• 1
  • 2
2020-02-17, 01:20
Medlem
Hej!
Jag har det väldigt svårt just nu. Det är så att för inte så längesen var jag, min fru, min svåger och hans fru på spa. Trevligt och mysigt. Men sen den dagen jag såg min svågers fru i bikini så har jag inte kunnat sluta tänka på henne, jag har blivit EXTREMT kåt i henne och jag kan inte sluta stirra på henne när vi väl ses.

Vafan kan man göra? HJÄLP!
Citera
2020-02-17, 01:30
Medlem
SwamiGs avatar
Varför finns det så många som tror att man måste göra något bara för att man blir kåt på en person som de inte har någon chans med överhuvudtaget?

Dra en runk och lägg dig.
Citera
2020-02-17, 01:45
Bannlyst
Make a move. Hon kanske bara går och väntar på dig!!
Citera
2020-02-17, 01:58
Medlem
Christopher.s avatar
Föreslå en swingerkväll där ni byter partner.
Citera
2020-02-17, 03:50
Medlem
Mayahems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geralt1993
Hej!
Jag har det väldigt svårt just nu. Det är så att för inte så längesen var jag, min fru, min svåger och hans fru på spa. Trevligt och mysigt. Men sen den dagen jag såg min svågers fru i bikini så har jag inte kunnat sluta tänka på henne, jag har blivit EXTREMT kåt i henne och jag kan inte sluta stirra på henne när vi väl ses.

Vafan kan man göra? HJÄLP!

Dina neuroner styr hur du upplever saker, men att du frågar efter hjälp betyder att det finns hopp för mänskligheten.
Allt sitter i huvudet så det är en hemlighet du ska hålla för dig själv. Do not act on it.

Måste du stirra på henne weirdo?
Citera
2020-02-17, 03:57
Medlem
AbsolutGregers avatar
Det är inget att agera på, så det är bara att lägga band på dig själv. Du ska för den sakens skull inte förtrycka dina känslor, så dra nån runk eller två med henne i åtanke så kanske det ger med sig.
Senast redigerad av AbsolutGreger 2020-02-17 kl. 04:00.
Citera
2020-02-17, 06:48
Medlem
Hahahahah vad episkt att kall syrran för "min svågers fru". Det låter rätt osunt, men inte fullt lika osunt att säga "Tänder på min svågers fru" som "Tänder på min syrra", men det gör det inte bättre för det.
Citera
2020-02-17, 08:47
Medlem
Silver.Swe.s avatar
Ralla fram pattarna och slafsa runt
Citera
2020-02-17, 12:39
Medlem
svenkolrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Föreslå en swingerkväll där ni byter partner.
Om du tänker efter lite så inser du kanske att det partner bytet kanske blir konstigt för två av dom inblandade?
Citera
2020-02-17, 12:51
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hahahahah vad episkt att kall syrran för "min svågers fru". Det låter rätt osunt, men inte fullt lika osunt att säga "Tänder på min svågers fru" som "Tänder på min syrra", men det gör det inte bättre för det.
Svåger är väll ändå hans frus bror.
Dvs han pratar om sin frus brors fru.

Det är alltså inte TS syster.
Citera
2020-02-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Dina neuroner styr hur du upplever saker, men att du frågar efter hjälp betyder att det finns hopp för mänskligheten.
Allt sitter i huvudet så det är en hemlighet du ska hålla för dig själv. Do not act on it.

Måste du stirra på henne weirdo?

Jag menade att när hon går förbi så slänger man iväg en blick på rumpan osv, jag vill inte att on it pga att jag vet att de e säkert bara en fas. Menade bara om de fanns någon med tips som kan hjälpa
Senast redigerad av Geralt1993 2020-02-17 kl. 15:50. Anledning: Felstaav6
Citera
2020-02-17, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duvhus
Make a move. Hon kanske bara går och väntar på dig!!
Hade ju varit nånting
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in