Citat:
Ursprungligen postat av
rytari
Irak Syrien osv är ju araber, men armenier finns det ju ljusa arier bland, och ett fåtal perser också, personligen tycker jag att det är fel att göra så men jag skulle inte kalla henne en blatte direkt
Vad menar du med araber? MENA är en enda stor samling av olika folkslag där ytterst få är "rena araber". Och jag ser inte hur detta är relevant, då araber också tillhör den kaukasoida rasen. Och erkänn nu, hur skulle du känna om en blond och blåögd NMR-kvinna dejtade en svarthårig armenier? Många nationalister provoceras av kombinationen nordisk kvinna och mörk utomeuropé, men det är inte lika farligt om det är det motsatta uppenbarligen.
Jag har för övrigt inte kallat hans fru för blatte, och ser inte ner på armeniska kvinnor. Men att vara en ledande NMR-profil och samtidigt ha en fru från Armenien känns verkligen udda. Vilka signaler skickar det ut egentligen till nationalister, och i synnerhet kvinnliga nationalister? Vi har som bekant väldigt många utomeuropeiska män i landet, där långt ifrån alla är troende muslimer. Fritt fram nu eller för kvinnliga nationalister? Om NMR ska vara konsekventa innebär detta även att många utomeuropéer får stanna vid ett maktövertagande, precis som deras ställning när det gäller för européer.