Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Frgan r om den svaga utmanarskaran r avsiktlig. S bedrvliga kandidater kommer inte fram av en tillfllighet. Man vill ge Trump en ltt seger.
Ja men s har det varit lnge, finns inga politiska val som r s riggade som det amerikanska presidentvalet, minns frsta gngen jag sg John McCain, och min frsta tanke var att valet var riggat fr att ge Obama en ltt seger genom att ha en senildement iDiot som motstndare. Sedan blev det samma sak med Mitt Romney: nnu en iDiot fr att garantera Obama segern. I demokraternas val 2016 s vat alla kandidater ointressanta och f till antalet (mindre n 10 totalt), och den enda som var lite kta och ngorlunda rlig var en nstan 80 r kommunistjude; med det upplgget var det ju bddat fr att Hillary skulle vinna valet. Trump dremot fick hur mycket politiskt motstnd som helst i hans primaries.
En rolig grej med Trump r att han har alltid dissat John McCain, ven nr han funderade p att stlla upp som presidentkandidat fr Reform party s tyckte Trump redan d att McCain inte var en krigshjlte
Sedan behver det ju inte vara s att det amerikanska presidentvalet r riggat, utan mjligheten finns faktiskt att amerikaner r s hr efterblivna. Dliga ider och fel mentalitet har lnge varit standard i USA; istllet fr kompetens, intelligens, rlighet, lojalitet till folket osv, s vljer amerikaner presidentkandidater och presidenter som har pengar, har "war hero" status eller s gr de p hur lng presidentkandidaten r, och den lngsta vinner i regel oftast, eftersom vi alla vet att kompetensen sitter i lngden och inte i hjrnan.
Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
USA:s krigande trappas ned. Internet har gjort att man kan orsaka lika stor skada i vrlden genom massmedia. Trump reser muren. I Israel fordras DNA-test fr medborgarskap. Vi vriga fr frska klara kaoset s lnge vi kan.
Glm inte genetiktest fr ktenskap i Israel, medan vi vriga fr nja oss med att rasblanda med zoomalier, eftersom Sverige snart kommer att best till 95% av zoomalier snart. Israel dremot, ja dr mste man verkligen verifiera med genetiska tester att man r jude innan man fr gifta sig med en jude.
Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Demokraternas kandidater vill inte vinna. "lying dog-faced pony soldier" sger man bara till en kvinnlig supporter om man vill frlora. Bloomberg ngrar inte Irakkriget! En gay, en kommunist. Tv ldringar.
"Hu s hemskt att Trump vann igen" kommer de att sga, men skrattar frnjt nr ingen ser. ven Demokraterna vet vad som r bra fr USA.
Klart Bloomberg inte ngrar Irakkriget, och Bernie ngrar inte att USA bombade snder Serbien (Bernie sa under frra valet att han tyckte att det USA gjorde mot Serbien var bra). Det vore en katastrof fr hela vrlden om ngon av dessa tv judar blir USA:s president, frestll er det judeo-amerikanska skrckvldet nr USA bombar snder Ungern och Polen ver att de vgrar husera Muhammed och Abdi
Hur som helst s hejar jag p Tulsi tillsvidare, annars om hon r chansls s ser jag hellre att Trump fortstter vara president, eftersom demokraternas vriga kandidater r helt vrdelsa. De tv enda bra presidentkandidaterna i det hr valet r Tulsi Gabbard och Andrew Yang, och Yang r tyvrr ute ur leken. Hade varit mycket bttre fr USA om Tulsi blev president med Yang som VP, men annars s fr Trump kra vidare, dock har Trump varit en stor besvikelse hittills.