2020-02-16, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Ok, fattar. Ska vara möjligt att träna upp det igen, dock. Har du testat 'kegels'? S.k. "edging" kan också hjälpa med att öka erektionsnivån.
Asså jag har inga libido-problem, ville bara säga att jag inte har okontrollerarbara och stenhårda erektioner som man kanske hade som tonåring
Citera
2020-02-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Min är 18 cm vid roten, tycker inte den är speciellt lik en falukorv
Vad anser du räknas som grovt?

Det blir ju väldigt vanskligt att jämföra en dildo med en kuk av kött och blod, men jag är fullkomligt nöjd med en dildo som är omkring 10-12 i omkrets...

Men jag är rätt övertygad om att en dildo upplevs hårdare än en kuk, även om dildon är i mjukt jellymaterial?
Gissar på att mått på dom kukar jag har provat har legat någonstans i närheten av dom måtten, då jag faktiskt frågade en man om hans mått just för att veta vilken storlek på dildo jag skulle köpa
Citera
2020-02-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Nja jag har 16 ca. 5 cm bred om den vore perfekt rund i genomsnitt. Men det är den ju inte. Mer som en väldigt avrundad trekant.

Med mina mått mätt är det grovt
Har en dildo som är perfekt, och den är 3 cm i diameter, så omkring 10 cm i omkrets...
Citera
2020-02-16, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det blir ju väldigt vanskligt att jämföra en dildo med en kuk av kött och blod, men jag är fullkomligt nöjd med en dildo som är omkring 10-12 i omkrets...

Men jag är rätt övertygad om att en dildo upplevs hårdare än en kuk, även om dildon är i mjukt jellymaterial?
Gissar på att mått på dom kukar jag har provat har legat någonstans i närheten av dom måtten, då jag faktiskt frågade en man om hans mått just för att veta vilken storlek på dildo jag skulle köpa

Tror dom mest realistiska inte är alltför olika en riktig kuk som är stenhård..
Antar att du anser 13-14cm vara grovt, vilket du aldrig prövat?
Hur många har du legat med, om man får fråga?
Citera
2020-02-16, 18:00
Medlem
Citat:
Tror dom mest realistiska inte är alltför olika en riktig kuk som är stenhård..
Antar att du anser 13-14cm vara grovt, vilket du aldrig prövat?
Hur många har du legat med, om man får fråga?

Nä, en del är rätt realistiska, men upplever dom ändå som "hårdare" än äkta vara.

För mig låter 13-14 lite grovt, men som sagt, inte provat nån sån tror jag. Går ju inte runt med måttband, men ganska säker på både ögonmått känsla.

Inte sådär väldigt många, 9 st.
Citera
2020-02-16, 18:39
Medlem
Citat:
Nä, en del är rätt realistiska, men upplever dom ändå som "hårdare" än äkta vara.

För mig låter 13-14 lite grovt, men som sagt, inte provat nån sån tror jag. Går ju inte runt med måttband, men ganska säker på både ögonmått känsla.

Okej Sant, vet man om måtten på sin dildo är det nog ganska lätt o jämföra..
9-10 låter nog ganska standard..
Svårt att föra statistik på dock
Citera
2020-02-16, 18:47
Medlem
Citat:
Okej Sant, vet man om måtten på sin dildo är det nog ganska lätt o jämföra..
9-10 låter nog ganska standard..
Svårt att föra statistik på dock

Jag kan minnas helt fel, men har för mig att jag nånstans läste att medel-mått för europeiska män skulle vara omkring det, eller något grövre. Då var det vårdpersonal som mätt, och inte egna mått.

Så jag blir förvånad då en del hävdar att 14-15 i omkrets är vanligt, fast det är inte mitt bekymmer. Däremot tycker jag att det är tråkigt om fel uppgifter florerar så att män som har helt normala tror att dom har små, och kanske får komplex utifrån felaktiga uppgifter.

Vill inte på något sätt förringa stoltheten för den man som är mycket nöjd med sin stora, men alla kvinnor är inte storleksfixerade såvitt jag vet. Det är så mycket mera som spelar in om det blir bra sex eller inte, hur den används och hur man i övrigt gör
Citera
2020-02-16, 19:04
Medlem
Spelar ingen roll om man har liten kuk om arslet är snabbt.
Citera
2020-02-16, 19:33
Medlem
Citat:
Jag kan minnas helt fel, men har för mig att jag nånstans läste att medel-mått för europeiska män skulle vara omkring det, eller något grövre. Då var det vårdpersonal som mätt, och inte egna mått.

Så jag blir förvånad då en del hävdar att 14-15 i omkrets är vanligt, fast det är inte mitt bekymmer. Däremot tycker jag att det är tråkigt om fel uppgifter florerar så att män som har helt normala tror att dom har små, och kanske får komplex utifrån felaktiga uppgifter.

Vill inte på något sätt förringa stoltheten för den man som är mycket nöjd med sin stora, men alla kvinnor är inte storleksfixerade såvitt jag vet. Det är så mycket mera som spelar in om det blir bra sex eller inte, hur den används och hur man i övrigt gör

Jo vridet är det, om jag med grövre än så, inbillade mig i tonåren att den är under medel..
Ja många faktorer som spelar in
Men ifall en maximalt upphetsad tjej ligger med 2 lika duktiga älskare, en med liten o en med stor, så borde ju alla, även de som egentligen fördrar mindre, att gilla den stora mer eller?
Citera
2020-02-16, 20:05
Medlem
Citat:

Fan en dassrulle är 4 cm dia tydligen. Får knappt igenom ollonet. Det är 12,5 cm dia då. Mätte halvhård nyss på 15 cm dia. Hur kan jag ha trott så länge att jag knappt var över medel? Volymmässigt har jag ju nästan 3x medel..
Senast redigerad av gniknus2 2020-02-16 kl. 20:11.
Citera
2020-02-16, 20:46
Medlem
Citat:
Jo vridet är det, om jag med grövre än så, inbillade mig i tonåren att den är under medel..
Ja många faktorer som spelar in
Men ifall en maximalt upphetsad tjej ligger med 2 lika duktiga älskare, en med liten o en med stor, så borde ju alla, även de som egentligen fördrar mindre, att gilla den stora mer eller?

Kan tyvärr inte svara på det i nuläget, jag får återkomma ifall jag får den erfarenheten.
Citera
2020-02-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Fan en dassrulle är 4 cm dia tydligen. Får knappt igenom ollonet. Det är 12,5 cm dia då. Mätte halvhård nyss på 15 cm dia. Hur kan jag ha trott så länge att jag knappt var över medel? Volymmässigt har jag ju nästan 3x medel..

Det är det jag menar, att det är så dumt med felaktig information, även om det mått jag angav kan vara fel. Blir så knasigt om den med helt normala mått går omkring och känner sig underutrustad...

Jag läste någonstans att en tom toarulle kunde vara en måttstock i något sammanhang, och måttade en toarulle mot munnen och det kändes rätt stort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in