att gömma eller samla på sig tabletter är nog väldigt svårt.

Eftersom du tvivlar på den info jag gav här så vill jag bekräfta detta:
P*trick (*=a) valde att spara den medicin som tilldelades , hur han gömde eller undanhöll detta för häktespersonalen kan nog ingen svara på. Men så är det, han valde att ta dessa och avled i sömnen.
Det kommer komma fram efter obduktionen av honom.
Det behövs inte spekuleras med utan orsaken till dödsfallet är enligt texten ovan.
Citera
2020-02-17, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insatt013
P*trick (*=a) valde att spara den medicin som tilldelades , hur han gömde eller undanhöll detta för häktespersonalen kan nog ingen svara på. Men så är det, han valde att ta dessa och avled i sömnen.
Det behövs inte spekuleras med utan orsaken till dödsfallet är enligt texten ovan.
Det är lugnt. Jag tvivlar ofta. Det finns för många troll härinne. Några t o m trovärdiga troll som visar sig bara varit ute efter uppmärksamhet. Vi får se vad obduktionen säger. Men det är troligt det du säger, eftersom det visuellt inte var något uppenbart självmord. Antingen hjärtstillestånd, eller som du säger, pillertrillande. Men hur han lyckats gömma undan dom är mig en gåta. Som jag sa ovan, nån på häktet kommer få på tasken.
Citera
2020-02-17, 17:17
Medlem
Citat:

Och hur kan du veta detta? Om du inte är i direkt närhet av honom eller någon på häktet som vetat om att det skulle ske så är det nästan omöjligt att veta. Om du inte kan prata med de döda förstås.
Citera
2020-02-17, 17:18
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Härliga tider - hur denne Patrik än dog, vem bryr sig förresten, huvudsaken är att han nu ligger iskall på bårhuset och att maskarna kommer snart växa fram ur öronen på svinet, så allting gott alltså och ingen sörjer...
Citera
2020-02-17, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är lugnt. Jag tvivlar ofta. Det finns för många troll härinne. Några t o m trovärdiga troll som visar sig bara varit ute efter uppmärksamhet. Vi får se vad obduktionen säger. Men det är troligt det du säger, eftersom det visuellt inte var något uppenbart självmord. Antingen hjärtstillestånd, eller som du säger, pillertrillande. Men hur han lyckats gömma undan dom är mig en gåta. Som jag sa ovan, nån på häktet kommer få på tasken.

Ett självmordsbeslut som tas och samlande av mediciner börjar som inte syns.
Personen i fråga väljer att ta tabletterna innan sänggående i helgen, sedan stannar hjärtat och personen avlider i sömnen.
Det påvisas inte förrän morgonkontrollen och häktespersonalen slår larm.
Det syns inga påfallande skador som när personen väljer att skära sig och inte heller ett scenario där personen tagit sitt liv genom hängning.
Det såg ut som personen i frågan sov!
Det kommer bekräftas efter obduktionen av rättsläkaren.
Jag är inget troll!
Citera
2020-02-17, 17:25
Medlem
Hoppas den som stulit på gosedjuren och ställt till med en röra på platsen där man ska minnas ett litet barn får vad den förtjänar..
Citera
2020-02-17, 17:26
Medlem
Citat:
Vill tacka er alla här på flaschback som hittar allt material så man kan läsa om vad som hänt! Tack

Var läste du om att pappan va
död?.
Citera
2020-02-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypadetta
Och hur kan du veta detta? Om du inte är i direkt närhet av honom eller någon på häktet som vetat om att det skulle ske så är det nästan omöjligt att veta. Om du inte kan prata med de döda förstås.

Vet att det är flera nära bekanta och barndomsvänner till P*trick som rör sig här inne.
Jag vet en hel del av ärendet, skulle kunna bekräfta och dementera en hel del saker som skrivits här.
En del saker som skrivits här stämmer verkligen inte, som restauranghändelsen. Finns fler saker som inte stämmer och en hel del som givetvis stämmer.
Finns flera saker som jag inte törs bekräfta eller skriva här då jag inte vill riskera att någon förstår vem jag är.
Citera
2020-02-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ett självmordsbeslut som tas och samlande av mediciner börjar som inte syns.
Personen i fråga väljer att ta tabletterna innan sänggående i helgen, sedan stannar hjärtat och personen avlider i sömnen.
Det påvisas inte förrän morgonkontrollen och häktespersonalen slår larm.
Det syns inga påfallande skador som när personen väljer att skära sig och inte heller ett scenario där personen tagit sitt liv genom hängning.
Det såg ut som personen i frågan sov!
Det kommer bekräftas efter obduktionen av rättsläkaren.
Jag är inget troll!
Jag tror dig till stor del. Låter plausibelt.
Citera
2020-02-17, 18:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Det låter trovärdigt men hur kan man veta det före obduktion? Togs ett blodprov direkt när han påträffades död?
Citera
2020-02-17, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det låter trovärdigt men hur kan man veta det före obduktion? Togs ett blodprov direkt när han påträffades död?

Ja, det undrar jag med ? Om han nu svalde tabletterna på kvällen och upptäcktes först dagen efter. Hur kan man då veta att han samlat mediciner och tagit ?
Citera
2020-02-17, 18:19
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Varför är det så viktigt för dig att bli trodd? Sitter man på riktig info verkar spelar det ofta ingen roll vad omgivningen tror.

Jag vet inte vad jag tror, jag tror väll på dig lika mycket som jag tror på alla andra här. Men jag har svårt att se hur man från häktets sida inte skulle kontrollera att han svalt sin medicin, eller regelbundet genomsöka cellen. Men men, konstigare saker har ju hänt, så vem vet det du säger kanske stämmer.

Fast som någon precis frågade, hur fan vet personalen på häktet det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in