Citat:
Ursprungligen postat av
Dendummasillen
Nej, jag har inga bevis. Det har jag sagt många gånger.
Iakttagelsen att jorden är platt stämmer inte överens med din bild på jordens kurva:
https://i.imgur.com/KZTWWfm.png
Tröttsamt.
Du har inge matematiska, inga vetenskapliga faktan som säger att jorden är platt.
Men ändå litar du blint på vad du ser och inte kan se.
Vart lärde du dig skriva, läsa, prata det språk du talar?
Mamma, pappa, skola? Ne, sådant finns inte. Det är också bara påhitt, något som finns bara i våran Matrix värld.
Alla är vi egentligen skolade på toan de första 18 åren, allt annat är VR upplevelse.
Har du några bevis på att det inte är så? Ne det har du inte!
Jorden är inte platt, den är ihålig, inuti i den bor det varelser från Mars, innan deras runda planet inom vår snöglob gick sönder så dom fick komma hit och borra ett stort hål i jorden och där inne bor dom.
Du har väl hört talas om Hollow Earth teorin Sillen?
Ursäkta för detta svammel för människor, men jag kände att jag var tvungen att skriva av mig lite till min kollega och kamrat Dendummasillen.
Vi är ju trots allt av samma sort jag och han, grottmänniskor som vet bättre än alla ni NASA människor som ljuger och sprider denna Satanistiska lögn. Jorden kan inte vara rund för då skulle folk ramla upp o ner.
PS.
Att människor faktiskt har rest jorden runt, ne...det rör oss inte ryggen heller, eller hur Sillen, dessa människor är bara lögnare och skådespelare anlitade av Hollywood och NASA.
Hollywood, USA och NASA har som vi alla vet, var redan med i antika-grekland och ljög ihop dessa fantasier!
"Ta två pinnar och mät" Ja jävlar mig vilka korkade människor det finns där ute alltså bla bla bla bla.
Sök hjälp Sillen, sök hjälp