2020-02-16, 21:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrTretton37
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/opQkym/fyra-doda-efter-allvarlig-krasch-pa-e20
Varsågod. Omkring 30 sekunder in i klippet så kommer filmen alla pratar om.

Nej det gör den inte. Möjligtvis ser man han som filmar.
Citera
2020-02-16, 21:58
Medlem
NamnlosBarns avatar
Faktor.ba på facebook har bild på två döttrarna som dog.. de ser äldre ut vad dom är
Citera
2020-02-16, 21:59
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtsforsBois
Man såg tydligt den ljusa tjejens ansikte i youtubklippet hon från bosnien hemska bilder. Hoppas de straffar idioten som filmade rejält.
Tydligt är väl ändå att ta i?

Men jag håller med, hoppas att idioten som filmade istället för att försöka hjälpa dem åker på det rejält.
Citera
2020-02-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Är det klarlagt att killen var den som körde eller är det spekulationer?
Då någon i tråden antydde att bilen kan ha varit leasad av en av flickorna?

Nej, tror inte det är bekräftat vem som körde. Kan mycket väl vara en av tjejerna som körde.

Tror många antar att kriminell somalie = förare

Är väl ingen orimlig gissning.

Men om det är den bil som krockade som står på äldsta bosnier-syrran (hon verkar ha haft en audi) så är det väl inte omöjligt att tro att det var hon som körde.
Senast redigerad av flashbackdasen 2020-02-16 kl. 22:01.
Citera
2020-02-16, 22:00
Medlem
I tråden har vi kunnat läsa om det skulle vara en silverfärgad Audi A5 som kraschat
I så fall kan det inte vara den av en av de unga flickornas svarta A1:a
Citera
2020-02-16, 22:01
Medlem
mrTretton37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nej det gör den inte. Möjligtvis ser man han som filmar.
Ja, du ser han som filmar och det man ser ifrån filmen på Aftonbladet är exakt samma video fast ett par meter längre bort.
Citera
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxlunch
En Audi A1 är väl inte stor någonstans? Är väl i jämför storlek med en Kia Rio eller en golf polo typ.

Två förre somalier i Sverige då, det är lugnt grabbar vi får minst 4 nya imorgon!

Jaha! Du har svårt att hålla isär uppgifter! Att en av de omkomna ägde en A1 betyder inte att det var en A1 som krockade! Det var en A5 eller A6.

Men det är lugnt, ni är rätt många här på FB som inte kan hålla isär saker ni läser!
Citera
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
På videon ser det ut som en blond person på förarplatsen. Videon är f ö inget att gotta sig i.
Citera
2020-02-16, 22:02
Medlem
NamnlosBarns avatar
Elma letade bara för 2 dagar sedan eftee en festklänning på facebookk.. fan va snabbt livet kan vända
Citera
2020-02-16, 22:02
Medlem
Vet man om de hade bältet på???
Citera
2020-02-16, 22:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Problemet ligger hos sådana som du som klappar dessa ungdommar på huvudet om de skulle klara sig eller kör ihjäl någon helt oskyldig person.
Och nej det kan inte vara min dotter då hon bor i ett helt annat land och skulle aldrig dela bil med sånt patrask.
Jag är trött på alt daltande med dessa dödsförare då jag själv fått anpassa mitt hela liv p.g.a en rattfyllerist.
Så jag har ingen förståelse för dem som avlider i denna typ av olyckor, men däremot glad att ingen utomstående blev lidande.

Daltar inte med något. Har nolltolerans gällande rattfylleri.
Men allt är hittills spekulationer, ingen här vet orsaken till olyckan.

Ingen utomstående? Dessa tre unga tjejer med livet framför sig som troligen bara skulle hem efter en fest då? Ditt tankesätt är vidrigt och minst lika farligt för samhället som dessa kriminella invandrare.

Rasist som du verkar vara (inget fel med det ) så kan jag inte förstå att du låtit din dotter lämna riket och fly utomlands.
Hon åker aldrig taxi då? För det är ju främst somalier och andra babbar som kör taxi.

Kollar du "vem kör" grupperna på facebook (svarttaxi) så ser du rätt snabbt att det är 99% babbar som kör och över 80% unga SVENSKA tjejer som efterfrågar körningar efter krogen. Främst svenskar alltså.
Slösat bort pengarna på drinkar och tar en billigare taxi. Utsätter dom sig för större risk när dom sätter sig i en svarttaxi istället för en normal med en legitimerad legitimerad chaufför? Onekligen.
Både större risk för olyckor och våldtäkt.
Förtjänar dom att sörjas mindre för det? Är dom inte offer ifall något sådant inträffar?

Eller förtjänar dom att en försupen bonde som dig skall kalla dom "påtända snorungar" medans deras föräldrar, släkt och vänner sörjer deras bortgång?
Hur vet du att dom ens var påtända? För att dom är invandrare?
Verkar ha varit städade tjejer och äga bilar dyrare än din slitna gamla 740.
Kom ihåg detta, invandrarna skjuter och säljer droger i massor, men det är oftast svenskar som är kunderna.

Håller med alla som tycker att landet kollapsar iom massinvandring och öppna gränser för kriminella.
Men det får tillhöra andra trådar och tjejerna i denna olycka kunde lika gärna ha varit svenska, inte för att det gör det mindre tragiskt. Kommentera med respekt för människoliv annars är ni lika lite värda som dessa babbar som trycker av pistoler.
Citera
2020-02-16, 22:04
Medlem
Ena syrran hade väl fyllt år skrev någon.
Då känns det som att systrarna var ute och festade = drack alkohol.
De var vän med den Somaliska tjejen har vi sett på bild.

Vem skjutsar då? Jo en bekant till den Somaliska tjejen, en Somalisk kille med saker på sitt belastningsregister och bror till en av mördarna på vår krog och bar?.

Så här tolkar jag allting efter att sett bekanta och vänner skriva mycket på Facebook & Instagram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in