2020-02-16, 13:53
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abortfetischist
Jag som trodde ryssar var untermenschen, Hitler skrev ju att slaver var underlägsna och avrättade ju flera i förintelselägren.

Det var väl snarare än tyskchauvinistisk grej eftersom de var gamla ärkefiender, det var ju i verkligheten väldigt många ryssar som stred på tyskarnas sida, och japanernas också för den delen
Citera
2020-02-16, 13:59
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
"Ett land som gränsar till både islamistiska Turkiet"

så du tycker att ukrainare eller serber eller ungrare är blattar också eftersom länderna gränsar till islamistiska länder?
det är nog snarare tvärtom, de folken vet att hålla på sitt eget mer än vad svenskar gör
muslimerna har ju försökt utrota armener ett antal gånger i historien

I mina ögon är Jimmy en blatteknullare. Svenska brudar duger inte åt honom tydligen. Han kunde lika gärna vara gift med en arab eller neger. Samma sak i mina ögon.
Senast redigerad av Dodafisk 2020-02-16 kl. 14:10.
Citera
2020-02-16, 14:17
Medlem
Vill ogärna ge rödingar rätt, men någonstans måste man dra gränsen. Att vara tillsammans med en armenier är ungefär som att vara tillsammans med någon från Iran eller Azerbajdzjan. Att armenier råkar vara kristna gör dem inte mer europeiska.
Citera
2020-02-16, 14:30
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Vill ogärna ge rödingar rätt, men någonstans måste man dra gränsen. Att vara tillsammans med en armenier är ungefär som att vara tillsammans med någon från Iran eller Azerbajdzjan. Att armenier råkar vara kristna gör dem inte mer europeiska.
om de är vita indo-europeer, tex. perser, därifrån så är det ju inte rasblandning, kanske inte särskilt lämpligt men inte rasförräderi
Citera
2020-02-16, 15:02
Medlem
Dodafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav

Nu är jag inte röding utan fd nationell. Men skitsamma, oavsett ska rätt ska vara rätt. Jimmy är gift och knullar med en blatte. NMR lyfter fram honom för organisationen. Ni kan försöka bortförklara rasblandarens hur mycket ni vill. Men går inte.
Senast redigerad av Dodafisk 2020-02-16 kl. 15:11.
Citera
2020-02-16, 18:08
Medlem
Citat:
om de är vita indo-europeer, tex. perser, därifrån så är det ju inte rasblandning, kanske inte särskilt lämpligt men inte rasförräderi
Hahaha du menar att NMR har blivit så pass liberala att de tolererar t.ex. iranier, irakier, syrier och armenier i sina led numera? Visst att de tolererar många européer, men om de tolererar ALLA folkslag som tillhör den kaukasoida rasen så borde de förespråka en europeisk storstat istället för en nordisk sådan. Varför begränsa sig till lilla Norden när de kan öppna upp avdelningar i hela Europa... eller varför inte delar av Asien också? Europa + majoriteten av MENA-regionen? När öppnar NMR upp en avdelning i Turkiet?

Inget ont om andra folkslag, men NMR som en NS-organisation känns vääääldigt urvattnad om de faktiskt resonerar såhär. Jag kan garantera er att NMR-medlemmar skulle ha betydligt mindre tolerans om en NMR-kvinna blev ihop med en armenisk man. Någon här som faktiskt tvivlar på det?
Senast redigerad av Patch1 2020-02-16 kl. 18:19.
Citera
2020-02-16, 20:03
Medlem
Pusts avatar
Citat:
"Ett land som gränsar till både islamistiska Turkiet"

så du tycker att ukrainare eller serber eller ungrare är blattar också eftersom länderna gränsar till islamistiska länder?
det är nog snarare tvärtom, de folken vet att hålla på sitt eget mer än vad svenskar gör
muslimerna har ju försökt utrota armener ett antal gånger i historien

Enligt Hitler själv i Mein Kampf var de ju det. Läs sida 137 (kap. 3) och 300 (kap. 14). Han kallar närvaron av kroater, serber, ruthener (ukrainare), polacker, tjecker och ungrare i Wien för "motbjudande" och "blodskam".

