2020-02-17, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Anty tror att 2 miljoner ser BB.
Hörde jag ej hon sa
2020-02-17, 17:30
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
På röstningen på cmore står det "Om det vore upp till dig, vem hade du räddad kvar i huset?"

Är vi verkligen säkra på att våra röster ens påverkar?
"OM".
hehe är det fejk röstning för att Productionen ska ha lite koll vad tittare tänker, Låter som det. TV productionen styr islutändan.
2020-02-17, 17:30
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Ladda ner C-more appen och logga in. Sök på Big Brother och du hamnar på appsidan. Halvt krångligt, men det är så det verkar fungera
Man måste väl kunna rösta via en webbläsaren också på något sätt?
2020-02-17, 17:31
Medlem
Hahaha bestämda platser😂😂
2020-02-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tänker så här angående Judefrågn. Någonstans finns det en orsak/ sanning mer eller mindre eftersom det tydligen pågått sedan tidernas begynnelse men skit detsamma jag ser mest på personlighet och beteende individuellt. Jag gillar Judeglasman för den han är. Jag gillar gammelnazzesami för den han är. Jag gillar bögpatzy för den han är. Jag gillar svartalex för den han är, utom beteendet mannen, bror fjantet. Jag gillar kissjulia för den hon är. Jag gillar sötjasmine för den hon är. Resterande deltagare har jag inte någon gilladragning till. Irriterar mig mest på dem men det kan ju förändras med tidens gång.
Är sami nazze?
2020-02-17, 17:33
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Hörde jag ej hon sa

Det var någon annan som sa något i stil med "tror ni 2 miljoner tittar?" Då nickade hon och sa att det är sjukt många som tittar på BB.
2020-02-17, 17:33
Medlem
Bergis kommer de i huset få rösta idag om vem av Sami och Jasmin som får lämna
2020-02-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är sami nazze?
Ja fd.
2020-02-17, 17:34
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
På röstningen på cmore står det "Om det vore upp till dig, vem hade du räddad kvar i huset?"

Är vi verkligen säkra på att våra röster ens påverkar?

Man ska väl ringa så de får in sin deg...?
2020-02-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Ja fd.
Då måste han ha stora problem med människor som glasman och alex.
2020-02-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Det var någon annan som sa något i stil med "tror ni 2 miljoner tittar?" Då nickade hon och sa att det är sjukt många som tittar på BB.

Folk säger liknande saker varje säsong. Hur kan dom ha så dålig koll asså

De överskattar ofta hur många som tittar, hur många följare de fått och ibland kan man höra deltagarna spekulera om vilka sponsorer de ska få efter programmet
Senast redigerad av ingount 2020-02-17 kl. 17:37.
2020-02-17, 17:36
Medlem
svensken77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Jag tänker så här angående Judefrågn. Någonstans finns det en orsak/ sanning mer eller mindre eftersom det tydligen pågått sedan tidernas begynnelse men skit detsamma jag ser mest på personlighet och beteende individuellt. Jag gillar Judeglasman för den han är. Jag gillar gammelnazzesami för den han är. Jag gillar bögpatzy för den han är. Jag gillar svartalex för den han är, utom beteendet mannen, bror fjantet. Jag gillar kissjulia för den hon är. Jag gillar sötjasmine för den hon är. Resterande deltagare har jag inte någon gilladragning till. Irriterar mig mest på dem men det kan ju förändras med tidens gång.
Själv gillar jag

På Topp: Julia
På delad andra plats: Jasmin, Sami, Patzy, Alex.
trea: Lisa, mest för att hon är varken eller och på något eller inget sätt.
Resten kommer sist..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in