2020-02-16, 20:52
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Han var i så fall troligen bara 21 år gammal.
En bor i Mölndal, den andre i Angered.

Dom systrarna var i så fall bara 20 och 21 år gamla.
Den yngre systern ägde en Audi A1 Sportback 1.4 TFSI.
En svart halvkombi av årsmodell 2018.
Verkar vara en svart bil av det lilla man ser i tidningarna.

Ung oerfaren förare bakom ratten, för hög fart och mycket vatten på vägen... vattenplaning.
Till det lägger vi givetvis lite cola, energidrycker o hög musik..vad kan gå fel?

Tragiskt oavsett ursprung på de omkomna. Man hoppas andra unga lär sig av detta, umgås inte med somalier, använd bälte o åk hellre kollektivt.
Citera
2020-02-16, 20:53
Medlem
Frutzixs avatar
Bild på de 4 omkomna.
https://imgur.com/a/2sl8vtz

2 juggesystrar, 1 somalisk tjej & 1 somalisk kille.
Citera
Avslutad
"påtända snorungar" skriver du om 4 ungdomar som mist livet.
Som jag skrev, kan lika gärna vara tre tjejer som varit på fest och fått skjuts hem exempelvis via "vem kör" grupperna på FB.

Alltså normala tjejer som bara skulle hem från en fest. Hur kan du lägga någon skuld på dom.
Tänk om det var din dotter? Fast nu får jag ju inte intrycket av att du har barn för har svårt att se någon kvinna skulle skaffa barn med en parasit som dig och dina värderingar. Äckel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frutzix
https://www.instagram.com/3lmiis/

En av de döda tjejernas instagram

ojojoj
Nu blir det hett om öronen för alla somalier.
Albanerna lär ju inte låta detta passera obemärkt förbi
Citera
2020-02-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frutzix
Bild på de 4 omkomna.
https://imgur.com/a/2sl8vtz

2 juggesystrar, 1 somalisk tjej & 1 somalisk kille.
Fy fan, vet man vem som körde?
Citera
2020-02-16, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Aldrig kört där men vad jag tyder av bilderna antar jag de är 70 eller 80 där så skulle anta att de är väldigt orimligt att köra över 90 på ett sånt ställe. Kanske om de är avspärrat för tävling de kan gå med högre fart annars bör man låt bli.

Beror på vart du ska ska du mot Hisingen kan du ligga i 150km/h om det är torrt utan problem. Ska du mot Partille går det också att köra fort men det svänger betydligt. Det börjar dock svänga efter stället de kraschade. Det finns egentligen ingen risk att krascha in just där de gjorde om man inte fått vattenplaning eller gör ett otroligt sent och ogenomtänkt filbyte.
Citera
2020-02-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Skojar du? Somalisk 365TV Göteborg publicerade filmen på offren?
Det visar ännu en gång IQ nivån på denna nationalitet...

Skrämmande..
Nej jag skojar inte, såg deras logotype klart som iskristall....
Men å andra sidan enl. mitt tycke, så var det inget speciellt uppseendeväckande....
Citera
2020-02-16, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
ojojoj
Nu blir det hett om öronen för alla somalier.
Albanerna lär ju inte låta detta passera obemärkt förbi
Haha, vad ska hända..
Om han körde så är han redan straffad tillräckligt, han släckte ytterligare tre liv.

Jag är nyfiken, vad har han för domar på sig, någon som kan dela?

Tjejerna ville ju umgås med "bad boys"..
Citera
2020-02-16, 21:01
Medlem
Jon.Holmss avatar
Tycker synd om räddningspersonalen som städade upp på olycksplatsen.
Citera
2020-02-16, 21:02
Medlem
Tragisk.

Mer utredning behövs dock.

På vem var bilen registerad på?

Alla tjejer verkar vara social-aktiva, ej säkert om somalierna. Har någon postat någonting om en fest? Alltså, var samtliga på en fest innan olyckan, med tanken att de var säkert ute på vägen redan vid 03-tiden.

Var föraren full? Finns det ett utredning angående frågan om föraren var full vid kraschen eller klassas detta som en "olycka" ..

TRAGISK.
Citera
2020-02-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interista10
"påtända snorungar" skriver du om 4 ungdomar som mist livet.
Som jag skrev, kan lika gärna vara tre tjejer som varit på fest och fått skjuts hem exempelvis via "vem kör" grupperna på FB.

Alltså normala tjejer som bara skulle hem från en fest. Hur kan du lägga någon skuld på dom.
Tänk om det var din dotter? Fast nu får jag ju inte intrycket av att du har barn för har svårt att se någon kvinna skulle skaffa barn med en parasit som dig och dina värderingar. Äckel.

Problemet ligger hos sådana som du som klappar dessa ungdommar på huvudet om de skulle klara sig eller kör ihjäl någon helt oskyldig person.
Och nej det kan inte vara min dotter då hon bor i ett helt annat land och skulle aldrig dela bil med sånt patrask.
Jag är trött på alt daltande med dessa dödsförare då jag själv fått anpassa mitt hela liv p.g.a en rattfyllerist.
Så jag har ingen förståelse för dem som avlider i denna typ av olyckor, men däremot glad att ingen utomstående blev lidande.
Citera
2020-02-16, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Tycker synd om räddningspersonalen som städade upp på olycksplatsen.
Vadå alla dog väl på sjukhus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in