Det fanns ju dock tydligen en del medlemmar i SS med polskt (och till och med judiskt...) ursprung:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nazis_of_non-Germanic_descent
Citera
2020-02-16, 21:24
Medlem
Freedomterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abortfetischist
Jag som trodde ryssar var untermenschen, Hitler skrev ju att slaver var underlägsna och avrättade ju flera i förintelselägren.

Du förstår inte innebörden av untermensch. En untermensch är inte andra raser/folkgrupper/underraser utan folk inom sin egengrupp som är ovärdigs med dekadenta levnadsförhavanden tex drogmissbruk antisociala beteenden etc
Citera
2020-02-16, 22:09
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Enligt Hitler själv i Mein Kampf var de ju det. Läs sida 137 (kap. 3) och 300 (kap. 14). Han kallar närvaron av kroater, serber, ruthener (ukrainare), polacker, tjecker och ungrare i Wien för "motbjudande" och "blodskam".

Det fanns ju dock tydligen en del medlemmar i SS med polskt (och till och med judiskt...) ursprung:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Nazis_of_non-Germanic_descent
Visst, men var det inte snarare tysk nationalism som talade där? Det fanns många nazister som kallade britter och fransmän öknamn också
Citera
2020-02-16, 22:12
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Hahaha du menar att NMR har blivit så pass liberala att de tolererar t.ex. iranier, irakier, syrier och armenier i sina led numera? Visst att de tolererar många européer, men om de tolererar ALLA folkslag som tillhör den kaukasoida rasen så borde de förespråka en europeisk storstat istället för en nordisk sådan. Varför begränsa sig till lilla Norden när de kan öppna upp avdelningar i hela Europa... eller varför inte delar av Asien också? Europa + majoriteten av MENA-regionen? När öppnar NMR upp en avdelning i Turkiet?

Inget ont om andra folkslag, men NMR som en NS-organisation känns vääääldigt urvattnad om de faktiskt resonerar såhär. Jag kan garantera er att NMR-medlemmar skulle ha betydligt mindre tolerans om en NMR-kvinna blev ihop med en armenisk man. Någon här som faktiskt tvivlar på det?

Irak Syrien osv är ju araber, men armenier finns det ju ljusa arier bland, och ett fåtal perser också, personligen tycker jag att det är fel att göra så men jag skulle inte kalla henne en blatte direkt
Citera
2020-02-16, 23:29
Medlem
Citat:
Irak Syrien osv är ju araber, men armenier finns det ju ljusa arier bland, och ett fåtal perser också, personligen tycker jag att det är fel att göra så men jag skulle inte kalla henne en blatte direkt

Vad menar du med araber? MENA är en enda stor samling av olika folkslag där ytterst få är "rena araber". Och jag ser inte hur detta är relevant, då araber också tillhör den kaukasoida rasen. Och erkänn nu, hur skulle du känna om en blond och blåögd NMR-kvinna dejtade en svarthårig armenier? Många nationalister provoceras av kombinationen nordisk kvinna och mörk utomeuropé, men det är inte lika farligt om det är det motsatta uppenbarligen.

Jag har för övrigt inte kallat hans fru för blatte, och ser inte ner på armeniska kvinnor. Men att vara en ledande NMR-profil och samtidigt ha en fru från Armenien känns verkligen udda. Vilka signaler skickar det ut egentligen till nationalister, och i synnerhet kvinnliga nationalister? Vi har som bekant väldigt många utomeuropeiska män i landet, där långt ifrån alla är troende muslimer. Fritt fram nu eller för kvinnliga nationalister? Om NMR ska vara konsekventa innebär detta även att många utomeuropéer får stanna vid ett maktövertagande, precis som deras ställning när det gäller för européer.
Senast redigerad av Patch1 2020-02-16 kl. 23:33.
Citera
2020-02-16, 23:46
Medlem
Aktion för att bojkotta SAS i Luleå.

https://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-intog-lulea-for-att-uppmana-till-bojkott-mot-sas.smr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in