2020-02-16, 22:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Gillar du också henne?

Vi börjar bli många nu!
Jag är inte kräsen. hehe
Julia Jessika och Jessi Komm till mig när ni åker ut.
Öjj Julia jag har alltid velat prova en Golden Shower, hör av dig. hehe
2020-02-16, 22:42
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Big Brothers twitter är nog det sämsta jag har sett. Big brother anspelar ju på ett auktoritärt styre men twittern är tvärtom. Sköts av komikern Johanna Nordström som skriver allt i stil med "asså mergim. asså skit hur vad gör han????????? meme king!". Ser gärna att kontot hade haft en mer auktoritär anda likt Big Brother-rösten. Alldeles för flamsigt.
Ser ut som kontot sköts av en 5-åring som fått tag på morsans telefon. Men dom tror väl att det ser "skönt och avslappnat" ut
2020-02-16, 22:44
Medlem
herpesvårtas avatar
Jessica har inte gjort något intryck på mig, men att en av orsakerna till att hon vill lämna är för att hon känner sig utanför i huset, på grund av de 3 mean girlsen är fan sjukt, jävla idioter som tror de styr huset. In med lite ryggradsfolk a la Rodney nu som kan stå emot skiten och sänka tillbaka.
2020-02-16, 22:44
Medlem
DC är efterblivna, orkar inte höra fettot prata hela jävla tiden, det är mer intressant i sovrummet men nä dom vill filma fettot
2020-02-16, 22:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
DC är efterblivna, orkar inte höra fettot prata hela jävla tiden, det är mer intressant i sovrummet men nä dom vill filma fettot
Sovrum 1 Team Sami.
2020-02-16, 22:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sovrum 1 Team Sami.
Enda han visar är Sami övriga hör man rösterna på......
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jessica har inte gjort något intryck på mig, men att en av orsakerna till att hon vill lämna är för att hon känner sig utanför i huset, på grund av de 3 mean girlsen är fan sjukt, jävla idioter som tror de styr huset. In med lite ryggradsfolk a la Rodney nu som kan stå emot skiten och sänka tillbaka.

Fan vad man älskade Rodney! Hade helt glömt av han. Riktig sköning!

Ahh det är ett stooort jävla gäsp på hela denna säsong.
Medlem
Tennis igen hos DC.
Medlem
Nu har DC varit fäst på Amelia i över en timme.
Vilket skämt detta är.
2020-02-16, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sovrum 1 Team Sami.
aa vet, men det är inzoomat på sami, dom som styr spakarna får fan skärpa sig, i ett rum ska det vara utzoomat...
Medlem
erpers avatar
Snack om tennisboll nu igen.
Medlem
PingPongZongs avatar
Alltså dessa människor. Fyfan vad tråkiga dom är... Men läser man BB twitter så är årets BB det galnaste någonsin.

Big Brother Sverige
@bigbrothersve

folk kommer prata i årtionden om den tv-historia vi just nu skapar

Din_Piga
@ellaballarur
· 43m
Alla ”galna” upptåg i BB bleknar verkligen i jämförelse när Julia går in naken i duschen och KISSAR på de andra deltagarna. Borde generera minst en, två kristallennomineringar. @bigbrothersve #bbse

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in